Studija slučaja

Case Study: Uspješna Google Ads kampanja za klijenta AC Matthews

Malo područje, velika konkurencija
U našem uzbudljivom svijetu marketinga, dinamično okruženje nam nije nepoznanica. Svakodnevno se susrećemo s novim izazovima, prilagođavamo se raznolikosti klijenata, industrija te proračuna. A u tom vrtlogu promjena, svaka suradnja postaje jedinstvena prilika za inovaciju, učenje i prilagodbu. Upravo takav jedan scenarij imali smo s našim klijentom AC Matthews. Ova mala krovopokrivačka tvrtka tražila nas je efikasno upravljanje troškovima te povećanje broja potencijalnih klijenata. U nastavku otkrijte kako smo savladali taj izazov.

O Klijentu

AC Matthews, Roofing & Exteriors mala je krovopokrivačka tvrtka kojoj dvoje suvlasnika, osim firme, dijele i isto ime, Matthew. Tvrtka djeluje na području gradova Towsona i Ellicott Citya, a pružaju razne usluge popravaka i obnove eksterijera. Od zamjene i popravaka krova, ulaznih vrata, prozora, do ugradnje solarnih panela. Sve uz što manje stresa i muke za vlasnike domova. Svakom projektu pristupaju kao da je riječ o njihovom domu te su spremni odgovoriti na svako “kako i zašto” uz puno znanja, razumijevanja i strpljenja.
AC Matthews logo za krovove i eksterijere - studija slučaja o izvrsnosti brendiranja.

Izazov

Umjesto zastarjelog door-to-door kucanja, AC Matthews obratio se nama kako bi ostvarili kontinuirano generiranje leadova kroz Google oglase. Izazov pred kojim smo se našli bio je disbalans visoke cijene klika (CPC-a) i malog mjesečnog budžeta. Uzrok visokog CPC-a je u jednu ruku kontinuirani rast cijena klikova, a s druge strane specifična lokacija klijenta. Njihovo malo područje djelovanja zasićeno je konkurentima, uz nedovoljan volumen pretraživanja ključnih riječi koje su vezane uz krovopokrivačke usluge. Iako bismo uobičajeno s uloženim budžetom mogli očekivati 4-5 dobrih leadova mjesečno, problem je bio izrazito nizak conversion rate. Inicijalni setup je bio standardan lokalizirani pristup s targetiranjem nekoliko većih gradova/lokacija s lokaliziranim landing pagevima (stranicama). Rezultati prije testiranja nove strukture kampanje (rujan 2023.):
Snimak zaslona studije slučaja usmjerene na AC Matthews s nadzornom pločom google analytics.

Rješenje

Važan korak prema rješenju bila je kontinuirana i otvorena komunikacija s klijentom o metrikama i njihovom značenju kako bismo dobili potrebnu slobodu i prostor za nužna testiranja.

Prvi podaci su upućivali da se dobro pozicioniramo s oglasima, uz dobar CTR (omjer broja klikova na oglas i broja prikaza landing stranice oglasa) te vodeći impression share (udio prikazivanja oglasa u odnosu na mogući broj pojavljivanja za odabrane ključne riječi). Ali upravo taj visoki udio prve pozicije impression sharea dodatno nam je otežavao ostvarivanje leadova, jer je direktno utjecao na veću cijenu po kliku.

S obzirom da su sve pojedinačne lokacije imale relativno visok impression share te istovremeno malen broj impresija, odlučili smo testirati drugačiji pristup i drugačiju strukturu kampanje kako bi “virtualno” povećali search volume pojedinih ključnih riječi. Kad već nemamo budgete koji mogu parirati velikim igračima, odlučili smo malo promijeniti strategiju na našu korist. Tako smo si omogućili “igrati” se s različitim razinama Impression share-a, kako bi utjecali na smanjenje CPC-a na ključnim riječima koje su imali veću razinu intencije korisnika. U konačnici je to rezultiralo povećanjem conversion rate-a te većeg broja leadova za klijenta.

Važno je bilo već u oglasima komunicirati dodatnu/ besplatnu vrijednost za potencijalne klijente, kako bi ostvarivali dobar CTR i na nižim pozicijama oglasa. U oglasima smo istaknuli besplatnu inspekciju krova i neobvezujuću ponudu, te time privukli pažnju potencijalnih klijenata.

Rezultati na samom početku testiranja nove strukture kampanje (listopad 2023.):

Google adwords studija slučaja

Konačan rezultat je povećanje impresija po ključnim riječima te optimalan odnos Impression share-a i CTR-a. To nam je dovelo dovoljan broj korisnika uz jednak ili niži CPC na najvažnijim ključnim riječima te veliko povećanje conversion rate metrike. Na taj smo način uz visok conversion rate uspjeli ostvariti ciljani broj leadova unutar budžeta koji je klijent mogao izdvojiti.

Rezultati u studenom 2023.:

Studija slučaja: AC Matthews, poznati umjetnik i matematičar, pomno je dizajnirao stol koji prikazuje izvrsnu mješavinu raznih boja i brojeva. Ova jedinstvena kreacija nedvojbeno služi kao intrigantan komad koji zaokuplja

Zaključak

U agenciji Kala Presence, mali budžeti znaju biti izazovni za ostvarivanje velikih rezultata, ali nam upravo oni donesu i novog znanja te zadovoljstva kada uspijemo ostvariti rezultate koje smo zacrtali. U ovom slučaju, restrukturiranje kampanji i lokacijskog targetinga te nekonvencionalan pristup donijeli su pozitivan rezultat i zadovoljstvo klijenta. Važna je otvorena i iskrena komunikacija s klijentom, postavljanje realnih ciljeva i omogućavanje prostora za prilagodbu u početku suradnje. Bez obzira na iskustvo i znanje koje posjedujete, svaki projekt ima svoje specifičnosti koje trebate prepoznati i prilagoditi im se. Na vlastito, a i klijentovo zadovoljstvo!
Planirajte dugoročno, rastite kontinuirano i postanite sveprisutni na Google tražilici. Uz Kalu Presence to možete. Kontaktirajte nas i započnimo Vaše SEO putovanje ka vrhu!