Studija slučaja
Case Study: Uspješna Google Ads kampanja za klijenta AC Matthews
O Klijentu

Izazov

Rješenje
Važan korak prema rješenju bila je kontinuirana i otvorena komunikacija s klijentom o metrikama i njihovom značenju kako bismo dobili potrebnu slobodu i prostor za nužna testiranja.
Prvi podaci su upućivali da se dobro pozicioniramo s oglasima, uz dobar CTR (omjer broja klikova na oglas i broja prikaza landing stranice oglasa) te vodeći impression share (udio prikazivanja oglasa u odnosu na mogući broj pojavljivanja za odabrane ključne riječi). Ali upravo taj visoki udio prve pozicije impression sharea dodatno nam je otežavao ostvarivanje leadova, jer je direktno utjecao na veću cijenu po kliku.
S obzirom da su sve pojedinačne lokacije imale relativno visok impression share te istovremeno malen broj impresija, odlučili smo testirati drugačiji pristup i drugačiju strukturu kampanje kako bi “virtualno” povećali search volume pojedinih ključnih riječi. Kad već nemamo budgete koji mogu parirati velikim igračima, odlučili smo malo promijeniti strategiju na našu korist. Tako smo si omogućili “igrati” se s različitim razinama Impression share-a, kako bi utjecali na smanjenje CPC-a na ključnim riječima koje su imali veću razinu intencije korisnika. U konačnici je to rezultiralo povećanjem conversion rate-a te većeg broja leadova za klijenta.
Važno je bilo već u oglasima komunicirati dodatnu/ besplatnu vrijednost za potencijalne klijente, kako bi ostvarivali dobar CTR i na nižim pozicijama oglasa. U oglasima smo istaknuli besplatnu inspekciju krova i neobvezujuću ponudu, te time privukli pažnju potencijalnih klijenata.
Rezultati na samom početku testiranja nove strukture kampanje (listopad 2023.):

Konačan rezultat je povećanje impresija po ključnim riječima te optimalan odnos Impression share-a i CTR-a. To nam je dovelo dovoljan broj korisnika uz jednak ili niži CPC na najvažnijim ključnim riječima te veliko povećanje conversion rate metrike. Na taj smo način uz visok conversion rate uspjeli ostvariti ciljani broj leadova unutar budžeta koji je klijent mogao izdvojiti.
Rezultati u studenom 2023.:

Zaključak
Poboljšanje performansi pretraživačke kampanje s Performance Max integracijom
Studija slučaja Poboljšanje performansi pretraživačke kampanje s Performance Max integracijom Jedan od naših klijenata je renomirana američka tvrtka koja posluje u nekoliko saveznih država, uključujući
Kako iskoristiti Call Ads i Responzivne Oglase za maksimalnu učinkovitost i prodaju
Studija slučaja Kako iskoristiti Call Ads i Responzivne oglase za maksimalnu učinkovitost i prodaju U dinamičnom svijetu digitalnog marketinga, pravilan odabir vrste oglasa može značiti
Pametno Upravljanje Leadovima Uz CRM
Studija slučaja Pametno upravljanje leadovima uz CRM Današnje tržište digitalnog marketinga iznimno je dinamično, a uspjeh često ovisi o brzini reakcije i kvaliteti komunikacije s