Studija slučaja
Chappelle Roofing LCC
Moć Facebook Carpet Bombing kampanje
O Klijentu
Chappelle Roofing obiteljska je krovopokrivačka firma koja preko 10 godina djeluje na područjima Floride i Ohija. Njen osnivač Blake Chappelle se počeo baviti ovim poslom sa samo 15 godina, a Chappelle Roofing osnovao je 2012. S preko 10 godina iskustva Chappelle Roofing je narastao te danas iza sebe broji stotine uspješno odrađenih projekata. A dio tog rasta posljedica je i višegodišnja suradnje s Kalom Presence.
Izazov
Florida i Ohio regije su poznate po snažnim nevremenima stoga je jasan ogroman broj krovopokrivačkih firmi koje djeluju na tom području. S obzirom na zasićenost područja konkurencijom, izazov je istaknuti Chappelle Roofing kao go-to stručnjaka za sve vrste krovopokrivačkih usluga.
Cilj nam je bio klijenta prikazati kao stručnjaka za sve usluge oko krova koje prosječan vlasnik nekretnine treba. Od inspekcije, popravka, zamjene do pomoći oko osiguranja i papirologije. Naglasak je bio na dugotrajnom i često kompliciranom postupku dobivanja novčane pomoći od strane osiguranja za popravak ili kompletnu zamjenu krova.
Također, daljnji nam je cilj bio skupiti kvalitetnu publiku koju kasnije možemo targetirati u lead kampanjama.
Rješenje
Oglašivačku strategiju započeli smo postavljanjem tzv. Facebook Carpet Bombing kampanje. Pojam Carpet Bombing u Facebook oglasima odnosi se na kampanju kojoj je cilj doprijeti do što većeg broja korisnika na određenoj lokaciji. U našoj je situaciji to bio Ohio. Cilj kampanje je da targetira što veći broj korisnika (primjerice za gledanje videa), a potom ih s većom preciznošću targetiramo po stupnju njihove zainteresiranosti (primjerice po tome koliki postotak videa su pogledali – 50 %, 75 % itd.).
Tako da je cilj naše kampanje prikazati klijentov video što većem broju korisnika.
Uz navedenu, koristili smo i brand awareness kampanju s ciljem da što više ljudi zapamti oglas te engagement kampanju kako bismo dobili kvalitetan social proof na oglasima te tako potaknuli veći doseg i povećali broj pregleda videa.
Targetirali smo Ohio područje, publiku od 30 do 65+ godina, bez dodatnih interesa. Broad publikom postigli smo da kampanja obuhvati veću publiku uz isticanje bolnih točaka tj. pain pointova potencijalnih klijenata koji se muče s osiguranjem.
Postavljena kampanja trenutno je aktivna 2 mjeseca i kontinuirano prikuplja nove podatke i publiku.
Rezultati
Kombinacija gore navedenih kampanja donijela je sljedeće rezultate.
Video oglas ukupno je pregledan 123 195 puta. Ad Recall tj. procjena Facebook algoritma koliko korisnika će se sjećati da je vidjelo oglas unutar dva dana od prikazivanja, pokazalo je kako se 850 korisnika sjeća prikazanog oglasa. 18 326 korisnika ostvarilo je određenu interakciju s videom, a ukupan reach nam je 66 053, dok je sam video bio prikazan ukupno 249 054 puta.
S obzirom da većina korisnika danas pogleda tek 3-5 prvih sekundi videa, odličan je podatak kako je naš video u cijelom trajanju pogledan čak 35 569 puta.
Zaključak
Pametno Upravljanje Leadovima Uz CRM
Studija slučaja Pametno upravljanje leadovima uz CRM Današnje tržište digitalnog marketinga iznimno je dinamično, a uspjeh često ovisi o brzini reakcije i kvaliteti komunikacije s
Važnost recenzija za SEO na Google Profilu tvrtke
Studija slučaja Važnost recenzija za SEO na Google Profilu tvrtke Samo puko postavljanje Google Profila tvrtke (GBP – Google Business Profile) bez daljnjeg rada na
Uspješni rezultati Performance Max kampanja
Studija slučaja Uspješni rezultati Performance Max kampanja U dinamičnom i promjenjivom okruženju digitalnog marketinga, sposobnost prilagodbe i inovacije ključni su za postizanje vrhunskih rezultata. Google