Studija slučaja

Case Study: Multichannel PPC strategija za klijenta Pro Restoration Roofing

Kuća s reklamom Pro Restoration Roofing ispred nje.

Svaka industrija nosi svoje izazove za uspješno digitalno poslovanje, a krovopokrivačka definitivno nije iznimka. Dapače, brojne se marketinške agencije opeku na specifičnim klijentima kao što su rooferi. Najveći je izazov što su krovopokrivačke usluge u pravilu sezonalne, što znači da dobar dio godine nemaju kontinuirani priljev (novih) klijenata. Ipak kao što ni naši klijenti krovopokrivači ne miruju tijekom zimskih mjeseci, tako i nama ta off-season razdoblja služe za kreiranje i njegovanje dugoročnih suradnji i izgradnju brand awarenessa.

U nastavku vam donosimo primjer kako smo uz pomno osmišljenu multichannel PPC strategiju našem klijentu, Pro Restoration Roofing, riješili problem sezonskih fluktuacija.

O klijentu

Pro Restoration LLC lokalna je krovopokrivačka tvrtka u obiteljskom vlasništvu koja djeluje na području Rockford, IL i okolnim područjima. Stručnjaci su za sanaciju i popravke krovova nakon oluja te imaju dugogodišnje iskustvo u pružanju različitih krovopokrivačkih usluga stambenim objektima. Osnivač Brandon McNames, osnovao je tvrtku s misijom pružanja visoko profesionalnih i kvalitetnih usluga, ali i stvaranja dugoročnih odnosa s klijentima.

Izazov - sezonske fluktuacije

Najveći izazov za našeg klijenta Pro Restoration Roofing bio je kako zadržati kontinuirani priljev potencijalnih klijenata tijekom zimske sezone kada je u pravilu smanjena potražnja za uslugama koje nudi. Uz to, razmišljali smo i kako održati dugoročno dobre odnose s klijentima te kako kreirati što bolju prepoznatljivosti brenda. Cilj je bio uspostaviti što više kvalitetnih leadova u sezoni kako bismo mogli učinkovito premostiti jaz tijekom ostatka sezone te održavati brand awareness. Ovaj cilj smo ostvarili uz dobro razrađenu multichannel PPC strategiju.

Rješenje - multichannel PPC strategija

Tijekom toplijih mjeseci kada je sezona nevremena tj. vrhunac sezone za našeg klijenta i kada najviše ljudi traži krovopokrivačke usluge, naš je fokus bio na prikupljanju leadova putem Google i Facebook oglašavanja. Ovim pristupom pratimo situaciju, spremni smo na izazove i brzo reagiramo na novonastale okolnosti s dobro osmišljenom strategijom. Nakon stišavanja sezone, tijekom zimskih mjeseci fokus je na kreiranju i održavanju snažnog brand awarenessa te na engagementu što posljedično pridonosi kreiranju dugoročnih odnosa našeg klijenta i njegovih potencijalnih korisnika.

Facebook oglasi

Tijekom cijele godine gradimo brand awareness kroz Traffic i Engagement kampanje. Kombinacijom tih kampanja krajnjim korisnicima pružamo veći social proof brenda u objavama koje jasno komuniciraju čime se klijent bavi te naglašavaju njegovu stručnosti. Najveći dokaz uspješnosti kampanja govori činjenica kako je sam klijent potvrdio da mu potencijalni korisnici prepoznaju logotip offline jer su ga vidjeli u online Facebook kampanjama.

Višekanalni PPC oglas za Nature's Wrath, donosi Pro Restoration Roofing.
Oglašavajte svoje potrebe za krovištem uz Pro Restoration Roofing na višekanalnim PPC platformama.
Vrhunske krovne usluge tvrtke Pro Restoration Roofing LLC.

Uz Traffic i Engagement koristimo i Lead kampanje kojima tijekom cijele godine targetiramo lookalike publiku po uzoru na trenutne korisnike, a najboljim se pokazala praksa komuniciranja kvalitete usluga i brzina reakcije klijenta u oglasima. Na taj način ohrabrujemo i dajemo do znanja potencijalnim korisnicima kako je Pro Restoration LLC tu za njih u svakom trenutku.

Kad se dogodi oluja tj. uragan u oglasima koristimo šire lokacijsko targetiranje. Pretpostavka je da većina korisnika na širem području pogođene lokacije treba hitnu sanaciju štete i popravak nakon oluje.

Facebook rezultati

Kod svih lead kampanja koristimo Facebook forme za instant prijavu putem kojih potencijalni klijenti mogu zatražiti da ih se povratno kontaktira, a ovo su rezultati.
Snimka zaslona Facebook stranice koja prikazuje rezultate višekanalne PPC kampanje za Pro Restoration Roofing.
Najuspješnija engagement kampanja u proteklih godinu dana donijela je odličan CPR u iznosu od 0.48 dolara.
Snimka zaslona višekanalnog PPC google analytics izvješća.
A najbolja brand awareness kampanja rezultirala je s preko 300 tisuća impresija.
Tablica koja prikazuje rezultate višekanalne PPC Google AdWords kampanje za Pro Restoration Roofing.

Google oglasi

Kao što smo ranije spomenuli, uspjeh klijentu osigurali smo kvalitetnom multichannel PPC strategijom. Uz Facebook, donosimo i pregled aktivnosti koje su rezultirale odličnim metrikama i u Google oglašavanju našeg klijenta Pro Restoration LLC.

Lokalno targetiranje

Kako bi izvukli maksimum iz Google oglašavanja za vrijeme porasta potražnje, prepoznali smo važnost lokalnog targetiranja. Optimizirali smo kampanje kako bi se fokusirali na specifična područja pogođena olujom, osiguravajući tako da usluge za koje se klijent oglašava dođu do potencijalnih klijenata u neposrednoj blizini.

Odabir ključnih riječi

Napravljen je detaljan Keyword research kako bi se identificirale ključne riječi koje su relevantne za usluge koje nudi naš klijent, ali i koje sama ciljana publika pretražuje. Fokusirajući se na ove ključne riječi uspjeli smo smanjiti CPC (trošak po kliku), istovremeno generirajući visoko kvalitetne leadove. Strateški smo ukomponirali te ključne riječi i u opise oglasa kako bi osigurali da se isti prikazuju korisnicima koji aktivno traže popravak krova te smo na taj način povećali relevantnost i CTR (click-through rate) oglasa.

Prilagodba Ad Copyja

U naslovima i opisima oglasa komunicirali smo target lokacije. Uz to naglasak je bio na stručnosti i brzini reakcije klijenta te njegova specijaliziranost za popravke i zamjene krovova nakon olujne štete. Ogroman benefit, a to je besplatna inspekcija krova također je komunicirana u oglasima. Svaki oglas završio je jasnim i uvjerljivim pozivom na akciju (CTA) potičući korisnike da poduzmu željene radnje kao što je zakazivanje besplatne inspekcije ili poziv za više informacija.

Optimizacija Landing stranica

Obzirom da je relevantnost landing stranice jedan od faktora ocjene kvalitete oglasa (quality score-a), važno je istu optimizirati. Kako bi landing stranica bila što relevantnija za područje koje ciljamo te kako bi odgovarala potrebama i preferencijama ciljane publike, napravili smo optimizaciju na nekoliko razina:

Web stranica za Pro Restoration Roofing, krovopokrivačku tvrtku u Rockfordu, Illinois.
Ovakav lokalizirani pristup odigrao je ključnu ulogu u poticanju viših stopa konverzije i maksimiziranju povrata ulaganja iz Google Ads kampanja, što je u konačnici pridonijelo održivom rastu i uspjehu ove tvrtke.
Nadzorna ploča Google Analyticsa koja prikazuje niz različitih grafikona za višekanalnu PPC strategiju.

Zaključak

Kroz pomno osmišljenu multichannel PPC strategiju omogućili smo klijentu da uspješno prevlada razdoblja s manjkom potražnje, a isto tako brzu reakciju za vrijeme najveće potražnje za njegovim uslugama.

Održavanjem jake prisutnosti brenda tijekom razdoblja izvan sezone i učinkovitim ciljanjem na kvalitetne potencijalne klijente tijekom vrhunca olujne sezone, naš klijent Pro Restoration LLC postigao je održiv rast poslovanja.

Ova strategija klijentu ne samo da je poboljšala učinkovitost PPC kampanja, već je i poboljšala njegovu poziciju i priljev potencijalnih kupaca unutar izrazito konkurentne krovopokrivačke industrije.

Planirajte dugoročno, rastite kontinuirano i postanite sveprisutni na Google tražilici. Uz Kalu Presence to možete. Kontaktirajte nas i započnimo Vaše SEO putovanje ka vrhu!