Studija slučaja
Case Study: Multichannel PPC strategija za klijenta Pro Restoration Roofing
Svaka industrija nosi svoje izazove za uspješno digitalno poslovanje, a krovopokrivačka definitivno nije iznimka. Dapače, brojne se marketinške agencije opeku na specifičnim klijentima kao što su rooferi. Najveći je izazov što su krovopokrivačke usluge u pravilu sezonalne, što znači da dobar dio godine nemaju kontinuirani priljev (novih) klijenata. Ipak kao što ni naši klijenti krovopokrivači ne miruju tijekom zimskih mjeseci, tako i nama ta off-season razdoblja služe za kreiranje i njegovanje dugoročnih suradnji i izgradnju brand awarenessa.
U nastavku vam donosimo primjer kako smo uz pomno osmišljenu multichannel PPC strategiju našem klijentu, Pro Restoration Roofing, riješili problem sezonskih fluktuacija.
O klijentu
Pro Restoration LLC lokalna je krovopokrivačka tvrtka u obiteljskom vlasništvu koja djeluje na području Rockford, IL i okolnim područjima. Stručnjaci su za sanaciju i popravke krovova nakon oluja te imaju dugogodišnje iskustvo u pružanju različitih krovopokrivačkih usluga stambenim objektima. Osnivač Brandon McNames, osnovao je tvrtku s misijom pružanja visoko profesionalnih i kvalitetnih usluga, ali i stvaranja dugoročnih odnosa s klijentima.
Izazov - sezonske fluktuacije
Najveći izazov za našeg klijenta Pro Restoration Roofing bio je kako zadržati kontinuirani priljev potencijalnih klijenata tijekom zimske sezone kada je u pravilu smanjena potražnja za uslugama koje nudi. Uz to, razmišljali smo i kako održati dugoročno dobre odnose s klijentima te kako kreirati što bolju prepoznatljivosti brenda. Cilj je bio uspostaviti što više kvalitetnih leadova u sezoni kako bismo mogli učinkovito premostiti jaz tijekom ostatka sezone te održavati brand awareness. Ovaj cilj smo ostvarili uz dobro razrađenu multichannel PPC strategiju.
Rješenje - multichannel PPC strategija
Tijekom toplijih mjeseci kada je sezona nevremena tj. vrhunac sezone za našeg klijenta i kada najviše ljudi traži krovopokrivačke usluge, naš je fokus bio na prikupljanju leadova putem Google i Facebook oglašavanja. Ovim pristupom pratimo situaciju, spremni smo na izazove i brzo reagiramo na novonastale okolnosti s dobro osmišljenom strategijom. Nakon stišavanja sezone, tijekom zimskih mjeseci fokus je na kreiranju i održavanju snažnog brand awarenessa te na engagementu što posljedično pridonosi kreiranju dugoročnih odnosa našeg klijenta i njegovih potencijalnih korisnika.
Facebook oglasi
Tijekom cijele godine gradimo brand awareness kroz Traffic i Engagement kampanje. Kombinacijom tih kampanja krajnjim korisnicima pružamo veći social proof brenda u objavama koje jasno komuniciraju čime se klijent bavi te naglašavaju njegovu stručnosti. Najveći dokaz uspješnosti kampanja govori činjenica kako je sam klijent potvrdio da mu potencijalni korisnici prepoznaju logotip offline jer su ga vidjeli u online Facebook kampanjama.
Uz Traffic i Engagement koristimo i Lead kampanje kojima tijekom cijele godine targetiramo lookalike publiku po uzoru na trenutne korisnike, a najboljim se pokazala praksa komuniciranja kvalitete usluga i brzina reakcije klijenta u oglasima. Na taj način ohrabrujemo i dajemo do znanja potencijalnim korisnicima kako je Pro Restoration LLC tu za njih u svakom trenutku.
Kad se dogodi oluja tj. uragan u oglasima koristimo šire lokacijsko targetiranje. Pretpostavka je da većina korisnika na širem području pogođene lokacije treba hitnu sanaciju štete i popravak nakon oluje.
Facebook rezultati
Google oglasi
Lokalno targetiranje
Odabir ključnih riječi
Napravljen je detaljan Keyword research kako bi se identificirale ključne riječi koje su relevantne za usluge koje nudi naš klijent, ali i koje sama ciljana publika pretražuje. Fokusirajući se na ove ključne riječi uspjeli smo smanjiti CPC (trošak po kliku), istovremeno generirajući visoko kvalitetne leadove. Strateški smo ukomponirali te ključne riječi i u opise oglasa kako bi osigurali da se isti prikazuju korisnicima koji aktivno traže popravak krova te smo na taj način povećali relevantnost i CTR (click-through rate) oglasa.
Prilagodba Ad Copyja
U naslovima i opisima oglasa komunicirali smo target lokacije. Uz to naglasak je bio na stručnosti i brzini reakcije klijenta te njegova specijaliziranost za popravke i zamjene krovova nakon olujne štete. Ogroman benefit, a to je besplatna inspekcija krova također je komunicirana u oglasima. Svaki oglas završio je jasnim i uvjerljivim pozivom na akciju (CTA) potičući korisnike da poduzmu željene radnje kao što je zakazivanje besplatne inspekcije ili poziv za više informacija.
Optimizacija Landing stranica
Obzirom da je relevantnost landing stranice jedan od faktora ocjene kvalitete oglasa (quality score-a), važno je istu optimizirati. Kako bi landing stranica bila što relevantnija za područje koje ciljamo te kako bi odgovarala potrebama i preferencijama ciljane publike, napravili smo optimizaciju na nekoliko razina:
- Content je prilagođen određenoj lokaciji na način isticanja targetiranog područja u naslovu i ostatku stranice
- Uz Localized Messaging osigurali smo veći kredibilitet
- Jasno smo i vidljivo komunicirali CTA poput rezerviranja besplatne inspekcije krova, brzog odgovora i usluge…
- Koristili smo vizuale koji prikazuju targetirano područje
- Optimizirali smo stranice za mobilne uređaje za besprijekoran user experience i povećanje engagementa
Zaključak
Kroz pomno osmišljenu multichannel PPC strategiju omogućili smo klijentu da uspješno prevlada razdoblja s manjkom potražnje, a isto tako brzu reakciju za vrijeme najveće potražnje za njegovim uslugama.
Održavanjem jake prisutnosti brenda tijekom razdoblja izvan sezone i učinkovitim ciljanjem na kvalitetne potencijalne klijente tijekom vrhunca olujne sezone, naš klijent Pro Restoration LLC postigao je održiv rast poslovanja.
Ova strategija klijentu ne samo da je poboljšala učinkovitost PPC kampanja, već je i poboljšala njegovu poziciju i priljev potencijalnih kupaca unutar izrazito konkurentne krovopokrivačke industrije.
Pametno Upravljanje Leadovima Uz CRM
Studija slučaja Pametno upravljanje leadovima uz CRM Današnje tržište digitalnog marketinga iznimno je dinamično, a uspjeh često ovisi o brzini reakcije i kvaliteti komunikacije s
Važnost recenzija za SEO na Google Profilu tvrtke
Studija slučaja Važnost recenzija za SEO na Google Profilu tvrtke Samo puko postavljanje Google Profila tvrtke (GBP – Google Business Profile) bez daljnjeg rada na
Uspješni rezultati Performance Max kampanja
Studija slučaja Uspješni rezultati Performance Max kampanja U dinamičnom i promjenjivom okruženju digitalnog marketinga, sposobnost prilagodbe i inovacije ključni su za postizanje vrhunskih rezultata. Google