+385958158171 info@kalapresence.hr

Brend strategije

 

About

Brand Strategy

Kako izgraditi, održavati i razvijati jak brand? To je vrlo delikatan proces jer brand uglavnom nije nešto opipljivo i ne radi se samo o vašem logu ili sloganu. Brand je kompleksna mješavina mnogih elemenata, i gotovo svaki korak i svaka odluka koju donesete utječe na vaš brand.

Kala Presence, agencija za internet oglašavanje zna kako izgraditi, održavati i razvijati jak, uspješan i prepoznatljiv brand i tu smo da vam pomognemo spoznati što sve to uključuje i da se pobrinemo da svaki korak koji napravite u svom poslovanju bude pravi korak i ide u korist vašeg branda.

O našoj usluzi

Što je brand zapravo? Brand je kombinacija svih iskustava korisnika s vašim poslovanjem na svakoj točki kontakta. Svako sjećanje, svaka misao, dojam, posjet vašoj web stranici, priča, objava na društvenim mrežama, događaj, telefonski poziv i transakcija doprinose i utječu na ugled vašeg branda.

Što je brand strategy? To način na koji vi i vaš tim izgrađujete, oblikujete i dijelite svoj brand s ostatkom svijeta. To je artikulacija onoga što vaš brand jeste i teži biti, svrha kojoj služi i način na koji to prenosite svijetu. To je jasno razrađeni plan za uspjeh vašeg branda.

Kako razviti taj plan i strategiju? Prepustite se u ruke našeg stručnog tima koji je upoznat sa svim potankostima izgradnje i upravljanja vašim brandom u online poslovnom svijetu. S nama vaš brand postaje jak, prepoznatljiv, ciljamo na emocije vaših potrošača i klijenata i omogućujemo vam da im se približite svojim vrijednostima i načelima. Jer to je glavna formula za uspjeh branda.

Istraživanje tržišta i analiza

 

Razvijanje strategije i identiteta

 

Pozicioniranje branda i provedba plana

 

Komunikacijske strategije

 

Razumijemo vašu viziju

 

Integrirani pristup

 

Stvaramo utjecaj i donosimo rezultate

 

Uspješnih kampanja

Dobivenih recenzija

Spašenih reputacija

Koje su prednosti ove usluge?

Jasan i prepoznatljiv brand rezultira uspješnim poslovanjem, te pozitivno utječe na mnoge aspekte unutar i izvan vaše tvrtke:

Razvijate iskreni odnos s potrošačima i klijentima, što značajno povećava njihovu konverziju u kupce – ljudi kupuju na temelju emocija

Izgrađujete zdraviji i uspješniji posao – tvrtke s jasno definiranom i artikuliranom svrhom ostvaruju pozitivan rast i veće prihode

Pomažete vlastitim zaposlenicima da razumiju vaš brand i upoznaju vrijednosti koje zagovarate, te se lakše poistovjete s vašom vizijom, a sve u cilju rasta

Razvoj branda i održavanje njegove dosljednosti, vidljivosti i uspješnosti vrlo je kompleksan proces, te proces koji gotovo nikada ne prestaje. Svaki vaš poslovni potez, odluka ili poruka koju šaljete javnosti odražava se na vaš brand, stoga je od velike važnosti imati dobro razrađenu strategiju svog branda, jasan identitet, te načela i vrijednosti kojima ćete se povezati s ciljanom publikom. Korisnici koji vam vjeruju, poznaju vas i poistovjećuju se s vama će i kupovati od vas.

Zašto je brand strategy važan za vaše poslovanje?

 

Brand strategija je plan kako ćete povezati svoju tvrtku s ljudima koje ona služi – s onima koji rade za nju, kao i s njenim pokroviteljima, odnosno potrošačima. Ovo su vrlo važni odnosi, te trebaju biti promišljeni, tj. ciljano stvoreni i razvijeni.

Dinamika odnosa između potrošača i branda značajno se promijenila u posljednjem desetljeću. Evoluirala je od transakcijskog odnosa temeljenog na karakteristikama proizvoda do emocionalnog odnosa temeljenog na zajedničkim uvjerenjima i načelima. Većina potrošača kupit će proizvod ili uslugu na temelju vrijednosti koje brand posjeduje ili zagovara.

Kako bi vaš brand bio uspješan, mora vješto privući i izgraditi prave odnose s ljudima, na autentičan i transparentan način. No, ako vi, kao brand, ne znate tko ste ili kako to prenijeti ljudima, ne možete izgraditi takve odnose. Upravo zbog toga je brand strategy iznimno važan aspekt vašeg poslovanja.

Brand strategy u Kali Presence

Istraživanje tržišta i analiza

Najbolje i najjače strategije izgrađene su na temelju konkretne i temeljite analize i istraživanja. Stoga, svaki proces započinjemo opsežnom analizom vašeg postojećeg branda, percepcijom u javnosti, vašeg identiteta, kao i vašeg ciljanog tržišta i publike, te načina na koji se vaša konkurencija predstavlja. Na temelju toga evaluiramo dosadašnje strategije te identificiramo nove prilike za rast.

Razvijanje strategije i identiteta

Razvijamo dugoročni plan za razvoj i upravljanje različitim aspektima vašeg branda, tj. strategije kojima će vaš brand postati i ostati uspješan, kompetitivan, povećati vrijednost vaše tvrtke i rezultirati visokim financijskim povratom. Najvažniji dio ovog procesa jest definiranje i artikulacija onoga što vi jeste, što radite i na koji način to prenosite svojoj publici.

Pozicioniranje branda i provedba plana

Nakon što smo definirali vaš temeljni identitet, provodimo razrađeni plan i strategiju u djelo tako što prenosimo vašoj publici na najbolji mogući način vaše jedinstvene i snažne karakteristike, tj. ono što vas razlikuje od konkurencije i što vas čini posebnim na tržištu. Formuliramo vaš slogan, tj. tagline, koji funkcionira kao vaše obećanje klijentima, te u kojem iznosimo prednosti koje vaš proizvod/usluga nudi, na funkcionalan i emotivan način.

Komunikacijske strategije

Razvijemo optimalne strategije komunikacije za vas i vaš brand. Vrlo je važno znati kada, kome i na koji način nešto reći. Pomoću naših komunikacijskih strategija, vaše poruke dolaze do ciljane publike i sadrže točno određeni sadržaj koji ta publika želi čuti. Stilski prilagođavamo njihov vokabular i sadržaj prema stilu industrije, te ih implementiramo u određeno vrijeme i kroz određene kanale.

Osmišljavanje kampanje

Posljednji korak uključuje kreiranje kvalitetnog newslettera koji će sadržavati sve bitne elemente navedene prethodno u tekstu (od naslova do linka za odjavu), te testiranje, praćenje i analizu cijele kampanje i njezinih rezultata.

Glavne smjernice za razvoj branda

 

Svaka dobra brand strategy kampanja sadrži određene smjernice za razvoj branda. Te smjernice funkcioniraju kao svojevrsni korisnički priručnik u kojem je definirano kako želite da se vaš brand koristi, smjer u kojem želite ići, te koji izražava vaš identitet i glas. To su smjernice kojima će se vaš brand učvrstiti, a mogu se podijeliti na verbalne i vizualne.

 

Verbalne smjernice

 

Odnose se na riječi i jezik kojima će se vaš brand predstavljati, a glavni elementi su:

  • pozicioniranje branda – artikulacija onoga to vas čini drugačijim na tržištu i boljim od konkurencije
  • value proposition – objašnjenje funkcionalnih i emocionalnih vrijednosti i prednosti vaše usluge/proizvoda potrošačima
  • slogan ili tagline
  • arhitektura poruka – jedinstven način na koji ćete pričati o svom brandu, tj. određivanje jezika, riječi i opisa kojima definirate sebe i proizvod, razvijanje priče o proizvodu
  • glas i ton poruka – tko ih prenosi i na koji način

 

Vizualne smjernice

 

Vizualne smjernice odnose se na sam izgled vašeg brada, odnosno dizajn web stranice i svega što stavljate online. Tu je važna dosljednost, privlačnost i jednostavnost, a neki od glavnih elemenata su:

  • boje
  • logo
  • fontovi i tipografija
  • hijerarhija sadržaja
  • fotografije
  • ilustracije
  • ikonografija
  • vizualni prikaz podataka
  • interaktivni elementi
  • videozapisi

BESPLATNE KONZULTACIJE

Kala Presence

 

Adresa

Borongajska cesta 80A,
Zagreb, 10000

Nazovite Nas

Radno Vrijeme

Ponedjeljak-Petak, 08:00-17:00

Način plaćanja

Sve glavne kreditne kartice te gotovina

 
 
Nazovite nas!
Pošaljite upit
Share This