Studija slučaja: SEO optimizacija za hrvatski obrt koji se bavi oslikavanjem stakla

Kako smo optimizirali potpuno novu web stranicu i povećali prodaju za 170%

Prije svega, što je SEO optimizacija?

Ako do sada niste imali priliku susresti se s pojmom SEO optimizacija, u pitanju je iznimno složen proces pozicioniranja na Google tražilici namijenjen tvrtkama svih vrsta i veličina.

Kada govorimo o manjim tvrtkama i obrtima, SEO optimizacija je izrazito moćan alat jer im pozicioniranje na samom vrhu Google tražilice omogućuje generiranje novih klijenata, skalabilan rast poslovanja i ulazak na nova tržišta.

Kako smo upravo te ciljeve postigli za jedan hrvatski obrt, pročitajte u nastavku. 

Za koga smo radili SEO optimizaciju?

Naš klijent je hrvatski obrt za oslikavanje stakla sa sjedištem u Županji.

Na početku naše suradnje, klijent nema web stranicu i posluje isključivo u Županji.

Njegova je želja u kratkom vremenskom roku izgraditi online prisutnost te proširiti poslovanje na još dvije veće lokacije u Hrvatskoj – od kojih je jedna Zagreb.

Koje smo ciljeve postavili?

  

  • Optimizirati web stranicu i povećati online prisutnost
  • Pozicionirati web na vrhu rezultata Google tražilice za 3 ciljna grada
  • Udvostručiti prodaju
  • Stvoriti jak brand na lokalnom tržištu

Koji smo pristup odabrali?

Budući da klijent nije imao web stranicu, prvi korak naše kampanje bila je upravo njezina izrada. Osnovna djelatnost našeg klijenta je ukrašavanje stakla i staklenih površina pa je za privlačenje novih kupaca bilo iznimno važno da web stranica sadržava velik broj vrhunskih fotografija

Istovremeno, izrada web stranice koja se bazira na visokokvalitetnim fotografijama može predstavljati izazov jer veličina fotografija izravno utječe na vrijeme učitavanja web stranice i korisničko iskustvo. Međutim, uz odgovarajuću optimizaciju moguće je imati fotografije vrhunske kvalitete i dobro optimiziranu web stranicu.

Na temelju istraživanja tržišta i konkurencije uočili smo da postoji veliki broj osoba koje se bave istim poslom kao i naš klijent, ali vrlo malen broj ih ima web stranicu. Upravo je tu ležala prilika za ostvarivanje konkurentske prednosti u rezultatima Google tražilice i pozicioniranje našeg klijenta na ciljnom tržištu.

U prvoj fazi projekta napravili smo optimizaciju web stranice za geografski najmanju, a samim time i najmanje konkurentnu lokaciju na kojoj klijent posluje – Županju – kako bismo klijentu u što kraćem roku omogućili povećanje prodaje.

Osim toga, U Županji se nalazi i samo sjedište obrta, što nam je olakšalo otvaranje Google My Business računa koji igra izrazito važnu ulogu u geografskoj optimizaciji za određenu lokaciju te pozicioniranju na Google kartama.

Uz geografsku optimizaciju za Županju, napravili smo smo i onpage optimizaciju za druge dvije lokacije – uključujući Zagreb – na koje je klijent htio proširiti poslovanje, ali u njima još nije imao registriranu fizičku adresu. 

Naime, unatoč nedostatku fizičkih adresa na ciljnim lokacijama, koje bi omogućile otvaranje Google My Business računa i pozicioniranje na Google kartama, onpage optimizacijom mogu se postići značajni rezultati kada je u pitanju organsko pozicioniranje za ključne riječi koje sadrže ime lokacije.

U sklopu onpage optimizacije obuhvatili smo optimizaciju sadržaja web stranice, optimizaciju meta podataka i headline tagova, te optimizaciju strukture web stranice.

I to je to!

Koje smo rezultate ostvarili?

Pitate se što je  proizašlo iz naše SEO optimizacije? Odgovor je: vrhunski rezultati!

 

BROJ GRADOVA ZA KOJE SMO POZICIONIRALI WEB NA VRHU GOOGLE TRAŽILICE

VRIJEME OD POČETKA OPTIMIZACIJE DO ŽELJENIH REZULTATA (U MJESECIMA)

%

POVEĆANJE ONLINE PRISUTNOSTI U PRVOM CILJNOM GRADU

%

POVEĆANJE PRODAJE

  • Izradili smo novu, brandiranu web stranicu
  • Povećali smo prodaju za 170%

  • Povećali smo klijentovu online prisutnost u prvom ciljnom gradu za 100%

  • Povećali smo klijentovu online prisutnost u drugom ciljnom gradu za 76% – unatoč nedostatku fizičke adrese
  • Povećali smo klijentovu online prisutnost u Zagrebu za 61% – unatoč nedostatku fizičke adrese

Sviđa vam se što ste upravo pročitali?

Više informacija o našoj usluzi SEO optimizacije saznajte ovdje ili nas izravno kontaktirajte ispunjavanjem donjeg formulara za besplatne konzultacije.

Pin It on Pinterest