+385958158171 info@kalapresence.hr

CASE STUDY NA PRIMJERU SEO OPTIMIZACIJE

Mali obrt koji se bavi oslikavanjem stakla i unaprijeđenje njegove prodaje za 170%

Ciljevi

  • Povećati online prisutnost
  • Putem web stranice osigurati povećanje prodaje
  • Stvoriti brand
  • Osigurati dominaciju u 3 grada

Pristup

  • Izrada nove web stranice
  • SEO optimizacija
  • Geografska optimizacija “grad po grad”

Rezultati

  • Izrađena nova brendirana web stranica
  • Povećanje online prisutnosti od 0 do 99% u prvom ciljanom gradu
  • Povećanje online prisutnosti od 0 do 76% u drugom (još uvijen neoptimizranom gradu)
  • Povećanje online prisutnosti u Zagrebu (najkonkurentniji grad u Hrvatskoj) od 0 do 61%
  • Povećanje prodaje za 170%

87Početak rada

Nakon razgovora s klijentom krenuli smo u izradu web stranice. Kako je cijeli koncept posla ovog klijenta ukrašavanje stakla i staklenih površina znali smo da cijela web stranica mora sadržavati veliku količinu fotografija odlične kvalitete kako bi time privukli potencijalne klijente, a to može predstavljati veliki izazov upravo zbog veličine kvalitetnih slika, no uz odgovarajuću optimizaciju i to je moguće postići.

Istraživanje tržišta i konkurencije je pokazalo da postoji veliki broj osoba koje se bave ovim poslom, no njihov veliki nedostatak je upravo to što nemaju optimizirane web stranice, te smo tu vidjeli našu priliku. Optimizacija ključnih riječi, geografska opredjeljenost te kvalitetan sadržaju su bili naša konkurentska prednost.

U dogovoru s klijentom, nedavno smo završili s prvom fazom koja je zahtjevala optimizaciju najmanjeg te samim time manje konkurentnog grada, Županje koja je i samo sjedište tvrtke. Odlična prednost je što je obrt registriran u tom gradu pa nam je izgradnja “Google My Business” protekla lagano.

Unatoč tome što smo geografsku optimizaciju krenuli s prvom registriranom lokacijom, nismo ispustili priliku djelomično optimizirati onpage web stranice da se organiski pozicioniramo i za druga dva ciljana grada iako klijent još uvijek nije završio registraciju sljedeća dva grada (faza dva i faza tri).

TARGETIRANI GRADOVI

%

DOBIVENI REZULTATI (MJESECI)

%

ONLINE PRISUTNOST

%

POVEĆANJE PRODAJE

Plan za budućnost

Kako smo naveli, faza jedan, odnosno geografska optimizacija prvog grada je završena (rezultate možete vidjeti na vrhu stranice), dok će naizazovnija faza biti faza tri gdje ćemo se orjentirati na geografsku optimozaciju (Google My Business) na Zagreb.

Moramo navesti da se uz nedostatak fizičke adrese u Zagrebu, svejedno mogu napraviti odlične stvari za rangiranje ključnih riječi s imenom grada, no za najbolje rezultate svakako savjetujemo svojim klijentima da se otvori fizička adresa poslovnice u ciljanom gradu jer to uvelike olakšava pozicioniranje na Google, a najviše za rangiranje na Google Mapama.

Svakako bi preporučili, svakome tko treba gift shop Zagrab, ovog klijenta jer smo uvjereni da ćete se iznenaditi što vam sve imaju za ponuditi.

Budući ciljevi

Ono što želimo napraviti s ovim klijentom je postaviti dominaciju i na najvećem tržištu, tržištu Grada Zagreba, a glavni ciljevi Kala Presence su:

  • Zadržavanje online prisutnosti 61% te njeno povećanje
  • Povećanje broja ključnih riječi unutar prva tri organska rezultata na 35
  • Povećanje prodaje proizvoda u Zagrebu za 80%
  • Povećanje broja kvalitetnih fotografija u portfolio sekciji
  • Potpuna dominacija tržišta

Pin It on Pinterest