+385958158171 info@kalapresence.hr

CASE STUDY NA PRIMJERU SEO OPTIMIZACIJE

Lokalni krovopokrivač u Georgiji – Kako smo uspjeli dobiti 61 leadova, s konverzijom od 30% u 30 dana

Koje smo ciljeve postavili?

Prije nego počnemo raditi našu SEO magiju, postavili smo neke ciljeve. Krenuti prema naprijed bez strategije i plana nema smisla. Prije nego što započnete bilo kakve aktivnosti digitalnog marketinga, odredite KPI-e. Nemojte se ponašati kao muha bez glave, krećući se kroz prostor i vrijeme bez smjera.

Evo ciljeva koje smo bili odlučni postići:

  • Dvostruko povećati broj leadova – koji dolaze iz organskog Google pretraživanja
  • Generiranje poziva i prijava pomoću forme za naručivanje konzultacija uživo
  • Podignuti trenutne rankinge
  • Ddavanje još 10 gradova i rangirati ih na vrhu

Pristup koji smo koistili

Prvo, popravili smo sve tehničke stvari na stanici. Poboljšali smo brzinu web stranice, uklonili neispravne i nebitne stranice te dodali više sadržaja o krovovima.

Nakon što smo postavili čvrste temelje, dodali smo 10 novih stranicao gradovima s kojima smo ciljali dodatnih 10 gradova.

Tada smo optimizirali i korisničko iskustvo na mobilnoj verziji, počeli slokalno linkanje i slanje mailova za “guest posting”.

Voila!

Početak rada

Pokrenuti ćemo ovaj case study  tako što ćemo reći: “SEO radi!” Ako niste upoznati s ovim pojmom – SEO optimizacija je umjetnost rangiranja na vrlo poznatom Googleu, a mi čvrsto govorimo da radi iznimno dobro.

Započeli smo s podebljanom tvrdnjom o uspješnosti SEO jer umjetnost rangiranja na Googleu za industriju krovopokrivača je bila na lošem glasu. Vrlo nepravedno, moramo reći. Stvar je u tome da

SEO (i usluge digitalnog marketinga općenito) imaju vrlo loš start pri samom početku. Danas svatko može pogledati dva ili tri tečajeva za SEO i nazvati se SEO stručnjak. Njegova stručnost može dosta zeznuti vaše poslovanje. Trebate više od tečaja da biste bili stručnjak za SEO.

Većina naših krovopokrivačkih klijenata bili su prevareni od  samoprozvanih SEO stručnjaka – novaci bez znanja i iskustva. Nadam se da smo im vratili vjeru u digitalni marketing. U ovom case study-u ćemo vam pokazati kako se raditi dobar SEO. Čitajte, naučite i vratite si vjeru u moć SEO-a.

Kako rangirati krovopokrivače u državi New Jersey na 20 različitih lokacija?

Evo kako smo to učinili!

Naš krovopokrivač već je rangiran uredno u 6 gradova i 4 županije u državi New Jersey. Želja klijenta bila je da pogurnemo trenutne rankinge  gore gore i još gore i dodati još 10 gradova diljem države. Svatko tko cilja više gradova mora imati odgovarajuću stranicu na svojoj web stranici – stranicu koja cilja određeni grad koji sadrži 100% jedinstveni sadržaj.

Evo primjera:

www.domain.com/service-area/city1

www.domina.com/service -area / city2

%

POVEĆANJE PROMETA

RANGIRANIH RIJEČI

LEADOVA MJESEČNO

%

POSTOTAK KONVERZIJA

Pitate se što je sve proizašlo iz svega navedenog?

VRHUNSKI  REZULTATI!

120% VIŠE PROMETA NA MJESEČNOJ OSNOVI → od 300 posjetitelja do 700 posjetitelja mjesečno

Rangirali smo za više od 1000 ključnih riječi (u početku je naš klijent rangirao samo za 200 ključnih riječi)

Učetverostručili smo noj leadova! Dok smo došli na na scenu, naš klijent je dobivao 20 leadova mjesečno. To nije loše, ali mi smo dobili 80 leadova mjesečno! E to je sjajno!

i na kraju možete vidjeti kako smo to učinili →

SEO se sastoji od ON PAGE SEO (vaše web stranice) i OFF PAGE SEO (linkova koji upućuju na vašu stranicu, npr. Povezivanje drugih web stranica s vašom web lokacijom).Ako su obje stvari napravljene kako spada, rangirat ćete bez problema! Vrlo jednostavno.

Ali ako je to tako jednostavno, zašto ljudi ne uspiju kada je u pitanju SEO?

To je zato što oni ne znaju kako napraviti dobar SEO na stranici.

Oni ne prilagođavaju svoju strategiju kada Google izbaci novi algoritam koji se događa 3-5 puta godišnje. Ono što je radilo prošle godine, možda više neće raditi (99% neće).

Drugo, oni ne uspijevaju graditi kvalitetne povratne linkove. Oni ih uopće ne rade ili ih kupuju samo što su  niske kvalitete.

Također, problem može biti u proračunu.SEO košta. Ne možete očekivati ​​dobivanje sjajnih rezultata ako ne uložite pravi iznos novca u SEO aktivnosti. Na primjer, ako plaćate nekoga do 500 dolara mjesečno za SEO, moći ćete raditi ON PAGE SEO  5 do maksimalno 10 sati mjesečno (što nije dovoljno za dobivanje strašnih rezultata) i mogu kupiti samo 1 do najviše 2 linka. Ovdje je kratak izračun: prosječna cijena linka iznosi 150$. Za 500$ možete dobiti 3 linka i potrošiti 5 sati da biste radili SEO na samoj web stranici. To nije dobro. Nije dovoljno za dobivanje dobrih rezultata.

Evo približnih proračuna za SEO:

  • Stvarno mali gradovi (do 30 000 stanovnika) – manje od 500 dolara
  • Mali do srednje veliki gradovi (30 000 – 150 000) – od 500 do 1000 dolara
  • Gradovi srednje veličine – $ 1000 – $ 2000 (ovisno o konkurenciji u tom gradu)
  • Veliki gradovi + $ 2000 –

 

To su vrijedni podaci koji vam pružaju priliku za procjenu SEO ako trenutno plaćate nekoga da to radi. Možete utvrditi dali pretplaćujete ili premalo plaćate vaš SEO. Na primjer, ako ste angažirali agenciju i plaćate ih 500 dolara mjesečno da bi vam radili SEO za veliki grad poput Dallasa, postoji mala vjerojatnost da ćete se rangirati (ikad). U ovom slučaju, plaćate manje. Uložite. Isplatit će se. U slučaju da preplatite SEO – imat ćete bolje linkove, rangirat ćete za više ključnih riječi i ostvariti veći promet.



Sad je vrijeme! Dopustite nam da se malo hvalimo s našim rezultatima!


Morate si misliti, ovi se dečki hvale kako su razvalili SEO, ali njihove ključne riječi nisu sve # 1. Ukratko ćemo objasniti što se događa. Svi gradovi u državi New Jersey su stvarno mali gradovi. Google nastoji davati prednost velikim agregatorima kao što je Homeadvisor i postaviti ih na vrh kada je riječ o malim gradovima. Teško se boriti s njima  bez GMB profila u tom gradu. Imamo samo 3 profila na Google Kartama pa smo u tim gradovima mogli nadmašiti čak i njih. U drugim područjima, još uvijek se borimoda budemo na vrhu. Bitka se nastavlja!

BONUS ZA ŠTREBERE


Evo popisa koraka koje smo poduzeli (u vezi SEO-a) u tome trenu. Nismo dodavali svaki mali tehnički detalj jer smatramo to nepotrebnim. To je previše štreberski čak i za SEO štrebere. Usredotočimo se na najvažnije korake i radnje koje smo poduzeli za stvaranje pravihrezultata našeg krovopokrivača.

Pin It on Pinterest