+385958158171 info@kalapresence.hr

Case Study na primjeru SEO optimizacije lokalnog kovopokivača

Lokalni krovopokrivač u Georgiji – Kako smo uspjeli dobiti 61 leadova, s konverzijom od 30% u 30 dana

 

 

Koje smo ciljeve postavili?

Prije nego počnemo raditi našu SEO magiju, postavili smo neke ciljeve. Krenuti prema naprijed bez strategije i plana nema smisla. Prije nego što započnete bilo kakve aktivnosti digitalnog marketinga, odredite KPI-e. Nemojte se ponašati kao muha bez glave, krećući se kroz prostor i vrijeme bez smjera.

Evo ciljeva koje smo bili odlučni postići:

  • Dvostruko povećati broj leadova – koji dolaze iz organskog Google pretraživanja
  • Generiranje poziva i prijava pomoću forme za naručivanje konzultacija uživo
  • Podignuti trenutne rankinge
  • Ddavanje još 10 gradova i rangirati ih na vrhu

Pristup koji smo koistili

 

Prvo, popravili smo sve tehničke stvari na stanici. Poboljšali smo brzinu web stranice, uklonili neispravne i nebitne stranice te dodali više sadržaja o krovovima.

Nakon što smo postavili čvrste temelje, dodali smo 10 novih stranicao gradovima s kojima smo ciljali dodatnih 10 gradova.

Tada smo optimizirali i korisničko iskustvo na mobilnoj verziji, počeli slokalno linkanje i slanje mailova za “guest posting”.

Voila!

Početak rada

Pokrenuti ćemo ovaj case study  tako što ćemo reći: “SEO radi!” Ako niste upoznati s ovim pojmom – SEO optimizacija je umjetnost rangiranja na vrlo poznatom Googleu, a mi čvrsto govorimo da radi iznimno dobro.

Započeli smo s podebljanom tvrdnjom o uspješnosti SEO jer umjetnost rangiranja na Googleu za industriju krovopokrivača je bila na lošem glasu. Vrlo nepravedno, moramo reći. Stvar je u tome da

SEO (i usluge digitalnog marketinga općenito) imaju vrlo loš start pri samom početku. Danas svatko može pogledati dva ili tri tečajeva za SEO i nazvati se SEO stručnjak. Njegova stručnost može dosta zeznuti vaše poslovanje. Trebate više od tečaja da biste bili stručnjak za SEO.

Većina naših krovopokrivačkih klijenata bili su prevareni od  samoprozvanih SEO stručnjaka – novaci bez znanja i iskustva. Nadam se da smo im vratili vjeru u digitalni marketing. U ovom case study-u ćemo vam pokazati kako se raditi dobar SEO. Čitajte, naučite i vratite si vjeru u moć SEO-a.

 

Kako rangirati krovopokrivače u državi New Jersey na 20 različitih lokacija?

Evo kako smo to učinili!

Naš krovopokrivač već je rangiran uredno u 6 gradova i 4 županije u državi New Jersey. Želja klijenta bila je da pogurnemo trenutne rankinge  gore gore i još gore i dodati još 10 gradova diljem države. Svatko tko cilja više gradova mora imati odgovarajuću stranicu na svojoj web stranici – stranicu koja cilja određeni grad koji sadrži 100% jedinstveni sadržaj.

Evo primjera:

www.domain.com/service-area/city1

www.domina.com/service -area / city2

%

Povećanje prometa

Broj rangiranih riječi

Broj leadova mjesečno

%

Postotak konverzija

Pitate se što je sve proizašlo iz svega navedenog?

VRHUNSKI  REZULTATI!

120% VIŠE PROMETA NA MJESEČNOJ OSNOVI → od 300 posjetitelja do 700 posjetitelja mjesečno

Rangirali smo za više od 1000 ključnih riječi (u početku je naš klijent rangirao samo za 200 ključnih riječi)

Učetverostručili smo noj leadova! Dok smo došli na na scenu, naš klijent je dobivao 20 leadova mjesečno. To nije loše, ali mi smo dobili 80 leadova mjesečno! E to je sjajno!

i na kraju možete vidjeti kako smo to učinili

SEO se sastoji od ON PAGE SEO (vaše web stranice) i OFF PAGE SEO (linkova koji upućuju na vašu stranicu, npr. Povezivanje drugih web stranica s vašom web lokacijom).Ako su obje stvari napravljene kako spada, rangirat ćete bez problema! Vrlo jednostavno.

Ali ako je to tako jednostavno, zašto ljudi ne uspiju kada je u pitanju SEO?

To je zato što oni ne znaju kako napraviti dobar SEO na stranici.

Oni ne prilagođavaju svoju strategiju kada Google izbaci novi algoritam koji se događa 3-5 puta godišnje. Ono što je radilo prošle godine, možda više neće raditi (99% neće).

Drugo, oni ne uspijevaju graditi kvalitetne povratne linkove. Oni ih uopće ne rade ili ih kupuju samo što su  niske kvalitete.

Također, problem može biti u proračunu.SEO košta. Ne možete očekivati ​​dobivanje sjajnih rezultata ako ne uložite pravi iznos novca u SEO aktivnosti. Na primjer, ako plaćate nekoga do 500 dolara mjesečno za SEO, moći ćete raditi ON PAGE SEO  5 do maksimalno 10 sati mjesečno (što nije dovoljno za dobivanje strašnih rezultata) i mogu kupiti samo 1 do najviše 2 linka. Ovdje je kratak izračun: prosječna cijena linka iznosi 150$. Za 500$ možete dobiti 3 linka i potrošiti 5 sati da biste radili SEO na samoj web stranici. To nije dobro. Nije dovoljno za dobivanje dobrih rezultata.



Evo približnih proračuna za SEO:

  • Stvarno mali gradovi (do 30 000 stanovnika) – manje od 500 dolara
  • Mali do srednje veliki gradovi (30 000 – 150 000) – od 500 do 1000 dolara
  • Gradovi srednje veličine – $ 1000 – $ 2000 (ovisno o konkurenciji u tom gradu)
  • Veliki gradovi + $ 2000 –

 

To su vrijedni podaci koji vam pružaju priliku za procjenu SEO ako trenutno plaćate nekoga da to radi. Možete utvrditi dali pretplaćujete ili premalo plaćate vaš SEO. Na primjer, ako ste angažirali agenciju i plaćate ih 500 dolara mjesečno da bi vam radili SEO za veliki grad poput Dallasa, postoji mala vjerojatnost da ćete se rangirati (ikad). U ovom slučaju, plaćate manje. Uložite. Isplatit će se. U slučaju da preplatite SEO – imat ćete bolje linkove, rangirat ćete za više ključnih riječi i ostvariti veći promet.



Sad je vrijeme! Dopustite nam da se malo hvalimo s našim rezultatima!


Morate si misliti, ovi se dečki hvale kako su razvalili SEO, ali njihove ključne riječi nisu sve # 1. Ukratko ćemo objasniti što se događa. Svi gradovi u državi New Jersey su stvarno mali gradovi. Google nastoji davati prednost velikim agregatorima kao što je Homeadvisor i postaviti ih na vrh kada je riječ o malim gradovima. Teško se boriti s njima  bez GMB profila u tom gradu. Imamo samo 3 profila na Google Kartama pa smo u tim gradovima mogli nadmašiti čak i njih. U drugim područjima, još uvijek se borimoda budemo na vrhu. Bitka se nastavlja!

BONUS ZA ŠTREBERE


Evo popisa koraka koje smo poduzeli (u vezi SEO-a) u tome trenu. Nismo dodavali svaki mali tehnički detalj jer smatramo to nepotrebnim. To je previše štreberski čak i za SEO štrebere. Usredotočimo se na najvažnije korake i radnje koje smo poduzeli za stvaranje pravihrezultata našeg krovopokrivača.

Google Ads

Stopa konverzije preko 30%

Primjer SEO Optimizacije

Mala tvrtka s povećanjem prodaje od 125%

Non-Profit Website

Curabitur placerat leo leo, id ultrices

Matej i njegova ekipa su nevjerojatno sposobni i puni znanja. Pomogli su mi jako oko SEO, Google oglasa te izgradnje moje stranice. Položaj na Google mi se poboljšao te sam pomeo svoju konkurenciju. Prezadovoljan sam sa njima i svakako ih preporučujem svima koji žele dominirati svojim tržištem. Hvala puno!

Kyle Patrick

Vlasnik, South Shore Roofing

Ekipa mi je radila na web stranici za Klaus Roofing. Veoma stručna ekipa, a to svoje znanje o SEO su prenijeli na mene i moj marketinški tim. SEO, Adwords i Facebook Ads su mi donijeli toliko posla da sam morao zaposliti još dodatnih ljudi. Stvarno preporučujem Kala Presence svima! Hvala Matej.

Jeff Klaus

Vlasnik, Klaus Roofing

SEO na  samoj web stranici

  • Izradite i dodajte sitemap za vašu web stranicu
  • Dodajte više sadržaja za vašu uslugu i za svaki grad: u prosjeku dodajemo 5 do 10 stranica sadržaja za svaki grad koji neće biti vidljiv krajnjem korisniku. Oni ​​će biti samo vidljivi Googleu i služe za bolje rangiranje.
  • Optimiziranje meta podataka na svakoj stranici: meta naslov i meta opis
  • Povežite (zalinkajte) svaku stranicu web stranice
  • Dodajte Google schemu
  • Dodaj schemu za recenzije(visoka promjena Google će prikazat  5 zvjezdica u Google pretraživanju) Primjer: http://prntscr.com/k8edv7
  • Započnite blogging – svaki mjesec dodajemo blogove 8 blog post) na web stranicu

 

Off-page SEO

  • Izradite mrežu za vaš BRAND na 20 web-lokacija kao što su Tumblr, Weebly, Blogger … Ovo su mini web stranice vaše tvrtke koje su izrađene specifično za svaki grad
  • Izradite 300 + CITATIONSA za svaku lokaciju npr. profili na web stranicama poput yelp.com, yellowpages.com …
  • Mi se mjesečno javljamo lokalnim blogerima, neprofitnim organizacijama i drugim lokalnim organizacijama kako bismo izgradili odnose s njima i dobili lokalne linkove (koje će pomoći vašem SEO). U prosjeku šaljemo 200 e-poruka tjedno (ručno)
  • Radimo i mjesečni guest posting – kontaktiranje blogera za poboljšanje kućanstva i pisanje sadržaja za njihov blog (s lijepim povratnim vezama( linkovima) natrag na vašu web stranicu)
  • Profil Google Maps-a
  • Moramo dodati barem 30 potpuno optimiziranih slika na vaš profil (dodamo ključne riječi i geokordinate u svaku sliku)
  • Optimiziranje Google+ profila (slike, opisi, postovi itd.)
  • Dodajvanje potpuno optimiziranog opis poslovanja
  • Mjesečno objavljivanje na GMB-u
  • Dodavanje vaših usluga na GMB


Nadamo se da će vam ovaj case study pomoći s vašim SEO. I čestitamo ako sve pažljivo pročitali. Znanje je moć. Sjetite se toga i nastavite čitati postove Kale Presence.

Želite raditi s nama?

Uvjerili ste se i sami da smo mi pravo riješenje za vas i vaše poslovanje? Unaprijeditite svoju tvrtku već danas!

BESPLATNE KONZULTACIJE

Kala Presence

Adresa

Borongajska cesta 80A,
Zagreb, 10000

Nazovite Nas

Radno Vrijeme

Ponedjeljak-Petak, 08:00-17:00

Način plaćanja

Sve glavne kreditne kartice te gotovina

Nazovite nas!
Pošaljite upit
Share This