Studija slučaja: Google Ads kampanja za lokalnog krovopokrivača u Georgiji, SAD

  Kako smo u 30 dana generirali 61 potencijalnog kupca sa stopom konverzije od 30%

Za koga smo radili Google Ads kampanju?

 

Naš klijent je lokalni krovopokrivač koji posluje u 5 gradova u američkoj državi Georgiji.

Na početku naše suradnje, klijent ima web stranicu, ali nema prethodnog iskustva s digitalnim marketingom. 

Njegova je želja istražiti mogućnosti koje oglašavanje na internetu pruža i privući veći broj potencijalnih kupaca putem web stranice.

    Koje smo ciljeve postavili?

    • Pokrenuti Google Ads kampanje za svih 7 gradova u kojima klijent posluje
    • Minimizirati cijenu po kliku
    • Povećati broj konverzija na web stranici u obliku poziva i popunjavanja obrasca za konzultacije

    Koji smo pristup odabrali?

    Kampanju smo započeli istraživanjem tržišta kako bismo ustanovili koje ključne riječi i fraze korisnici pretražuju kada su im potrebne klijentove usluge. Kroz istraživanje smo utvrdili i cijenu po kliku za navedene ključne riječi te na temelju klijentovog budžeta i prosječne stope konverzije u industriji odredili fokus Google Ads kampanje.

    U sljedećem koraku izradili smo jedinstvenu odredišnu stranicu za klijentovu kampanju. Umjesto da klijentove potencijalne kupce šaljemo na naslovnu stranicu gdje će se njihov fokus raspršiti, a šansa za konverziju smanjiti, šaljemo ih na odredišnu stranicu. 

    Ona nam otvara prostor za vrlo specifičnu optimizaciju u kontekstu kampanje te nam omogućuje da maksimiziramo stopu konverzije. Osim toga, na odredišnoj stranici se mogu provoditi A/B testovi kako bi se rezultati kampanje kontinuirano poboljšavali.

    Primjerice, u sklopu A/B testiranja dodali smo tekst “40 godina jamstva” u oglase i na odredišnu stranicu, čime smo stopu konverzije povećali za 15%.

    Konačno, postavili smo praćenje konverzija kako bismo u svakom trenutku mogli donositi informirane odluke o korištenju klijentovog budžeta.

      Koje smo rezultate ostvarili?

      Pitate se što je proizašlo iz naše Google Ads kampanje? Odgovor je: vrhunski rezultati!

      VRIJEME OD POČETKA KAMPANJE (U DANIMA)

      %

      STOPA KONVERZIJE

      OČEKIVANA CIJENA POTENCIJALNOG KUPCA

      KONAČNA CIJENA POTENCIJALNOG KUPCA

      • Cijenu po kliku snizili smo za 60%  → s 20 USD na 12 USD
      • Generirali smo smo 61 potencijalnog kupca s budžetom od 1900 USD → samo 31 USD po kupcu
      • Ostvarili smo prosječnu stopu konverzije od 30% (ovisno o lokaciji, između 16% i 45%), što je 5x više od prosjeka industrije

       

      Koja je naša formula za uspjeh?

      Google Ads kampanje uvijek započinjemo s najmanje 3-5 različitih oglasa koji nam omogućuju da upoznamo nišu i saznamo na kakav tip oglasa krajnji korisnici najbolje reagiraju.

      Koristimo sve dostupna proširenja (extensions) kako bismo korisnike potaknuli da kliknu na oglas. To uključuje proširenje za poziv, proširenje za lokaciju uz pomoć kojeg se oglas prikazuje na Google kartama i proširenje za web lokaciju (poveznica na besplatnu uslugu koju klijent može ponuditi, kao npr. besplatne konzultacije).

      Također, za svaku kampanju izrađujemo jednu ili više odredišnih stranica na koje šaljemo korisnike. One sadrže fotografije uspješno završenih projekata, recenzije zadovoljnih klijenata i popratne profilne fotografije, bedževe koji komuniciraju povjerenje potencijalnim kupcima i jasan poziv na akciju (CTA).

      Ono što odredišne stranice nikada ne sadržavaju jest glavna navigacija. Naime, prisustvo glavne navigacije bi korisnicima omogućilo da napuste odredišnu stranicu, bez definiranog fokusa krenu u razgledavanje ostatka kijentove web stranice i naposljetku je napuste bez da su napravili konverziju.

      Sviđa vam se što ste upravo pročitali?

      Više informacija o našoj usluzi Google Ads oglašavanja saznajte ovdje ili nas izravno kontaktirajte ispunjavanjem donjeg formulara za besplatne konzultacije.

      Pin It on Pinterest