+385958158171 info@kalapresence.hr

GOOGLE ADS CASE STUDY

Lokalni krovopokrivač u Georgia – Kako smo uspjeli dobiti 61 lead, sa stopom konverzije od 30% u 30 dana

Ciljevi

  • Povećati pretvorbe (prosjek industrije iznosi 6%)
  • Generiranje telefonskih poziva i obrazaca za zakazivanje konzultacija s osobama
  • Niža cijena po kliku (Google predložena cijena iznosi 20 USD po kliku)
  • Ciljanje područja (7 gradova)

Pristup

  • Izrada prilagođenih stranica za svaki grad
  • Postavljanje praćenje pretvorbe (pratimo sve)

Rezultati

  • Cijena po kliku iznosila je 12 dolara – smanjena za 60% – Sa 20 na 12 dolara
  • Izradili smo 61 lead s resursom od 1900$ – 31$ po leadu
  • Stopa konverzije bila je između 16% i 45% (ovisno o gradu) – prosjek 30%
  • Lokalni krovopokrivač odlučio je istražiti mogućnosti online marketinga. Htjeli su imati novi tok potencijalnih klijenata koji dolaze preko njihove web stranice
  • Kontaktirali su nas bez ikakvog znanja o mogućnostima oglašavanja i zatražili pomoć

Krenuli smo u akciju

Prije svega, istraživali smo tržište za moguće prilike za oglašavanje krovnih tvrtki putem interneta. Naša odabrana platforma – Google oglasi. Kada usporedimo koliko su oni u mogućnosti potrošiti (budžet) s cijenom klikova i mogućim stopama pretvorbe – odlučili smo da je svakako vrijedno pokušavati pokrenuti specijaliziranu kampanju Pay Per Click (PPC).

Počeli smo od istraživanja tržišta pa smo brzo saznali o konkurenciji i ključnim riječima koje ljudi koriste kada traže krovopokrivače u tom području. Ivan, koji je Kala Presence stručnjak s Google certifikatom, istraživao je popis ključnih riječi i njihovih cijena za ovu kampanju pa je sljedeći korak bio odabir usluga koje ćemo oglašavati za klijenta.

Zatim je stvorena dolazna stranica koja je odgovarala relevantnom pretraživanju kako bi se maksimizirala stopa konverzije (CR) svih dolaznih posjetitelja. Postoji zlatno pravilo svih marketinških kampanja – NNPMKBPDS – “Nikad nemojte pokrenuti marketinšku kampanju bez posvećene dolazne ​​stranice!”. Pošto smo slijedili ovo pravilo, uspjeli smo napraviti A/B test na našim oglasima i dolaznim stranicama kako bismo stalno poboljšavali stopu konverzije naše kampanje.

BROJ DANA

%

POSTOTAK PRETVORBI

OČEKIVANA CIJENA LEADA

NAŠA CIJENA LEADA

BONUS*

Ključne točke prilikom optimizacije vaše kampanje za oglase:

  • Optimizacija dolazne ​​stranice – žele se povezati s VAMA (a ne logotipom) i žele vidjeti slike, recenzije i jasan poziv na akciju ( Call to Action)
  • Uvijek koristite dolaznu stranicu bez glavne navigacije. Želite da VAS zovu a ne da surfaju po vašoj web stranici.
  • Priložite slike vašeg posla
  • Prikaz recenzija s  5 zvjezdica (sa slikama profila)
  • Prikaz oznaka povjerenja: na primjer Angie’s list značka ili BBB.org značke
  • Ljudi se žele povezati s ljudima, a ne s LOGOTIPOM. Postavite svoju sliku na stranicu(video je još bolji) i recite im da ćete se pobrinuti za njih.

Optimizacija Google oglasa

Upotrijebite sve što vam Google daje

 Želite uzeti što više “nekretnina” na Googleu koliko možete. Želite da korisnici kliknu vaš oglas

Upotrijebite proširenja( extensions): proširenje za poziv, proširenje za lokaciju (s proširenjem za lokaciju vaš oglas će se prikazivati u Google kartama), proširenje linka na web-lokaciju (dodajte link do besplatne procjene ili pregleda)

TEST, TEST, TEST – započnite s najmanje 3-5 različitih oglasa. Morate shvatiti što radi u vašoj niši. Ono na što ljudi najbolje reagiraju. U ovom primjeru krovopokrivača: dodavanjem teksta 40 godina jamstva na svaki oglas i na dolaznoj stranici, povećalo je konverziju za 15%. Zamjena  vašeg krova je velika investicija i ljudi se žele osjećati sigurno. Dodavanjem tog 40-godišnjeg jamstva bila je velika razlika. Svaka niša ima svoje signale povjerenja. KORISTITE ih tokom cijelog vašeg oglašavanja.

Pin It on Pinterest