Google Ads Case Study
Lokalni krovopokrivač u Georgia – Kako smo uspjeli dobiti 61 lead, sa stopom konverzije od 30% u 30 dana


Ciljevi
- Povećati pretvorbe (prosjek industrije iznosi 6%)
- Generiranje telefonskih poziva i obrazaca za zakazivanje konzultacija s osobama
- Niža cijena po kliku (Google predložena cijena iznosi 20 USD po kliku)
- Ciljanje područja (7 gradova)
Pristup
- Izrada prilagođenih stranica za svaki grad
- Postavljanje praćenje pretvorbe (pratimo sve)
Rezultati
- Cijena po kliku iznosila je 12 dolara – smanjena za 60% – Sa 20 na 12 dolara
- Izradili smo 61 lead s resursom od 1900$ – 31$ po leadu
- Stopa konverzije bila je između 16% i 45% (ovisno o gradu) – prosjek 30%
- Lokalni krovopokrivač odlučio je istražiti mogućnosti online marketinga. Htjeli su imati novi tok potencijalnih klijenata koji dolaze preko njihove web stranice
- Kontaktirali su nas bez ikakvog znanja o mogućnostima oglašavanja i zatražili pomoć
Krenuli smo u akciju
Prije svega, istraživali smo tržište za moguće prilike za oglašavanje krovnih tvrtki putem interneta. Naša odabrana platforma – Google oglasi. Kada usporedimo koliko su oni u mogućnosti potrošiti (budžet) s cijenom klikova i mogućim stopama pretvorbe – odlučili smo da je svakako vrijedno pokušavati pokrenuti specijaliziranu kampanju Pay Per Click (PPC).
Počeli smo od istraživanja tržišta pa smo brzo saznali o konkurenciji i ključnim riječima koje ljudi koriste kada traže krovopokrivače u tom području. Ivan, koji je Kala Presence stručnjak s Google certifikatom, istraživao je popis ključnih riječi i njihovih cijena za ovu kampanju pa je sljedeći korak bio odabir usluga koje ćemo oglašavati za klijenta.
Zatim je stvorena dolazna stranica koja je odgovarala relevantnom pretraživanju kako bi se maksimizirala stopa konverzije (CR) svih dolaznih posjetitelja. Postoji zlatno pravilo svih marketinških kampanja – NNPMKBPDS – “Nikad nemojte pokrenuti marketinšku kampanju bez posvećene dolazne stranice!”. Pošto smo slijedili ovo pravilo, uspjeli smo napraviti A/B test na našim oglasima i dolaznim stranicama kako bismo stalno poboljšavali stopu konverzije naše kampanje.
Broj dana
%
Postotak pretvorbi
Očekivana cijena leada
Naša cijena leada
BONUS*
Ključne točke prilikom optimizacije vaše kampanje za oglase:
- Optimizacija dolazne stranice – žele se povezati s VAMA (a ne logotipom) i žele vidjeti slike, recenzije i jasan poziv na akciju ( Call to Action)
- Uvijek koristite dolaznu stranicu bez glavne navigacije. Želite da VAS zovu a ne da surfaju po vašoj web stranici.
- Priložite slike vašeg posla
- Prikaz recenzija s 5 zvjezdica (sa slikama profila)
- Prikaz oznaka povjerenja: na primjer Angie’s list značka ili BBB.org značke
- Ljudi se žele povezati s ljudima, a ne s LOGOTIPOM. Postavite svoju sliku na stranicu(video je još bolji) i recite im da ćete se pobrinuti za njih.
Optimizacija Google oglasa
Upotrijebite sve što vam Google daje
Želite uzeti što više “nekretnina” na Googleu koliko možete. Želite da korisnici kliknu vaš oglas
Upotrijebite proširenja( extensions): proširenje za poziv, proširenje za lokaciju (s proširenjem za lokaciju vaš oglas će se prikazivati u Google kartama), proširenje linka na web-lokaciju (dodajte link do besplatne procjene ili pregleda)
TEST, TEST, TEST – započnite s najmanje 3-5 različitih oglasa. Morate shvatiti što radi u vašoj niši. Ono na što ljudi najbolje reagiraju. U ovom primjeru krovopokrivača: dodavanjem teksta 40 godina jamstva na svaki oglas i na dolaznoj stranici, povećalo je konverziju za 15%. Zamjena vašeg krova je velika investicija i ljudi se žele osjećati sigurno. Dodavanjem tog 40-godišnjeg jamstva bila je velika razlika. Svaka niša ima svoje signale povjerenja. KORISTITE ih tokom cijelog vašeg oglašavanja.
More Successful Projects
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque imperdiet libero eu neque facilisis.

Primjer SEO Optimizacije
Mala tvrtka s povećanjem prodaje od 125%

SEO optimizacija u USA
Povećanje prometa od 120% te 30% koverzija

Non-Profit Website
Curabitur placerat leo leo, id ultrices
Matej i njegova ekipa su nevjerojatno sposobni i puni znanja. Pomogli su mi jako oko SEO, Google oglasa te izgradnje moje stranice. Položaj na Google mi se poboljšao te sam pomeo svoju konkurenciju. Prezadovoljan sam sa njima i svakako ih preporučujem svima koji žele dominirati svojim tržištem. Hvala puno!
Kyle PatrickEkipa mi je radila na web stranici za Klaus Roofing. Veoma stručna ekipa, a to svoje znanje o SEO su prenijeli na mene i moj marketinški tim. SEO, Adwords i Facebook Ads su mi donijeli toliko posla da sam morao zaposliti još dodatnih ljudi. Stvarno preporučujem Kala Presence svima! Hvala Matej.
Jeff KlausŽelite raditi s nama?
Uvjerili ste se i sami da smo mi pravo riješenje za vas i vaše poslovanje? Unaprijeditite svoju tvrtku već danas!
BESPLATNE KONZULTACIJE
Kala Presence
Adresa
Zagreb, 10000
Nazovite Nas
Radno Vrijeme
Ponedjeljak-Petak, 08:00-17:00
Način plaćanja
Sve glavne kreditne kartice te gotovina