+385958158171 info@kalapresence.hr
Vrijeme Čitanja: 4 min

Kada gosti dođu u vaš dom, želite ostaviti dobar prvi dojam zar ne? Ne biste pozvali ljude na večeru a da vam je kuća neuredna ili da ih nemate s čime ponuditi. Isto to vrijedi i za vašu web stranicu.

U današnjem marketinškom krajoliku vaša web stranica je snažniji alat nego ikad. Vaša web stranica je vaš stalni prodavač i kao takav ima potencijal da bude vaša najmoćnija imovina i središte vaših marketinških napora.

Nabrojat ćemo vam 7 odličnih savjeta kako poboljšati svoju web stranicu i ostaviti odličan dojam na posjetitelje.

 

1. Dodajte vrijednost svojoj web stranici

Stavite svoju glavnu vrijednost – svoj proizvod ili uslugu – na svoju početnu stranicu, u naslov ako je moguće. Dodajte je na svoj blog i na druge stranice. Neka posjetitelji znaju točno što će dobiti ako vas zaposle, kupe vaš proizvod, pretplate se na newsletter ili pročitaju vaš blog.

Ljudima je bitno kada dođu na vašu stranicu da znaju da su na pravome mjestu. Žele odmah vidjeti ono radi čega su došli. Na primjer, ako su došli kupiti tepih, na stranici na koju su došli odmah bi trebali vidjeti signale koji im govore: Da, ovo je stranica koja prodaje tepihe.

 

2. Navigacija vaše web stranice

Navigacija na vašoj web-lokaciji služi za dvije svrhe – pomaže korisnicima pronaći ono što traže i pomaže u rangiranju vaše web stranice.

Vaši posjetitelji bi vam trebali biti na prvome mjestu, a na drugom tražilice kao što je Google. Koristite opisnu navigaciju umjesto generičkog teksta “Što radimo”. Koristite riječi koje bi vaši posjetitelji koristili i riječi koje pretražuju vaši posjetitelji. To omogućava vašim korisnicima da u što manje klikova nađu ono što traže i pomaže tražilicama da naznače vašu relevantnost.



3. Optimizacija brzine vaše web stranice

Sjetite se samo koliko puta ste kliknuli na neku stranicu i čekali cijelu vječnost da se ona otvori. Vjerojatno ste je upravo zbog toga i ugasili.

Prema istraživanjima, stranice koje se učitaju za manje od 5 sekundi imat će duplo više konverzija od onih kojima treba duže da se učitaju.

Da biste riješili taj problem prvo morate biti svjesni da je Google uveo tzv. “mobile first” pravilo. To znači da Google gleda prvo mobilnu verziju vaše stranice, a tek onda desktop verziju. Stoga sve što radite, radite prvo za mobilnu verziju.

Da biste poboljšali brzinu vašeg weba, započnite s optimizacijom slika na webu. Što je veća slika, webu treba duže da se učita. Probajte smanjiti sve svoje slike na 100kb ili manje, ili ih smanjite koliko god možete a da slika još uvijek izgleda dobro. To je najučinkovitiji način da ubrzate svoju web stranicu.

 

4. Call to Action implementacija

Kada posjetitelji dođu na vašu web stranicu, znaju li što dalje? Kako doći do onoga što ih zanima? Oni neće znati koje stranice pregledavati ili koje radnje poduzeti ako im vi ne pojednostavite stvari i ne pokažete pravi put.

Call to Action gumbi su jedan od mnogih elemenata koji upućuju na sljedeći korak koji korisnik mora napraviti da bi našao ono što traži.

No lako se može dogoditi i da stavite previše takvih gumbova te tako zbunite korisnika. Da biste vidjeli jeste li ih stavili previše, počnite čitati vašu stranicu i pomoću tih gumbova probajte pronaći neke blog postove ili page-eve koje želite. Ukoliko vam se čini da je previše komplicirano tada biste trebali smanjiti broj Call to Action gumbova ili izmijeniti linkove.

 

5. Optimalna količina i vrijednost sadržaja

Ukoliko mislite da je dovoljno samo staviti veliku količinu sadržaja na stranicu, varate se. Kratkoročno će vam to možda pomoći da rangirate na tražilicama, ali dugoročno gledajući će vam odmoći.

Sadržaj mora biti zanimljiv i informativan. Vaš sadržaj govori puno toga o vašem proizvodu ili uslugama. Mora biti jednostavan i lak za čitati i mora sadržavati sve bitne informacije i odgovore na sva moguća pitanja vezana za vaš proizvod ili uslugu. Najbolje bi bilo otvoriti blog stranicu na koju možete objavljivati tekstove i odgovore na sva bitna pitanja te pomoću linkova povezati ih sa ostalim stranicama.

Na primjer, ukoliko je vaša stranica o SEO optimizaciji, možete napisati tekst o tome zašto je ona bitna i potrebna te pomoću linka povezati je sa svojom SEO uslugom. Na taj način vaš sadržaj direktno pomaže vašoj stranici da dobro rangira.

 

6. Razvijte povjerenje s korisnicima

Najbolji način da razvijete povjerenje sa svojim korisnicima i potencijalnim klijentima jesu upravo korisničke recenzije. Velikom broju ljudi koji traže određene usluge ili proizvode one su jako važne, a ponekad čak i presudne.

Najbolje bi bilo da ih postavite po cijelom svom webu. Od početne stranice do svih stranica usluga i proizvoda, tako da kada netko surfa po vašoj stranici uvijek ih može vidjeti i pročitati. Korisnicima puno znači kada pročitaju da su drugi ljudi zadovoljni uslugom koju nudite.

 

7. Stranica o timu

Ljudi žele znati s kim imaju posla prije nego što nešto kupe ili zatraže uslugu. Neka posjetitelj zna tko stoji iza vašeg imena i vaše tvrtke i koja je vaša kultura poslovanja.

Sa zasebnim stranicama o svakom članu tima imate priliku i rangirati u tražilicama kada ljudi traže točno vaše ime. Ako imate sve članove vašeg tima na jednoj stranici, Google ne može znati za koju osobu rangirati stranicu.

Ukoliko primijenite sve ove korake koje smo opisali, vaša stranica će izgledati puno bolje, bit će puno brža i ono što je najvažnije, vaši korisnici će biti zadovoljni i puno duže će se zadržati na vašoj web stranici, što povećava vjerojatnost da će kupiti vaš proizvod ili uslugu.

Pin It on Pinterest