kalapresence.hr Monogram

Kako stvarati interaktivni sadržaj na društvenim mrežama?

Vrijeme čitanja: 7 minuta
Grupa ljudi sjedi na stolicama i raspravlja o najnovijim trendovima u SEO-u i sadržajnom marketingu, uključujući kako optimizirati Google oglase za bolje rezultate.

Sve više ljudi vrijeme provodi skrolajući po društvenim mrežama, bez ikakve prave interakcije, a vremena kada su se razgovori vodili uživo, čine se kao dio prošlosti. Živimo u digitalnom dobu, u kojem se velik dio društvene interakcije odvija u online svijetu i to je nešto što ne možemo promijeniti. Zato je u takvoj situaciji najbolja opcija usredotočiti se isključivo na pozitivne aspekte i izvući najbolje od svega.

Bilo da posjedujete mali obrt ili veliku tvrtku, nemojte se ustručavati iskoristiti sve prednosti koje vam pruža digitalno doba, a jedna od njih je svakako i digitalni marketing. Prije nego što počnete stvarati marketinšku strategiju, imajte na umu da kreiranje i objavljivanje sadržaja neće biti dovoljno samo po sebi. Ono što vam treba jesu reakcije ljudi te interakcija s potencijalnim i aktualnim klijentima. Dobra komunikacija ključ je uspjeha svakog odnosa.

Kreativan i interaktivan sadržaj daje vašoj publici priliku da izrazi svoje mišljenje i osjećaje. Ako niste sigurni otkuda krenuti, onda je ovaj članak prava stvar za vas. Kako bi bili sigurni da ćete usvojiti sve bitne korake, preporučujemo vam da ga pročitate od A do Ž.

Tri korisna savjeta za stvaranje interaktivnog sadržaja

Danas su nam sve bitne informacije i izvori zabave dostupni tek jednim pritiskom gumba. Gotovo da ne moramo napuštati zidove vlastitog doma kako bismo bili upućeni u događaje u svijetu. Ipak svi čeznemo za interakcijom i osjećajem zajedništva. Kao ljudska bića ne možemo pobjeći od potrebe za socijalizacijom.

U digitalno doba ta se socijalizacija često ostvaruje preko modernih tehnologija koja nam pruža mogućnost druženja putem video poziva i različitih komunikacijskih alata kao što su: Messenger na Facebooku, WhatsApp, Viber, Zoom itd.

Ako želite ostvariti komunikaciju s vašom publikom, sada to možete učiniti bez da fizički promijenite lokaciju. Cijelu marketinšku kampanju možete osmisliti i provoditi iz udobnosti vlastitog ureda ili doma, a naša je preporuka da u sve što raditi uključite i vaše klijente. To je izvrstan način za dobivanje uvida u ono što oni od vas traže ili očekuju.

U nastavku donosima tri koraka koje morate slijediti kako biste stvarali kvalitetan interaktivni sadržaj.

1. Prebacite profil na poslovni račun

Ako ste vlasnik branda, tvrtke ili obrta, svakako razmislite o tome da vaše profile na društvenim mrežama prebacite na poslovni račun. Sigurno se pitate zašto i koji su benefiti.

Jedna od glavnih pogodnosti prebacivanja profila na poslovni račun je ta što ćete imati pristup značajkama koje običnim korisnicima nisu dostupne kao što su npr. alati za analitiku. Analitika vam pomaže da pratite angažman na postovima koje objavljujete, a ti će vam podaci svakako koristiti prilikom budućeg donošenja odluka – lakše ćete procijeniti što ljudi misle o vašem proizvodu ili usluzi te ćete u skladu s time i postupati.

Još jedna dodatna prednost poslovnog računa je mogućnost kreiranja (sponzoriranih) oglasa pomoću kojih ćete brže i lakše doći do šire publike. Ako još uvijek niste, vrijeme je da na društvenim mrežama napravite zaokret te iskoristite moć analitika i statistika. Što više znate o publici, to će vaša marketinška kampanja biti kvalitetnija.

I ne zaboravite, ne možete ispraviti ono što ne mjerite!

2. Organizirajte Facebook i Instagram darivanja

Sada kada ste bolje upoznali vaše pratitelje, vrijeme je da ih i uključite u marketing strategiju na vašim društvenim mrežama. Svi volimo natjecanja i igre pa zašto ih onda ne bismo zaigrali i u online svijetu? Ovo može pomoći vašem poslovanju na mnogo načina.

Ako provodite vrijeme na Facebooku i Instagramu, sigurni smo da ste već naišli na nagradna darivanja tzv. giveaways, a u nekima ste možda i sudjelovali. Darivanja na društvenim mrežama su vremenski limitirane promocije, u kojima brendovi, jednom ili više sretnih pratitelja, poklanjaju svoj proizvod ili uslugu. Kako biste ušli u bubanj potrebno je zadovoljiti određene kriterije, odnosno angažirati se na profilu. Vlasnik profila će u opisu darivanja detaljno napisati pravila za sudjelovanje, a obično će tražiti da objavu komentirate, lajkate, označite prijatelja itd.

Osim što je zabavan, ovakav će način interakcije s pratiteljima povećati stopu angažmana na vašim profilima. Ako niste sigurni kako sastaviti tekst za giveaway, evo kratkog primjera:

Želite li dodati nove i zanimljive proizvode u vašu makeup kolekciju? Ako je odgovor da, onda svakako morate provjeriti našu posljednju objavu na Instagramu. Sretnoj dobitnici darujemo neke od najprodavanijih artikala kao što su paleta sjenila, ruževi i dr. Kako biste sudjelovale, sve što trebate je popratiti nas na Instagramu te označiti prijateljicu s kojom ćete podijeliti nagradu. Što više prijateljica označite, veće su šanse za pobjedu! Dobitnicu ćemo odabrati nasumičnim odabirom i objaviti u petak na našem Instagram profilu. Sretno svima!

Sviđa li vam se tekst? Vi ga naravno možete prilagoditi svom brandu i potrebama, ali neka vam posluži kao vodič kojem ćete se uvijek vraćati. Organiziranje giveaway na društvenim mrežama ima toliko puno benefita da ih je teško nabrojati samo u jednom tekstu.

3. Iskoristite moć Influencera

Digitalna era u kojoj trenutno živimo omogućila nam je da izrazimo svoje mišljenje i da nas se čuje. Neki od nas tu su mogućnost iskoristili bolje od drugih, istaknuvši se kao osobe s utjecajem (influence).

Tko su influenceri i je li ih potrebno definirati? Unatoč popularnosti društvenih mreža, velik broj ljudi i dalje ne zna čime se influenceri točno bave, zato smo pripremajući ovaj članak pokušali pronaći neke od definicija koje kažu: Influencer je osoba koja koristi svoj glas/moć/status na društvenim mrežama. To je ona osoba koja je izgradila “vojsku” odanih pratitelja, dijeleći jedinstven i autentičan sadržaj.

Iako mnogi i dalje smatraju da “biti influencerom” nije zanimanje ni profesija, ovaj posao, baš kao i svaki, zahtjeva određene vještine potrebne za bavljenje njime. Neke od njih odnose se na: kreativnost, radnu etiku, marketinško znanje, odlične spisateljske i komunikacijske vještine, smisao za poslovanje…

Statistike pokazuju kako danas u svijetu postoji između 3,2 do 37 milijuna influencera, računajući sve društvene mreže. Morate priznati kako je ovo uistinu velik raspon. Dijeljenje sadržaja postalo je jednostavnije nego ikad prije, a baš svatko od nas u rukama drži ključ svog uspjeha. Ipak, valja napomenuti kako objaviti sadržaj nije isto što i kreirati ga te će taj proces zahtijevati daleko više vremena i truda. Osim truda i vremena, bit će potrebno uložiti i određenu dozu strpljivosti, ustrajnosti i autentičnosti.

Posljednjih godina influenceri su postali sve moćniji, zato ako želite svoj brand učiniti popularnijim, nemojte se ustručavati iskoristiti njihovu moć. Ove zvijezde digitalnog svijeta imaju sposobnost dosezanja šire publike i zato su izvrsna opcija za reklamiranje vaših proizvoda i usluga. Odlična je ideja uključiti ih i u giveawaye kako bi među publikom podignuli svijest o brandu.

Ako komunicirate s publikom, ona će vam početi vjerovati, a postoji li išta važnije u odnosu od međusobnog povjerenja i odanosti?

Sada kada znate sve trikove interaktivnog sadržaja, ništa vas više ne sprječava da ga počnete kreirati. Zapamtite: kreativnost, ustrajnost i jedinstvenost tri su ključne stvari koje neizbježno vode do uspjeha.

Svakako vodite računa o tome da sadržaj stvarate svakoga dana te da budete najbolji što možete. Nemojte zaboraviti da rezultati neće doći preko noći, jer ovaj proces zahtjeva oboje – trud i vrijeme. Želimo vam puno sreće!

O autorima

Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.

Naši radovi.  Istražite kolekciju projekata u kojima smo pomogli našim klijentima da postignu željene rezultate.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.