Karijere
Office Manager (m/ž)
Što Office Manager radi u Kali?
Ukratko – bavi se administracijom, brigom o uredu, financijama, internim procesima i planiranjem rasporeda.
Vidiš se u tome? Imaš minimalno godinu dana iskustva na poziciji office managera u marketinškoj ili digitalnoj agenciji?
Tražimo motiviranu i odgovornu osobu za full time poziciju koja je otvorena, voli raditi s ljudima u uredu, zna izvući i lošu situaciju i učiniti je svojim plusem, a uz to barata hrvatskim i engleskim na visokoj razini!
Ako si se pronašao/la u ovom opisu, odlično! Ako nisi, ali znaš nekoga tko odgovara profilu – budi frend i proslijedi oglas. 🙂
Što nudimo i tražimo? Saznaj u nastavku. 👇
Opis posla:
- Održavanje ureda
– Osigurati nesmetano funkcioniranje ureda - Nabava potrošnog materijala
- Komunikacija s majstorima/vlasnikom ureda/ tele operaterima (internet)
- Organizacija i koordinacija usluga čišćenja
- Prikupljanje i predavanje svih relevantnih računa i prateće dokumente računovodstvenom odjelu na mjesečnoj bazi.
- Izrada računa za svakog klijenta na mjesečnoj bazi te praćenje bilješki u evidenciji
- Nadgledanje, upravljanje i održavanje softvera i digitalnih alata ureda (sustavi CRM-a, alati za upravljanje projektima itd.)
- Održavanje i ažuriranje baze podataka o zaposlenicima
– Evidencija radnog vremena
– Popis zaposlenika - Organizacija internih alata koje koristimo za svakodnevni rad prema internim pravilima (pr. Google Drive, Slack)
- Organizacija puta i smještaja za zaposlenike za potrebe poslovnih putovanja
- Organizacija teambuildinga uz dogovor s nadređenim
- Odgovaranje na upite koji stignu mailom ili kroz CRM/ telefonski
- Kontinuirani razvoj radne okoline
- Vođenje inventara i reversa za zaposlenike
- Sitniji administrativni poslovi (npr. odlazak na poštu)
- Upravljanje poštom
- Organizacija timskih sastanaka u Kali kroz kalendar i vođenje bilješki
- Bitwarden Management – prema interim uputama dodavati nove šifre iz Bitwarden channela na Slacku u Bitwarden
- ClickUp Management – prema interim uputama pratiti zaposlenike i projekte, aktivno raditi u ClickUpu na dnevnoj razini, s ciljem organizacije rasporeda i vremena zaposlenika
- Podrška timu
– Pomoći kolegama s administrativnim zadacima, printanje dokumenata i slično
Uvjeti za prijavu:
- Minimalno jedna godina radnog iskustva u agencijskom svijetu
– Prednost je iskustvo rada u digitalnoj marketinškoj agenciji - Izvrsno poznavanje engleskog (minimalno B2 razina) i hrvatskog jezika u govoru, naročito u pismu
- Napredno poznavanje i korištenje Google alata (Google Drive, Gmail, Calendar, Docs, Sheets, Slides)
- Osnovno poznavanje alata:
- Adobe Acrobat
- Izvrsne komunikacijske vještine
- Izvrsne organizacijske vještine koje uključuju organizaciju vlastitog vremena i zadataka na ClickUp-u
- Izvrsne vještine rada u timu koje uključuju jasnu i direktnu komunikaciju s kolegama kada je u pitanju zadavanje zadataka (jasne upute, odgovoriti na glavna pitanja s ciljem da se eliminiraju podpitanja), čitanje zadataka/uputa te davanje i primanje povratne informacije)
- Pedantnost
- Proaktivnost i visoka razina interesa za rad u digitalnim i društvenim medijima
- Spremnost na kontinuirano učenje i rad
- Iznimno dobra organizacija vremena i prioriteta
Dodatan plus:
- Dobro poznavanje ClickUp CRM-a
- Dobro poznavanje alata Slack
- Poznavanje digitalnog marketinga i usluga koje ga uključuju (web development, SEO, PPC, SMM, Content, Account odjel)
Što ti nudimo:
- Plaća: 1.267,52€ – 1.758,36€ bruto
- Ugovor na neodređeno uz probni rad od 6 mjeseci
- Rad u stabilnoj tvrtki koja razvija vlastita i inovativna rješenja
- Rad u profesionalnom timu orijentiranom na postizanje ciljeva
- Dinamičan, mlad i kreativan tim
- Rad iz ureda (uz mogućnost povremenog rada od doma)
- Mentorstvo i onboarding proces u minimalnom trajanju od 30 dana
- Plaćen prijevoz do ureda
- Neobavezna casual druženja
- Bonusi: božićnica, uskrsnica i regres bez obzira na to kada započinješ s radom + godišnji bonusi ovisno o uspješnosti godine
- U slučaju kraćeg bolovanja (do dva tjedna) bez smanjenja plaće
- Budžet za kvalitetnu opremu
Način prijave:
Sve što trebaš napraviti je ispuniti formu na našem webu 👇 i ukratko nam se predstaviti.
Reci nam, ili još bolje, prodaj nam zašto si TI “the one” za Kalu Presence i naš novi član tima kao Office Manager. 😀