kalapresence.hr Monogram

8 prednosti koje internet prodaja donosi vašem poslovanju

Vrijeme čitanja: 6 minuta
Žena koristi prijenosno računalo za digitalni marketing, uključujući Google oglase i strategije sadržajnog marketinga.

Prodaja preko interneta, poznata još i kao ecommerce, jako je porasla u posljednjih desetak godina. Još je 2016. godine trgovcima uprihodila 332,7 milijardi dolara, i to samo na području SAD-a. Ove godine, projekcije prihoda kreću se prema iznosu od nekoliko trilijuna dolara, a tržište ne pokazuje znakove usporavanja.

Web shop – potencijalno vaš najjači prodajni kanal

Novije analize tržišta ukazuju na kontinuirani trend porasta prodaje na internetu, a trenutačno više od 90% aktivnih korisnika interneta svoju kupnju redovno obavlja online. Na nekim tržištima, primjerice u Europi i Sjevernoj Americi, korisnici čak preferiraju online kupovinu zbog njezinih brojnih pogodnosti.

Prodaja preko interneta tvrtkama otvara digitalni kanal prodaje koji nerijetko donosi najviše prihoda, dok kupcima nudi jednostavan oblik kupovine koji ne zahtijeva fizički odlazak do trgovine. Kupovati se može iz udobnosti doma ili bilo koje lokacije po vlastitom izboru.

Benefita internet prodaje ima mnogo i kroz praksu ćete ih sami identificirati. Ovdje vam donosimo osam najvažnijih:

1. Internet prodaja nije ograničena radnim vremenom

Izrada web shopa može biti jedna od najboljih investicija za vaše poslovanje jer web shop nema radno vrijeme i vaši su proizvodi kupcima neprestano dostupni. U bilo kojem trenutku, posjetitelj vašeg web shopa može provjeriti proizvode u ponudi, odlučiti se za kupnju i obaviti je.

Naravno, vaša odgovornost je da usluga bude kvalitetna i kompletna. Omogućite svojim kupcima različite načine plaćanja, sigurnu i brzu dostavu uz najavljeno vrijeme dostavljanja te opciju praćenja paketa.

2. Opremite online trgovinu prema zahtjevima kupaca

Internet prodaja vam daje uvid u kupovne navike posjetitelja vašeg web shopa, kao i saznanja o tome koji su proizvodi najpopularniji. Zahvaljujući tim podacima, možete lakše definirati koje proizvode trebate imati u skladištu i u kojem broju. A ako uz online trgovinu imate i fizičku trgovinu, znat ćete i koji proizvodi trebaju uvijek biti prisutni u vašoj fizičkoj trgovini.

Na temelju kupovnih trendova moći ćete pretpostaviti i koje nove proizvode posjetitelji vašeg web shopa očekuju u vašoj ponudi, što će vam zasigurno olakšati planiranje razvoja prodaje. Najmanje popularne proizvode ćete moći ukloniti i tako se riješiti nepotrebnih troškova.

3. Optimizacijom za tražilice privucite nove kupce

SEO optimizacijom web shopa možete povećati vidljivost na tražilicama poput Googlea i Binga, čime će se povećati i vrijednost vašeg branda. To će vam otvoriti vrata prema novim skupinama internet korisnika koji mogu postati vaši vjerni kupci.

Pritom je važno dosegnuti prvu stranicu rezultata pretraživanja, posebice prve tri pozicije koje primaju gotovo sve ostvarene klikove i dobivaju najviše kvalitetnog prometa – i to dugoročno.

4. Usredotočite se na najbolje proizvode u svojoj ponudi

Zahvaljujući funkcionalnostima web shopa, moći ćete saznati za kojim proizvodima postoji najveća potražnja. Neki od njih prodajom mogu toliko dominirati nad ostalima da će ih kupci početi vezivati uz naziv vaše tvrtke. Takve proizvode valja pravilno istaknuti kroz digitalne marketinške kampanje, predstavljajući ih upravo kao najbolji izbor.

Pritom manje popularne proizvode ne treba zanemariti. Za njih se mogu definirati drugačije kampanje kako bi ih potencijalni kupci primijetili i potom shvatili njihove prednosti.

5. Ciljano komunicirajte prodaju

Nastavno na prethodnu stavku, vaš web shop treba ciljano komunicirati prodaju onih proizvoda koje želite intenzivnije promovirati. Pritom se komunikacija s potencijalnim kupcima odvija putem digitalnih kanala – vaše službene web stranice, profila na društvenim mrežama kao što su Facebook i Instagram, Google oglašavanja, te različitih oblika oglašavanja na online portalima.

No važno je istaknuti da ciljana prodaja ne znači nužno izravno komuniciranje prodaje. Primjerice, putem objava na društvenim mrežama možete postavljati pitanja svojoj publici ili dijeliti motivacijske objave koje će suptilno sugerirati kupovinu, a interakcijom u komentarima možete osnažiti povezanost s kupcima i graditi povjerenje prema svom brandu.

6. Povećajte snagu naziva vaše tvrtke

Što se naziv vaše tvrtke više spominje, bit će poznatiji. Ali kako to postići? Prethodno smo spomenuli da SEO optimizacijom možete proširiti doseg na novu publiku, ostvariti bolju vidljivost tvrtke i njezina naziva u online tražilicama, te povećati prisutnost svog branda.

Svoj brand možete promovirati i drugim kanalima na kojima ćete isticati njegov vizualni identitet, logotip i slogan. Ove elemente branda uključite u svu online komunikaciju, a web shop neka bude sigurno odredište vaših pratitelja.

7. Ponudite promotivne akcije

Posebne ponude i promotivne akcije provjerena su metoda povećanja prodaje. Njima ostvarujete dinamičnost i korisnicima jasno dajete do znanja da vaš web shop uvijek ima nešto posebno u ponudi. Akcije ograničene na određeni vremenski rok dodatno potiču korisnike na praćenje vaših aktivnosti i češće posjećivanje vaše online trgovine.

Svi volimo popuste, dodatne pogodnosti za vjerne kupce i poklone uz kupnju. Stoga su to idealni načini za povećanje prodaje, ali i osnaživanje lojalnosti kupaca, te stvaranja kupovnih navika.

8. Produljite korisničko iskustvo

Internet prodaja vam nudi mogućnost da dulje ostanete u kontaktu s kupcima i produljite njihovo korisničko iskustvo. Dok je iskustvo kupovine u fizičkoj trgovini vremenski ograničeno putovanjem do trgovine, boravkom na lokaciji i povratkom kući, online kupovina nudi produženo korisničko iskustvo, a k tome je daleko brža i jednostavnija.

Najjednostavniji način da produljite korisničko iskustvo je putem newslettera. Prilikom popunjavanja podataka za kupnju ponudite kupcima da unesu svoju email adresu i pretplate se na vaš newsletter putem kojeg ćete im slati prethodno spomenute promotivne akcije. Tako neće zaboraviti na kupovinu u vašem web shopu, razmišljat će o vašem brandu i lakše će se odlučiti za novu kupovinu.

Digitalnim putem do stvarnog cilja

Jedno je sigurno – internet prodaja je postala norma koja postavlja tržišne standarde i utječe na lokalnu i globalnu ekonomiju. Vašoj tvrtki može donositi i više prihoda od prodaje na fizičkim lokacijama, a uz digitalne marketinške kampanje može ojačati vaš brend, osigurati mu popularnost i osigurati lojalne kupce.

Stoga, ako se bavite prodajom proizvoda, a do sada niste zakoračili u ecommerce, razmislite o tome da izrada web shopa bude visoko na listi vaših poslovnih prioriteta.

O autorima

Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.

Naši radovi.  Istražite kolekciju projekata u kojima smo pomogli našim klijentima da postignu željene rezultate.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.