+385958158171 info@kalapresence.hr

Search Engine Optimization (SEO) u 2018. godini predstavlja tehnički, analitički i kreativni proces za poboljšanje vidljivosti web stranice na tražilicama. Primarna funkcija SEO-a je povećanje neplaćenog korisnog prometa na web stranicu, a koji se potom pretvara u prodaju.

 

Umjetnost SEO-a


Umjetnost web SEO-a leži u razumijevanju načina na koji ljudi traže stvari te kakvu vrstu rezultata Google želi (ili će) prikazati svojim korisnicima. Radi se o tome da posložimo nekoliko stvari da biste dobili željeni rezultat na Google rankingu.

Dobar optimizator razumije kako Google-ova tražilica generira svoje prirodne SERP-ove (stranice rezultata pretrage) kako bi zadovoljila korisničke, navigacijske, informativne i transakcijske ključne riječi.

SEO stručnjak ima jako dobro razumijevanje kratkoročnih i dugoročnih rizika koji su uključeni u optimiziranje rankinga u tražilicama, kao i razumijevanje vrste sadržaja i web stranica koje Google želi vratiti u svoje prirodne SERP-ove.

 

Tajna Google rangiranja

 

Google je vrlo suzdržan u vezi svoje ”tajne formule” rangiranja i nudi ponekad korisne a ponekad neodređene savjete. Neki čak kažu da nudi pogrešne smjernice o tome kako bolje rangirati na Google-u.

Google je izjavio da je tražilica namijenjena “frustrirajućim” optimizatorima tražilice koji pokušavaju poboljšati kvalitetu prometa na svojoj osobnoj web stranici pomoću strategija niske kvalitete klasificirane kao web-spam (ali ne ograničavajući se na njih).

U svojoj suštini, Google optimizacija tražilice još uvijek se vrti oko keywordsa i linkova. Radi se o relevantnosti, reputaciji i povjerenju stranice. Naglasak je na kvaliteti sadržaja, zadovoljstvu posjetitelja i boljem iskustvu korisnika koji dođe na vašu web stranicu.

Naglasak je na korisnicima koji traže vašu web stranicu i pronalaze ono što su tražili te se zadržavaju na vašoj stranici.

 

Kako tražilice znaju koje web stranice visoko rangirati?

 

Za tražilicu, relevantnost znači više od pronalaženja stranica s pravim riječima. U ranijim stadijima weba, tražilice nisu išle puno dalje od ovog jednostavnog koraka, a rezultati pretraživanja bili su ograničene vrijednosti. Tijekom godina, Google-ovi programeri osmislili su bolji način usklađivanja rezultata s upitima osobe koja traži nešto na Google-u.

Tražilice su programirane tako da pretpostavljaju da što je popularnija web stranica ili dokument, to bolje informacije sadrži. To bi značilo da ukoliko vaša web stranica ima dobar i relevantan sadržaj za korisnike te mnogo korisnika uđe na vašu web stranicu i tamo se zadrži, Google će ju prepoznati kao stranicu koja je relevantna i pogurat će je prema prvoj poziciji na Google-u za tu ključnu riječ koja je upisana u tražilicu.

Prema tome, što je vaša stranica bolje optimizirana za određenu ključnu riječ bit će isto tako bolje pozicionirana na Google-u te će je korisnici lakše pronaći.

 

Što SEO tvrtka može učiniti za vas?


Tvrtka koja nudi optimizaciju web stranica može napraviti mnogo toga. Oni vam mogu pomoći da lakše i bolje rangirate na tražilicama, poboljšate svoje ljestvice, optimizirate svoju web stranicu, pomoći  vam u stvaranju sadržaja i još mnogo toga.

Nekoliko glavnih aspekata oko kojih vam SEO tvrtka može pomoći su:

 

1. Istraživanje i identifikacija ključnih riječi

Istraživanje ključnih riječi važno je iz razloga što morate znati što korisnici upisuju u tražilicu da bi pronašli određenu uslugu ili proizvod, te tu ključnu riječ implementirati u svoj web.

 

2. Optimizacija web stranice

Optimizacija web stranice svodi se na optimizaciju stranice oko te ključne riječi za neki proizvod ili uslugu.

 

3. Prijava web stranice u tražilice

Što prije Google ili neka druga tražilica uvidi da vaš web postoji, to ćete prije rangirati za odabrane ključne riječi.

 

4. Poboljšanje iskustva korisnika na web stranici

Ukoliko je vaš web optimiziran za korisnika, te se korisnik lako i brzo snalazi na webu, to pokazuje tražilici da je vaš web dobar i bitan.

 

5. Izgradnja linkova (od drugih stranica prema vašoj)

Veliki indikator da je vaša stranica bitna za neku određenu riječ je da druge stranice koje su bitne za tu ključnu riječ linkaju na vašu. Time se povećava relevantnost vaše stranice i podiže joj se vjerodostojnost.

 

6. Stvaranje sadržaja

Sadržaj je jako bitan. Morate pokazati Google-u da je vaš sadržaj originalan i relevantan za određenu temu. Ne biste trebali imati sadržaj koji govori o televizorima a vi nudite uslugu čišćenja prostora.

 

7. Biti ukorak s inovacijama vezanim za SEO optimizaciju

Svaki mjesec Google mijenja svoj algoritam i to jako utječe na pozicije stranica na webu. Morate što prije shvatiti koja promjena se dogodila te na temelju nje podesiti vašu web stranicu.

 

Ukoliko prihvatite pomoć SEO tvrtke te ako uz pomoć SEO stručnjaka implementirate sve korake navedene iznad, te mnoge druge, vaša web stranica bit će na vrlo viskom položaju svih tražilica, a ne samo Google-a.

 

Pronaći će vas mnogo više korisnika i samim time će se povećati promet na vašoj web stranici, što će ju samo učvrstiti na visokoj poziciji. Sve to zajedno rezultirat će većim prometom i prodajom vaših proizvoda i usluga.

 

Stoga, ukoliko želite biti ukorak s modernim marketingom (digitalni marketing), morate početi razmišljati o implementaciji SEO usluga na vašoj web stranici, a gdje početi nego uz Kala Presence, SEO agencija Zagreb.

Nazovite nas!
Pošaljite upit
Share This