Studija slučaja
Kako smo postigli maksimalni ROAS od +10x i ostvarili 240 konverzija u 6 mjeseci
O KLIJENTU
Locum Trade
Izazovi
Prvi i najveći izazov s kojim smo se suočili jest sâmo postavljanje Google Ads kampanja za klijenta. Naime, u Hrvatskoj još uvijek nisu dostupne tzv. Shopping kampanje koje predstavljaju najbolje rješenje za e-commerce klijente, odnosno klijente koji žele povećati prodaju svojih proizvoda putem webshopa.
Upravo Shopping kampanje koristimo za klijente iz SAD-a i ostatka svijeta jer one automatski povlače sve informacije o proizvodima sa samog webshopa. Oglase prikazuju u vizualnom formatu sa slikom proizvoda, naslovom, cijenom, nazivom trgovine/prodavača i sl., što kupcima uvelike olakšava odluku o kupnji i donosi veći broj kvalificiranih leadova.
Kako nam za ovog klijenta Shopping kampanje nisu bile dostupne, a ručno postavljanje zbog obujma proizvoda nije bilo praktično rješenje, glavni izazov bio je pronaći drugi način koji će nam omogućiti da što jednostavnije, brže i učinkovitije postavimo webshop kampanje za stotine proizvoda u klijentovoj ponudi.
Rješenje
DSA (Dynamic Search Ads) kampanje
Idealno rješenje pronašli smo u Dynamic Search Ads (DSA) kampanjama koje također koriste informacije o proizvodima s postojećeg weba i usmjeravaju kupce na ciljne odredišne stranice, odnosno webshop u ovom slučaju.
Drugim riječima, nakon što kreiramo i postavimo oglase, Google Ads na temelju naslova i opisa odredi ciljnu odredišnu stranicu na webshopu i tako potencijalnog kupca odvede izravno do željenog proizvoda.
Korištenjem DSA kampanja cijeli proces smo učinili brzim i učinkovitim, a istovremeno smo si ostavili dovoljno prostora za kontrolu. Sve promjene se mogu brzo unijeti, kampanje su strukturirane prema kategorijama i postigli smo maksimalnu relevantnost.
Postavljanje naprednog sustava praćenja konverzija
Rezultati
U prva dva mjeseca suradnje s klijentom ostvarili smo dostatan broj kontakt konverzija, a ROAS se popeo na 2-3x. U trećem mjesecu kampanje dolazi do strelovitog rasta te kampanje u pojedinim mjesecima dostižu nevjerojatan ROAS od čak +10x, uz brojne kontakt konverzije.
Strateškim postavljanjem i kontinuiranim optimiziranjem DSA kampanja u šest mjeseci smo klijentu generirali čak 240 konverzija koje smo vrlo uspješno pratili kroz naš unaprijeđeni sustav.
A kako klijent ima velike mogućnosti za širenje poslovanja, sada nastavljamo povećavati broj kampanja kako bismo mu još više povećali doseg i prodaju.
Google Ads studija slučaja: Locum Trade | Kala Presence
Studija slučaja Kako smo postigli maksimalni ROAS od +10x i ostvarili 240 konverzija u 6 mjeseci E-commerce Google Ads kampanja 0 x Prosječni ROAS iznad
Kako smo povećali mjesečni promet web stranice za 133%?
Studija slučaja SEO optimizacija za hrvatski obrt koji se bavi oslikavanjem stakla Za koga smo radili Google Ads kampanju? Naš klijent je hrvatski obrt za
Google Ads kampanja za lokalnog krovopokrivača u Georgiji, SAD
Studija slučaja Google Ads kampanja za lokalnog krovopokrivača u Georgiji, SAD Za koga smo radili Google Ads kampanju? Naš klijent je lokalni krovopokrivač koji posluje