+385958158171 info@kalapresence.hr

Ako ste ikada čuli za SEO optimizaciju onda ste najvjerojatnije čuli i da je takva vrsta optimizacije web stranice jako učinkovita. No pošto je ovo relativno nova vrsta optimizacije i nisu svi dovoljno dobro upoznati s njom, postavlja se pitanje je li vašoj web stranici uopće potrebna ovakva vrsta optimizacije i zašto.

 

Donosimo vam 7 odličnih razloga zašto biste svakako trebali implementirati ovakvu vrstu usluge na svoj web.

 

1. SEO optimizacija nije trošak nego investicija

I to investicija s visokim povratom. Povezivanjem SEO-a s podacima koje dobijete web analizama možete primijetiti da određene ključne riječi imaju velike stope pretvorbe za koje rangirate samo na drugoj stranici Google-a, što je zapravo bacanje novca u nepovrat jer korisnici rijetko kada idu dalje od prve stranice.

Podizanjem vaše web stranice na prva tri mjesta na prvoj stranici Google-a, gdje većina klikova ide, može ostvariti ogroman povrat novca na vašu skromnu investiciju u SEO.

 

2. SEO skreće svu pozornost na glavnu zvijezdu vaše tvrtke

Vjerojatno se pitate tko je to točno. Vaša web stranica, naravno!

Kada malo promislite, vrlo je logično zapravo. Ona radi svaki dan u tjednu, cijelu godinu, nikada se ne razboli niti kasni na posao. Radi točno ono što joj se kaže, donosi leadove, a s njima i profit. Vaša web stranica je zasigurno vaš najbolji radnik. SEO optimizacija okreće svu pažnju na vaš web te mu pomaže da na najbolji način pomogne vašem marketinškom planu.

 

3. SEO utječe na istraživanje i kupovni ciklus

SEO će povećati prodaju bez proporcionalnog povećanja troškova vašeg marketinga, čime se eksponencijalno i tijekom vremena povećava profit. SEO može sve vaše poslovne ciljeve unaprijediti uz bolji povrat ulaganja – bolji od većine drugih usporedivih oblika mrežnog marketinga.

 

4. Cijena za SEO uslugu je varijabilna

Nema univerzalnih standarda pomoću kojih možete sastaviti “karticu s cijenama” za SEO usluge. Analiza ključnih riječi, povezivanje pomoću linkova  i druge aktivnosti SEO-a jedinstveni su procesi prilagođeni različitim prilikama za određene situacije. Čak i među pružateljima SEO usluga postoji širok spektar kvalitete i cijene. Postoje iskusni stručnjaci i postoje prevaranti i amateri. Velika je razlika odlučite li se za stručnjaka ili osobu koja tek zaočinje sa SEO uslugom.

Ako još niste uvjereni u relevantnost SEO usluga, nemojte se bojati tražiti procjenu za SEO, čak i ako to znači plaćanje skromne naknade. To je sigurna investicija i iznimno profitabilna kada se uvjerite u njenu pravu vrijednost i usvojite sve SEO strategije.

 

5. SEO nije samo šlag na torti, on je njena neizostavna namirnica

Kada platite poveću svotu za svoj novi web, zadnje što želite napraviti je uložiti još resursa da biste bili vidljivi u tražilicama. Mnogi vlasnici web site-ova ne shvaćaju da iako imaju web to ne znači da će ih ljudi a i sam Google, lako pronaći. Dobra implementacija SEO-a u vaš web pomoći će samoj vidljivosti i lakšem pronalasku vaše stranice, te generirati najbolje rezultate vašem webu i poslovanju.

 

6. SEO povećava vaš digitalni trag

Vjerujemo da niste potrošili ni približnu količinu novaca na svoje posjetnice koju ste potrošili na web stranicu. Jesmo li u pravu? Isto tako vjerujemo da ste vrlo pažljivo pročitali što točno piše na posjetnici i provjerili ima li ikakvih gramatičkih grešaka.

No, svoju web stranicu, taj skupocjeni i vrlo moćni marketinški alat, vjerojatno niste dali nikakvom stručnjaku da je temeljito pregleda prije nego što ste je postavili na internet.

Pogledajmo to ovako. Hoćete li dizajnirati i naručiti sve svoje posjetnice i brošure a zatim ih jednostavno zaključati u ormaru? Naravno da ne. Zanemarujući SEO, to je upravo ono što radite sa svojim novim webom – webom koje su mogle vidjeti tisuće najboljih korisnika i idealnih klijenata, webom koji sada stavljate na milost i nemilost Google-a da ga rangira gdje god on želi.

SEO je vaša digitalna posjetnica. On vam omogućava da stavite svoju posjetnicu u prave ruke, tj. da vašu digitalnu posjetnicu vidi najbitniji korisnik. Prava SEO agencija vam može garantirati da će vaša stranica doći do prave publike, te isto tako do široke publike.

 

7. SEO vam pomaže ugrabiti rad vaše konkurencije

Šta pod time mislimo? Uzmite slučaj kloniranih marketinških kampanja koje se vode kroz TV reklame, oglašavanje putem masovnih medija, plakata i slično. Ovi oglasi služe za aktiviranje interesa u tržišnoj niši općenito ili šire u kategoriji proizvoda ili usluga. Obično tvrtka koja razvija te oglase nije povezana s podjelama za pretraživanje marketinga. To predstavlja veliku priliku koju vi možete zgrabiti.

Nakon što ciljano tržište, odnosno korisnici pogledaju reklamu, odlaze na internet te putem tražilica traže najbolji proizvod ili uslugu vezanu za reklamu koja je bila prikazana. Tu nastupa SEO. Iako je vaša konkurencija pustila tu reklamu, mnogo se veće šanse da će izabrati vas ukoliko bolje stojite na Google-u. To je kao da netko ubaci u vodu jako puno hrane za ribe, i onda se vi pojavite sa svojom mrežom i pokupite svu ribu. No mi ovdje ne pričamo o uzimanju tuđih klijenata nego striktno gađamo određene ključne riječi za neki proizvod ili uslugu.

 

Ovih sedam razloga koje smo vam predstavili samo su neki od mnogobrojnih razloga zašto trebate optimizirati svoju web stranicu. SEO optimizacija je izrazito potrebna u današnjem načinu poslovanja, te vrlo učinkovita marketinška strategija. Korištenjem SEO-a otvarate mnogobrojne mogućnosti i prilike za vlastiti rast, za veću vidljivost, a time i za veći dugoročni profit.

Nazovite nas!
Pošaljite upit
Share This