+385958158171 info@kalapresence.hr

Content marketing

About

Content Marketing

Content marketing igra važnu ulogu u razvijanju vjerodostojnosti i autoritativnosti kod vaše ciljane publike diljem weba. Vaši kupci traže provjerene i konkretne informacije, a dobar i kvalitetan sadržaj utažit će njihovu potragu za odgovorima, a vama će omogućiti da ih usmjerite prema najboljim rješenjima za njihove poslovne probleme.

Jedna od vrhunskih usluga koje nudi agenicija za web marketing, Kala Presence jest upravo content marketing, odnosno stvaranje različitog relevantnog sadržaja u svrhu marketinga. Naš tim sastoji se od iskusnih stručnjaka koji pomažu tvrtkama poput vaše odrediti idealnu strategiju kako bi se vaši posjetitelji pretvorili u kupce. Stvaramo vrhunski, jedinstven i svrhovit sadržaj, privlačan i koristan vašoj publici, koji će je angažirati, te na taj način podići vidljivost vašeg branda.

O našoj usluzi

Content marketing je vrsta marketinga ili promocije koji uključuje stvaranje i dijeljenje relevantnog sadržaja, koji može biti u različitim oblicima. Cilj ovakvog marketing jest kreiranje vrijednog, informativnog i edukativnog sadržaja za naše klijente pomoću kojeg će se oni lakše povezati sa svojom ciljanom publikom i educirati je.

Za razliku od tradicionalnog marketinga, content marketing je posve nenametljiv i neposredan, te nije usmjeren ka prodaji i komercijalizaciji. Od ovakvog marketinga korisnici ne bježe nego upravo suprotno – žele ga vidjeti, žele pročitati i čuti više. To je sadržaj koji korisnici sami traže, pretražuju, čitaju i, naposljetku, dijele s drugima jer je koristan, pa čak i zabavan. I što je najvažnije, korisnici ga pretražuju kada hoće i gdje hoće, nije im nametnut u obliku napornih i glasnih televizijskih reklama.

Potpuna usluga

Provjereni i specijalizirani stručnjaci

Najbolje i najnovije strategije

Koristimo vlastite usluge

Učinkovito planiranje i implementacija

Povećana vidljivost i online prisutnost

Dugotrajni rezultati

Uspješnih kampanja

Napisanih članaka

Poslanih mejlova

Jedan od glavnih temelja svakog uspješnog content marketinga jest dobra strategija za upravljanje sadržajem na webu. Vrlo je važno znati tko je vaša publika, tko su vaši potencijalni kupci, jer se na taj način stvara relevantan sadržaj koji će im omogućiti da se povežu s vama na neposredan način, da vas prepoznaju, vraćaju vam se, te postanu vašu dugotrajni i vjerni kupci koji će vas i sami na kraju promovirati.

Kala Presence prepoznaje tu važnost, a naša provjerena strategija provodi se u nekoliko osnovnih koraka:

Revizija

Svaki proces marketinga započinje temeljitom revizijom dosadašnjeg poslovanja klijenta, tj. revizijom dosadašnjih marketinških strategija, te se takva revizija ponavlja na tromjesečnoj ili godišnjoj bazi. Ona omogućuje klijentima potpunu procjenu i uvid u njihove marketinške napore, otkrivanje područja koja se mogu poboljšati, te preporuke kako to učiniti.

Razvijanje strategije

Strategija je osnovni dio i polazna točka content marketinga, a razvijamo je na temelju poslovnih ciljeva klijenta i ciljane publike. Naš pristup temelji se na integraciji različitih taktika pomoću kojih stvaramo značajan i relevantan sadržaj i iskustvo za publiku, odnosno krajnjeg kupca.

Izrada marketinškog plana

Nakon što smo razvili idealnu strategiju, izrađujemo detaljan plan sadržaja koji se temelji na potrebama publike, ključnim riječima, te temama i pitanjima za koje je baš brand, vaš proizvod najbolje rješenje i odgovor.

Kreiranje i implementacija sadržaja

Provodimo izrađeni plan u djelo, te stvaramo visoko kvalitetan sadržaj koji potom strateški i stručno implementiramo online kako bi privukli publiku, angažirali je, te je pretvorili u klijente i kupce. Naglasak je na kvantiteti i kvaliteti sadržaja, te pozicioniranju vašeg branda i povećanju njegove vidljivosti.

Analize i izvješća

Provodimo detaljne analize sadržaja, mjerimo njegovu izvedbu i učinkovitost, njegov učinak na publiku, te otkrivamo prilike za njegovo poboljšanje s ciljem što boljeg rankinga i sveukupnog iskustva za klijente. Dostavljamo vam detaljna izvješća i rezultate, kao i prijedloge za napredak.

Zašto je content marketing važan za vaše poslovanje?

Content marketing na razne načine može unaprijediti vaše poslovanje, a ima i mnogo prednosti  pred tradicionalnim načinima oglašavanja. Jednosmjerni i nametljivi glasi više nisu dovoljni niti učinkoviti (ako su ikada i bili). Ovdje je naglasak na stalnoj komunikaciji s publikom, na odgovaranje na njihove potrebe.

Privlačite klijente tako što im pomažete pronaći najbolje odgovore i rješenja, educirate ih i zabavljate ih. Vi na taj način postajete odličan izvor informacija kojemu će se publika vratiti i kojeg će dijeliti s drugima, a vaš brand postaje autoritativan i vjerodostojan sa sve većim poslovanjem i brojem kupaca.

Korisnici će prije ostvariti suradnju i poslovati s nekim kome vjeruju i s kim imaju dobra prijašnja iskustva, s kim su već razvili odnos i tko im nudi najbolja rješenja i odgovore na njihove probleme.

 

Što je content marketing?

Content marketing je strateški pristup marketingu koji se temelji na stvaranju i dijeljenju relevantnog sadržaja, koji može biti u različitim oblicima i na različitim platformama. Cilj ovakvog marketing jest kreiranje vrijednog, informativnog i edukativnog sadržaja kojim će se privući ciljana publika, ostvariti poslovni ciljevi, te stvoriti novi kupci.

Glavni tipovi sadržaja

Blog

Kroz blogove pružate klijentima različite informativne i stručne sadržaje, prenosite znanja i iskustva te im dajete rješenja i odgovore na neke probleme. Blogovima gradite odnos s klijentima, omogućavate dvosmjernu komunikaciju, te pozivate na interakciju kroz komentare. Blogovima se povećava prepoznatljivost i autoritativnost vašeg branda.

Infografika

Infografika je odličan alat za pretvaranje suhoparnih podataka i kompleksnih tema u jednostavan i razumljiv vizualni prikaz. Umjesto velike količine teksta, koriste se slike i ilustracije koje dokazano privlače korisnike i omogućavaju im lakše razumijevanje teme.

Sadržaj na web stranici

Ovaj sadržaj odnosi se na vašu web stranicu a cilj je predstaviti se na najbolji mogući način. Ovdje se opisuje tko ste vi, što nudite, kakav je vaš proizvod, odnosno kakve su vaše usluge, te što vas čini jedinstvenim i drugačijim od konkurencije. Za izradu ovog sadržaja koriste se najbolje SEO strategije te analiza ključnih riječi za privlačenje novih klijenata.

eBooks

Elektroničke knjige ili eBooks su detaljna, autoritativna izvješća ili vodiči o određenoj temi koji sadrže infografiku, tj. razne ilustracije, slike i ostalu vizualnu grafiku. Upravo zbog toga su privlačne korisnicima, te odličan informativan proizvod kojima se privlači i zadržava pažnja publike, te generiraju novi kupci.

Email i newsletter

Ova vrsta sadržaja uključuje privlačne i zanimljive newslettere i promotivne emailove vezane za vaš brand, vaše poslovanje, novosti, događaje i slično, koji će se slati diljem vaše email distribucijske liste. Oni sadrže razne privlačne sadržaje i ilustracije, kao i pozive na akciju, te su precizno osmišljeni za točno određenu svrhu pojedinog klijenta.

Što je važno za dobar content marketing?

Svaki sadržaj mora imati svoju funkciju i biti ciljano osmišljen. Prema tome, svaki dobar content marketing mora ispuniti tri bitna uvjeta:

Sadržaj mora biti relevantan

Iznimno je važno znati što ciljana publika želi znati, jer se jedino na taj način stvara relevantan sadržaj koji će oni zapravo čitati i dijeliti, te vas tako i promovirati. Analizirajte tržište, pretražujte web, čitajte forume, društvene mreže, komentare i provjerite konkurenciju.

Sadržaj mora odražavati brand

Mora odražavati vaše vrijednosti i ono za što se zalažete. Kreirajte sadržaj koji će prezentirati vaš brand, te koji će u isto vrijeme biti privlačan, pa čak i zabavan. Sadržaj ne mora biti strogo vezan za vaš proizvod stoga uposlite svoje kreativce ili profesionalnu marketinšku agenciju.

Sadržaj mora pomoći u ostvarivanju ciljeva

U cijelom procesu kreiranja sadržaja glavna misao vodilja mora biti ostvarivanje poslovnih ciljeva. Pitanje iza svakog novog teksta, videa, ili čak rečenice, treba biti: „Hoće li ovo pomoći mojem poslovanju?“ Isprobajte razne taktike i držite se onoga što se pokaže najprofitabilnijim.

Svrha content marketinga je kreiranje relevantnog i privlačnog sadržaja koji će se konzistentno i kontinuirano distribuirati online, te na taj način privući ciljanu publiku, ostvariti poslovne ciljeve i afirmirati poslovni brand. Sadržaj mora pružiti publici dodanu vrijednost, što će na kraju rezultirati s mjerljivim poslovnim rezultatima.   

BESPLATNE KONZULTACIJE

Kala Presence

 

Adresa

Borongajska cesta 80A,
Zagreb, 10000

Nazovite Nas

Radno Vrijeme

Ponedjeljak-Petak, 08:00-17:00

Način plaćanja

Sve glavne kreditne kartice te gotovina

 
 
Nazovite nas!
Pošaljite upit
Share This