+385958158171 info@kalapresence.hr

PPC Oglašavanje

Cilj svakog direktnog marketinga jest razvijanje odnosa s pravom publikom, u pravo vrijeme i na pravom mjestu. PPC ili pay-per-click oglašavanje radi upravo to, što ga čini jednim od najvrjednijih dijelova marketinških kampanja kojima se na najbolji način izlažete i postajete vidljivi svojoj ciljanoj publici.

Kala Presence pomoći će vam prezentirati svoj brand pravim kupcima, u pravo vrijeme i na pravom uređaju. Naš iskusan tim, uz provjerene i dobro razrađene strategije povećat će vaš ROI (povrat ulaganja) uz smanjene troškove marketinga, te pružiti najbolja rješenja za generiranje potencijalnih klijenata i širenje baze kupaca.

O našoj PPC usluzi

PPC marketing je oblik online oglašavanja u kojem oglašivači plaćaju kada korisnici kliknu na njihov oglas. Na temelju relativne vrijednosti jednog klika, uzimajući u obzir ključne riječi, platforme na kojima se oglasi pojavljuju i vrstu publike, određuje se idealna cijena po kliku, odnosno vi postavljate cijenu koju ste spremni platiti, te tjedni ili mjesečni budžet za to.

U suradnji s vama, Kala Presence postavlja idealni budžet za vašu PPC kampanju, na temelju iscrpne analize i istraživanja tržišta, tj. vaše ciljane publike, ključnih riječi i konkurencije, kako biste ostvarili što veći ROI, odnosno privukli što više klijenata i kupaca.

Ovakvi oglasi pojavljuju se najčešće s oznakom „sponzorirani“, a možete ih pronaći na Google tražilici i na društvenim mrežama, od kojih je najpopularnija svakako Facebook. U sklopu svojih PPC usluga, Kala Presence nudi upravo Google Ads i Facebook Ads usluge kao najisplativije, najučinkovitije i najčešće korištene, te koje donose najveći profit i broj potencijalnih klijenata.

Ovakvi oglasi pojavljuju se na prvoj stranici tražilice, odnosno rezultata pretrage po ključnim riječima kada korisnik pretražuje određeni proizvod ili uslugu. Pojavljuju se na samom vrhu rezultata pretrage, iznad svih uobičajenih, tzv. organskih rezultata, a kada ih korisnik klikne, oglas ih vodi na vašu web stranicu, tzv. landing page.

Glavni cilj PPC kampanje jest konverzija, odnosno pretvaranje korisnika i posjetitelja vaše web stranice u kupce. Prema tome, vrlo je važno razraditi detaljnu strategiju i plan kampanje, te pronaći idealne ključne riječi i osmisliti savršen oglas koji će to i ostvariti. Kala Presence već dugi niz godina to ostvaruje za svoje klijente na temelju iskustva, poznavanja tržišta i upotrebom najboljih marketinških strategija.

brzi i trenutačni rezultati

 

izvanredna mjerljivost

 

geolokacijsko oglašavanje

 

iznimna kontrola budžeta

 

plaća se samo klik na oglas

 

praćenje broja klikova i učinkovitosti oglasa

 

lako možete saznati ROI

 

ciljana promocija

 

jednostavno testiranje interesa publike

Glavni koraci PPC kampanje u Kali Presence

Istraživanje i definiranje ciljeva

Što želite postići kampanjom? Koji su vam najvažniji ciljevi te koliko klikova vam je potrebno tjedno za optimalan promet? Odgovaramo na sva najvažnija pitanja u suradnji s vama, detaljno istražujemo vaše tržište te postavljamo precizne i detaljne ciljeve.

Definiranje ključnih riječi

Analizom pretraga vaših korisnika i vaše publike, kao i konkurencije, njihovih oglasa i stranica, sastavljamo listu najvažnijih i najučinkovitijih ključnih riječi prema kojima će se vaši oglasi pojavljivati na tražilicama i rezultatima pretrage te što će proizvesti najbolju reakciju kod potencijalnih klijenata

Definiranje publike

Postavljamo ciljanu i točno određenu lokaciju za prikazivanje oglasa, kako bi se oni prikazivali upravo vašoj ciljanoj publici, na lokacijama na kojima nudite svoje usluge i proizvode, kako se budžet ne bi trošio na tzv. „loše klikove“, odnosno na publiku kojoj vaša usluga nije dostupna, a upravo to je ono što čini razliku

Izrada oglasa

Oglasi imaju ograničen broj znakova i trebaju biti vrlo kratki, stoga izrađujemo iznimno precizne, kvalitetne i optimizirane oglase, koji imaju jasnu i privlačnu poruku i sadrže relevantne ključne riječi te će najlakše privući osobe koje traže vaše usluge

Kontinuirano praćenje i optimizacija

Kampanju postavljamo online te svakodnevno pratimo njezin razvoj, napredak i stopu uspješnosti, prema potrebi je optimiziramo novim ključnim riječima, te prilagođavamo prema potražnji tržišta i vaše publike

Priprema izvješća

Prikupljamo i analiziramo podatke o uspješnosti kampanje, učinkovitost ključnih riječi, broj klikova, stopu konverzije, određujemo područja koja se mogu popraviti te vam pripremamo i dostavljamo detaljna izvješća o rezultatima

Zašto je ova usluga važna za vaše poslovanje?

 

Od PPC oglašavanja mogu koristiti svi, od malih do velikih poduzetnika, bez obzira na područje poslovanja ili industriju u kojoj poslujete. PPC dokazano donosi rezultate a ovo su samo neki od razloga zašto je biste je trebali koristiti ako želite unaprijediti svoje poslovanje

Brzi i trenutačni rezultati

PPC oglasi pojavljuju se odmah i trenutačno promoviraju vaš proizvod ili usluge te možete pratiti sve u realnom vremenu

Izvanredna mjerljivost

vrlo detaljno praćenje svih podataka: broja klikova na oglas, broj njegovih prikazivanja, praćenje potrošnje u realnom vremenu, do demografskih podataka posjetitelja

Geolokacijsko oglašavanje

oglase možete postavljati lokalno, globalno, prema određenim gradovima, zemljama, pa čak i prema udaljenosti od tvrtke ili trgovine

Iznimna kontrola budžeta

sami postavljate cijenu klika, te dnevni i mjesečni budžet, u svakom trenutku imate uvid u trenutačno stanje, kampanju uvijek možete prekinuti, a budžet ne možete prekoračiti

Kontaktirajte nas

Ako želite pokrenuti uspješnu PPC kampanju koja će vam unaprijediti poslovanje, kontaktirajte nas već danas putem emaila, telefona ili ispunjavanjem našeg online obrasca.

Počnimo!

Što je PPC?

PPC marketing je oblik online oglašavanja u kojem oglašivači plaćaju kada korisnici kliknu na njihov oglas. Na temelju relativne vrijednosti jednog klika, uzimajući u obzir ključne riječi, platforme na kojima se oglasi pojavljuju i vrstu publike, određuje se idealna cijena po kliku, odnosno vi postavljate cijenu koju ste spremni platiti i tjedni ili mjesečni budžet za to.

Dakle, pay-per-click oglasi su vrsta oglasa u kojima plaćate samo kada korisnici kliknu na njih – ne plaćate njihovo prikazivanje. To ih čini jednim od najisplativijih načina marketinga i promocije vašeg branda. Oni se pojavljuju na tražilicama pri samom vrhu rezultata pretrage, a osim na tražilicama (poput Google-a, Binga i sl.) pojavljuju se i na drugim platformama, kao što su društvene mreže (Facebook, Twitter…)

Koje su prednosti usluge?

 Plaća se samo klik na oglas, ne njegovo prikazivanje

 

 Učinkovitije i jeftinije od svih ostalih kanala i načina (novine, TV…)

 

 Praćenje broja klikova i učinkovitosti oglasa

 

 Lako možete saznati ROI (odnos uloženog i dobivenog)

 

 Jednostavno testiranje interesa publike

 

 Ciljana promocija – prema demografiji i lokaciji vaših kupaca

osnove

Osnove PPC kampanje

Ciljevi

Glavni temelj i najvažniji aspekt svake uspješne PPC kampanje je definiranje točno određenih ciljeva, kako biste znali jeste li ih uopće postigli, te kako biste mogli osmisliti ciljanu i uspješnu kampanju (broj posjeta, broj leadova, postotak konverzija…)

Sadržaj oglasa

Budite precizni, sažeti, jasni i svakako uključite call to action (poziv na akciju) u svoj oglas kojim pozivate korisnike na kupnju, klik ili slično. Neka bude relevantan, privlačan i sadrži nešto što vas čini drugačijim i boljim od konkurencije

Ključne riječi

Potrebno je detaljno istražiti svoje tržište, način na koji se konkurencija oglašava, te koje ključne riječi korisnici koriste kada pretražuju usluge koje vi nudite. Koje riječi i na koji način će uputiti korisnike na vaš oglas i web stranicu

Landing page

Kada ste privukli korisnike da kliknu na oglas, on će ih odvesti na vašu stranicu, tzv. landing page čiji je zadatak potom da ih potakne na sljedeći korak, a to je kupnja. Stranica također treba biti precizna i jasna, s najvažnijim informacijama, jednostavna za navigaciju i privlačna

Zaključak

Kvalitetno i ciljano osmišljena i optimizirana PPC kampanja vrlo brzo donosi rezultate u vidu generiranja novih potencijalnih klijenata, kao i njihove konverzije u kupce. Uz dobru analizu tržišta i idealne ključne riječi, PPC vam donosi visoki ROI, povećanu online vidljivost te višu stopu konverzije korisnika u kupce.

Počnimo!

Zašto odabrati Kalu Presence?

Pri SEO optimizaciji web stranice, postoje razne vrste sadržaja s različitim ciljem, a ovo su neki od najvažnijih:

  Potpuna predanost vašoj kampanji

Uz nas se možete opustiti jer kompletno preuzimamo cijelu vašu PPC kampanju, pratimo je svakodnevno i brinemo se da ostvaruje svoj potpuni potencijal. Sav posao je u našim iskusnim rukama.

  Uvijek smo dostupni

Uvijek smo vam dostupni za dogovor, savjet, koordinaciju ili rješavanje problema, a možete nas dobiti u svako doba dana i telefonom i emailom. Tu smo za vas!

 Dugogodišnje iskustvo

U Kali Presence dobivate partnera koji već dugo stvara uspješne i učinkovite PPC kampanje, i koji je upoznat sa svim prednostima, mogućnostima, kao i stvarima koje treba izbjegavati u svijetu PPC oglasa. S nama ste u sigurnim rukama.

BESPLATNE KONZULTACIJE

Kala Presence

 

Adresa

Borongajska cesta 80A,
Zagreb, 10000

Nazovite Nas

Radno Vrijeme

Ponedjeljak-Petak, 08:00-17:00

Način plaćanja

Sve glavne kreditne kartice te gotovina

 
 
Nazovite nas!
Pošaljite upit
Share This