EMAIL MARKETING

Precizno osmišljene marketing kampanje

Izjave klijenata

Case Studies

Kontaktirajte nas

Email Marketing

Email marketing je jedna od najboljih i najučinkovitijih strategija digitalnog marketinga kojom neposredno komunicirate sa svojim potencijalnim i postojećim klijentima. Putem precizno i ciljano osmišljene email marketing kampanje, Kala Presence, agencija za digitalni marketing pomaže vam stvoriti listu pretplatnika i kreirati newsletter koji će na najbolji način proširiti vaše poslovanje, te potaknuti vaše korisnike na kupnju.

Izgradite odličan odnos sa svojim klijentima na suptilan i nenametljiv način uz vrhunsku email marketing kampanju Kale Presence.

O našoj usluzi

Email marketing je iznimno učinkovita strategija digitalnog marketinga koja podrazumijeva slanje newslettera putem emaila potencijalnim i postojećim klijentima. Dobro osmišljena kampanja dokazano pretvara korisnike u kupce, te jednokratne kupce u dugoročne i vjerne klijente.

Ovakav način marketinga omogućava neposrednu komunikaciju s korisnicima i klijentima koji su se pretplatili na vaš newsletter, odnosno upisali u vašu bazu korisnika. Važno je napomenuti da se na newsletter korisnici sami prijavljuju, te se stoga ovakav email neće okarakterizirati kao spam, odnosno neželjena pošta.

Kala Presence za vas kreira visoko kvalitetan, informativan i edukativan newsletter na temelju analize vaše ciljane publike, imajući na umu što zanima vaše korisnike, i što će ih potaknuti na kupnju. Ovakva kampanja temelji se na izgradnji odnosa s vašom bazom korisnika, a krajnji cilj je učinkovita promocija vas i vaših proizvoda ili usluga, koja naposljetku rezultira prodajom.

R

Jeftin i jednostavan način kontaktiranja potencijalnih i postojećih klijenata

R

Korisnici se sami prijavljuju na newsletter, što znači da su već zainteresirani, te su šanse za prodaju puno veće

R

Vrlo lako praćenje rezultata putem Google Analytics-a

R

Brzi rezultati – emailovi se najčešće otvaraju unutar 24 sata od slanja, te se poduzima akcija ubrzo nakon toga

R

Veliki povrat ulaganja – ROI

Kako izgleda email marketing kampanja u Kali Presence?

KAKO MI TO RADIMO?

  1. Sastavljanje liste

    Važno je osmisliti idealan način na koji se korisnici pretplaćuju na vaš newsletter, te ponuditi im više opcija i na više mjesta kako bi povećali šansu da će se upisati. To može biti na način da sami upisuju svoj email u predviđeno polje na vašoj stranici ili da prilikom kupnje prihvate opciju da primaju vaš newsletter na svoj email.

  2. Slanje newsletter-a

    Putem softvera za masovno slanje emailova, šaljemo newsletter na bazu pretplatnika. Ovdje je važno i odrediti koliko često će se emailovi slati, kako se pretplatnici ne osjećali „zatrpanima“ te želite da korisnici ne zaborave na vas i želite izgraditi povjerenje, stoga ne trebate čekati niti predugo između dva newslettera.

  3. Analiza rezultata

    Vrlo je važno proučiti i analizirati rezultate kako bi u budućnosti bili još i bolji, stoga vam šaljemo redovna izvješća o broju poslanih i otvorenih newslettera, kao i broju klikova na linkove unutar emaila i ostvarenih rezultata/prodaja.

  4. Dizajn i izrada newsletter-a

    U suradnji s vama, naš kreativni tim osmišljava kvalitetan i privlačan newsletter za sve vaše pretplatnike, s upečatljivim naslovom, kreativnim i informativnim sadržajem, te dobrim pozivom na akciju (Call To Action) koji će dovesti do prodaje, a to je ono što želimo.

Email marketingom mnogo se toga može postići u vidu ostvarivanja poslovnih ciljeva. Ovo je vrlo učinkovit način promocije i povećanja prodaje, a osim toga, iznimno je prilagodljiv, te ga možete testirati, mijenjati i primjenjivati u svim područjima, industrijama i vrstama publike. Razvijate neposredan odnos s klijentima, a oni cijene vaš suptilniji i osobniji pristup.

Što je email marketing?

Email marketing je iznimno učinkovita strategija digitalnog marketinga koja podrazumijeva slanje newslettera putem emaila potencijalnim i postojećim klijentima. Dobro osmišljena kampanja dokazano pretvara korisnike u kupce, te jednokratne kupce u dugoročne i vjerne klijente. Newsletter je poruka koja se šalje putem emaila u svrhu promocije usluge/proizvoda na listu pretplatnika, odnosno grupi ljudi koji su se prijavili na newsletter. On mora imati privlačan, kvalitetan, koristan i informativan sadržaj kako bi ispunio svoj krajnji cilj, a to je promocija proizvoda/usluga te prodaja.

Kako funkcionira email newsletter?

Vaši korisnici i klijenti sami se prijavljuju na vaš newsletter, tako da upišu svoju email adresu u predviđeno polje ili prihvate primanje vaših emailova prilikom kupnje vaše usluge. Vrlo je važno omogućiti korisnicima na više načina i na više mjesta da se upišu u vašu bazu, odnosno listu pretplatnika. Na taj način stvara se vaša tzv. „mailing lista“. Nakon toga bitno je osmisliti odličan newsletter koji će vaši korisnici htjeti čitati. Upečatljiv naslov, kvalitetan i zanimljiv sadržaj, te dobri Call-to-Action linkovi savršena su formula za privlačenje korisnika na vašu stranicu. Tako osmišljen email newsletter šalje se, najčešće putem određenih softvera, na vašu mailing listu, a korisnici ga potom mogu otvoriti na svojim računalima, tabletima ili pametnim telefonima.

Prednosti email marketinga

Email marketingom održavate stalni i neposredni kontakt sa svojim klijentima i korisnicima, te ih na najbolji, nenametljiv način obavještavate o svojim uslugama/proizvodima, popustima ili akcijama. Ovo su neke od glavnih prednosti email marketinga:

  • newsletter šaljete samo osobama koje su pristale primati ga, koje ga žele primati, te koje se uvijek mogu odjaviti s mailing liste
  • iznimno mjerljiv način komunikacije
  • znatno brži od ostalih marketinških kanala – email stiže u roku od nekoliko sekundi, a otvara se najčešće u roku od 24 sata
  • znatno jeftiniji – njegova dužina ne određuje cijenu
  • responsive dizajn newslettera – prilagođen za pregled na svim uređajima (pametni telefoni, tableti, računala…)

GLAVNI KORACI EMAIL MARKETING KAMPANJE

  1. Postavite ciljeve

    Kao i kod svakog marketinga, najvažnije je znati što želite postići svojom kampanjom i na temelju toga je razvijati. To može biti privlačenje novih klijenata, informiranje postojećih, i sl.

  2. Tehnološki alati

    Postoje mnogi alati i softveri pomoću kojih možete, primjerice, segmentirati liste, analizirati uspješnost i rezultate, i slično.

  3. Prijavljivanje korisnika na newsletter

    Važno je osmisliti idealan način na koji se korisnici pretplaćuju na vaš newsletter, te ponuditi im više opcija i na više mjesta kako biste povećali šansu da će se upisati.

  4. Osmišljavanje kampanje

    Posljednji korak uključuje kreiranje kvalitetnog newslettera koji će sadržavati sve bitne elemente navedene prethodno u tekstu (od naslova do linka za odjavu), te testiranje, praćenje i analizu cijele kampanje i njezinih rezultata.

  • Alen Gredić

    Najbolja marketinška agencija u gradu

  • Marijan Adam

    Sjajna mlada ekipa

  • Toni Knežević

    Momci i cure prva liga, sve sto smo dogovorili ispunili su u dogovorenom vremenu. Sve preporuke 🙂

  • Elma Nevesinjan

    Mladi tim odlično razumije sve aspekte digitalnog marketinga. Osvježavajuće je vidjeti agenciju koja prati globalne trendove oglašavanja i čini sve kako bi značajno poboljšala poslovanje klijenta.

  • Ena Horvat

    Uvijek u toku sa svim digitalnim trendovima. Primjenom alata za digitalni marketing dodaju značajnu vrijednost svakom poslu. Sve preporuke!

  • Miran Biogradić

    Sve je bilo savršeno, ponovno bi ih iskoristili 🙂

  • Mirela Ovijed

    Sve pohvale za ove pametne i mlade ljude...

  • Vlado Flink

    Samo naprijed, jaka vjera u sebe i svoj tim čini razliku

  • Ivan Richter

    Najbolja agencija ikada s kojom sam surađivao!!

  • Mirna Pretovar

    Znanje koje sam dobila radeći sa vama mi ne može zamjeniti niti jedna godina iskustva u mom poslu! Najbolji ste!

  • Leo Vuković

    Samo pohvale za ovu ekipu. Hvala na svemu i nastavljamo gdje smo stali!!

  • Branimir Kuzmanović

    Hvala na svemu ekipa! Najbolja e mail marketing agencija Zagreb, a vjerojatno i šire!!

  • Luka Baković

    Nisam ni znao da toliko malo znam o marketingu, e mail marketing i email oglašavanju! Hvala!

  • Nikola Vidaković

    Samo riječi pohvale za e mail marketing!

  • Daniel Sampier

    Hvala na pomoći oko e mail marketing! Poslovanje samo raste, a svi moji klijenti dobijaju mailove kada i kako treba! 🙂

  • Marija Lukač

    Hvala na najboljoj mogućoj suradnji! Vaša stručnost i znanje o e mail marketing nisu sa ovoga svijeta!! 🙂

  • Luka Brač

    Matej i ekipa su odradili svoj posao i bolje nego što sam mogao zamisliti! Čestitke i hvala vam za e mail marketing!

  • Barbara Franjić

    Email kampanja odrađena kao da je najlakša stvar na svijetu! Hvala Kala timu, zaslužujete samo riječi hvale za Email maketing Zagreb!

  • Julija Matanović

    Samo riječi pohvale za Email marketing stručnjaci Zagreb!

  • Josip Mabs

    5 zvjezdica je premalo za ove decke i cure! Vrhunska Email marketing agencija Zagreb

  • Email marketing

  • Mailing lista

  • E mail marketing

  • Marketing newsletter

  • Internet email marketing

  • Newsletter oglašavanje

  • E-mail marketing preko slanja Newslettera

  • Email maketing Zagreb

  • Email maketing stručnjaci u Zagrebu

  • Email marketing stručnjaci Zagreb

  • Email marketing & Newsletters

  • Email marketing agencija Zagreb

Pin It on Pinterest