+385958158171 info@kalapresence.hr

Email marketing

About

Email Marketing

Email marketing je jedna od najboljih i najučinkovitijih strategija digitalnog marketinga kojom neposredno komunicirate sa svojim potencijalnim i postojećim klijentima. Putem precizno i ciljano osmišljene email marketing kampanje, Kala Presence, agencija za digitalni marketing pomaže vam stvoriti listu pretplatnika i kreirati newsletter koji će na najbolji način proširiti vaše poslovanje, te potaknuti vaše korisnike na kupnju.

Izgradite odličan odnos sa svojim klijentima na suptilan i nenametljiv način uz vrhunsku email marketing kampanju Kale Presence.

 

O našoj usluzi

Email marketing je iznimno učinkovita strategija digitalnog marketinga koja podrazumijeva slanje newslettera putem emaila potencijalnim i postojećim klijentima. Dobro osmišljena kampanja dokazano pretvara korisnike u kupce, te jednokratne kupce u dugoročne i vjerne klijente.

Ovakav način marketinga omogućava neposrednu komunikaciju s korisnicima i klijentima koji su se pretplatili na vaš newsletter, odnosno upisali u vašu bazu korisnika. Važno je napomenuti da se na newsletter korisnici sami prijavljuju, te se stoga ovakav email neće okarakterizirati kao spam, odnosno neželjena pošta.

Kala Presence za vas kreira visoko kvalitetan, informativan i edukativan newsletter na temelju analize vaše ciljane publike, imajući na umu što zanima vaše korisnike, i što će ih potaknuti na kupnju. Ovakva kampanja temelji se na izgradnji odnosa s vašom bazom korisnika, a krajnji cilj je učinkovita promocija vas i vaših proizvoda ili usluga, koja naposljetku rezultira prodajom.

Jeftin i jednostavan način kontaktiranja potencijalnih i postojećih klijenata

 

 

Korisnici se sami prijavljuju na newsletter, što znači da su već zainteresirani, te su šanse za prodaju puno veće

 

 

Vrlo lako praćenje rezultata putem Google Analytics-a

 

 

Brzi rezultati – emailovi se najčešće otvaraju unutar 24 sata od slanja, te se poduzima akcija ubrzo nakon toga

 

 

Veliki povrat ulaganja – ROI

Uspješnih kampanja

Napisanih članaka

Poslanih mejlova

Kako izgleda email marketing kampanja u Kali Presence?

Sastavljanje liste

Važno je osmisliti idealan način na koji se korisnici pretplaćuju na vaš newsletter, te ponuditi im više opcija i na više mjesta kako bi povećali šansu da će se upisati. To može biti na način da sami upisuju svoj email u predviđeno polje na vašoj stranici ili da prilikom kupnje prihvate opciju da primaju vaš newsletter na svoj email.

Analiza rezultata

Vrlo je važno proučiti i analizirati rezultate kako bi u budućnosti bili još i bolji, stoga vam šaljemo redovna izvješća o broju poslanih i otvorenih newslettera, kao i broju klikova na linkove unutar emaila i ostvarenih rezultata/prodaja.

Slanje newsletter-a

Putem softvera za masovno slanje emailova, šaljemo newsletter na bazu pretplatnika. Ovdje je važno i odrediti koliko često će se emailovi slati, kako se pretplatnici ne osjećali „zatrpanima“ te želite da korisnici ne zaborave na vas i želite izgraditi povjerenje, stoga ne trebate čekati niti predugo između dva newslettera.

Dizajn i izrada newsletter-a

U suradnji s vama, naš kreativni tim osmišljava kvalitetan i privlačan newsletter za vaše pretplatnike, s upečatljivim naslovom, kreativnim i informativnim sadržajem, te dobrim pozivom na akciju (CTA) koji će dovesti do prodaje.

Email marketingom mnogo se toga može postići u vidu ostvarivanja poslovnih ciljeva. Ovo je vrlo učinkovit način promocije i povećanja prodaje, a osim toga, iznimno je prilagodljiv, te ga možete testirati, mijenjati i primjenjivati u svim područjima, industrijama i vrstama publike. Razvijate neposredan odnos s klijentima, a oni cijene vaš suptilniji i osobniji pristup.

Što je email marketing?

Email marketing je iznimno učinkovita strategija digitalnog marketinga koja podrazumijeva slanje newslettera putem emaila potencijalnim i postojećim klijentima. Dobro osmišljena kampanja dokazano pretvara korisnike u kupce, te jednokratne kupce u dugoročne i vjerne klijente.

Newsletter je poruka koja se šalje putem emaila u svrhu promocije usluge/proizvoda na listu pretplatnika, odnosno grupi ljudi koji su se prijavili na newsletter. On mora imati privlačan, kvalitetan, koristan i informativan sadržaj kako bi ispunio svoj krajnji cilj, a to je promocija proizvoda/usluga te prodaja.

 

Kako funkcionira email newsletter?

Vaši korisnici i klijenti sami se prijavljuju na vaš newsletter, tako da upišu svoju email adresu u predviđeno polje ili prihvate primanje vaših emailova prilikom kupnje vaše usluge. Vrlo je važno omogućiti korisnicima na više načina i na više mjesta da se upišu u vašu bazu, odnosno listu pretplatnika. Na taj način stvara se vaša tzv. „mailing lista“.

Nakon toga bitno je osmisliti odličan newsletter koji će vaši korisnici htjeti čitati. Upečatljiv naslov, kvalitetan i zanimljiv sadržaj, te dobri Call-to-Action linkovi savršena su formula za privlačenje korisnika na vašu stranicu. Tako osmišljen email newsletter šalje se, najčešće putem određenih softvera, na vašu mailing listu, a korisnici ga potom mogu otvoriti na svojim računalima, tabletima ili pametnim telefonima.  

 

Prednosti email marketinga

Email marketingom održavate stalni i neposredni kontakt sa svojim klijentima i korisnicima, te ih na najbolji, nenametljiv način obavještavate o svojim uslugama/proizvodima, popustima ili akcijama. Ovo su neke od glavnih prednosti email marketinga:

  • newsletter šaljete samo osobama koje su pristale primati ga, koje ga žele primati, te koje se uvijek mogu odjaviti s mailing liste
  • iznimno mjerljiv način komunikacije
  • znatno brži od ostalih marketinških kanala – email stiže u roku od nekoliko sekundi, a otvara se najčešće u roku od 24 sata
  • znatno jeftiniji – njegova dužina ne određuje cijenu
  • responsive dizajn newslettera – prilagođen za pregled na svim uređajima (pametni telefoni, tableti, računala…)

Glavni koraci email marketing kampanje

Postavite ciljeve

Kao i kod svakog marketinga, najvažnije je znati što želite postići svojom kampanjom i na temelju toga je razvijati. To može biti privlačenje novih klijenata, informiranje postojećih, i sl.

Upoznajte svoju publiku

Svoju ciljanu publiku možete istražiti putem društvenih mreža, Google Analytics-a, te saznati nešto više o njenim afinitetima, demografiji i lokaciji kako bi mogli osmisliti ciljanu i privlačnu kampanju.

Tehnološki alati

Postoje mnogi alati i softveri pomoću kojih možete, primjerice, segmentirati liste, analizirati uspješnost i rezultate, i slično.

Prijavljivanje korisnika na newsletter

Važno je osmisliti idealan način na koji se korisnici pretplaćuju na vaš newsletter, te ponuditi im više opcija i na više mjesta kako biste povećali šansu da će se upisati.

Osmišljavanje kampanje

Posljednji korak uključuje kreiranje kvalitetnog newslettera koji će sadržavati sve bitne elemente navedene prethodno u tekstu (od naslova do linka za odjavu), te testiranje, praćenje i analizu cijele kampanje i njezinih rezultata.

BESPLATNE KONZULTACIJE

Kala Presence

 

Adresa

Borongajska cesta 80A,
Zagreb, 10000

Nazovite Nas

Radno Vrijeme

Ponedjeljak-Petak, 08:00-17:00

Način plaćanja

Sve glavne kreditne kartice te gotovina

 
 
Nazovite nas!
Pošaljite upit
Share This