+385958158171 info@kalapresence.hr

SEO optimizacija

 

Ako imate informativnu, funkcionalnu i dobro dizajniranu web stranicu, ali smatrate da i dalje nije iskorišten puni potencijal Vaše online prisutnosti, te da i dalje niste dovoljno vidljivi svojim ciljanim klijentima, vrijeme je za SEO optimizaciju. Kala Presence, najbolja marketinška agencija u Zagrebu preuzet će stvari u svoje iskusne ruke i pretvoriti vašu web stranicu u visoko rangiranu, vidljivu, konkurentnu i posjećenu stranicu.

SEO optimizacija je proces pozicioniranja vaše web stranice što bolje i više na internetskim tražilicama, idealno na prvu ili drugu stranicu rezultata Google tražilice. Google rangira vašu stranicu prema važnosti, odnosno prema ključnim riječima vezanim za vaš proizvod ili uslugu. Stručni tim Kale Presence detaljno analizira način na koji korisnici pretražuju vaš proizvod i usluge te dolazi do najvažnijih ključnih riječi i izraza koji utječu na rangiranje, te ih uključuje u sadržaj vaše web stranice.

Uz naš profesionalan SEO tim, te dobro osmišljene i provjerene strategije, vrlo brzo ćete osjetiti pomak i napredak u svojem poslovanju.

O SEO optimizaciji web stranica

SEO optimizacija je vrlo kompleksan proces, a takva vrsta promocije i marketinga vrlo je promjenjiva. Internetske tražilice mijenjaju svoje algoritme, kombiniraju i dijele sadržaj među sobom, te razvijaju nove metode za rangiranje. Upravo zato SEO optimizaciji treba posvetiti potpunu pažnju te prilagođavati strategiju u skladu s promjenjivim tržištem, kako vaša web stranica ne bi gubila vidljivost i poziciju.

SEO uključuje niz elemenata kao što su analiza ključnih riječi, analiza konkurencije i analiza web stranica, a cilj je da stranica bude optimizirana i da donosi rezultate, tj. veći broj posjeta.

Učinkovito planiranje i implementacija

Povećana vidljivost i online prisutnost

Veći povrat ulaganja (ROI)

Dugotrajni rezultati

Najbolja cijena SEO usluga

Zašto je optimizacija web stranica važna za uspješno poslovanje?

Digitalni marketing je najbolja i najisplativija vrsta marketinga današnjice. Što ste izloženiji i vidljiviji online, to je veća mogućnost da ćete privući nove klijente i proširiti svoje poslovanje. Istraživanja su pokazala da korisnici informacije o proizvodima i uslugama prvenstveno traže na Internetu, a preko 90 % tih pretraga obavlja se putem internetskih tražilica.

Stoga, dobra pozicija na stranici Google rezultata, bolja od pozicija drugih web stranica, vrlo je važna, jer istraživanja također pokazuju da korisnici najčešće ne pregledavaju dalje od prve ili druge stranice rezultata pretrage. Visoko pozicionirane web stranice odraz su kvalitete i vrijednosti, te će im korisnici pristupiti s više povjerenja.

Uz Kalu Presence, naše stručnjake i izvrsnu strategiju, i vaša stranica možete biti jedna od tih web stranica.

Dvije osnovne grane SEO optimizacije

SEO optimizacija skup je različitih strategija, tehnika i taktika kojima se postiže što bolje rangiranje web stranice na tražilicama, kao i njena veća posjećenost, a skup radnji koje se koriste mogu se grupirati u dvije osnovne grane: On page i Off page optimizaciju.

On page optimizacija

On page optimizacija obuhvaća sve aktivnosti i procese koji se odnose na elemente i značajke same web stranice koja se optimizira. To uglavnom podrazumijeva sadržaj, naslove i strukturu stranice, te obuhvaća title i meta tagove, alt tagove, H1 i strong tagove jer upravo na njih Googleovi algoritmi obraćaju najviše pozornosti.

Važno je provesti kvalitetno istraživanje te obogatiti i sadržaj i naslove najtraženijim ključnim riječima vezanima za vaše područje i uslugu, te sve tagove napisati prema pravilima SEO optimizacije. Uz to, kao i uz informativan i dobro napisan sadržaj, svaka web stranica će biti visoko pozicionirana na Google-u te dobro posjećena.

Off page optimizacija

Off page optimizacija odnosi se, na određeni način, na izgradnju vaše online reputacije. Tu se prvenstveno misli na povezanost s drugim web stranicama i društvenim mrežama, tj. građenje mreže linkova s drugih pouzdanih web stranica prema vašoj. Što je vaša stranica važnija i kvalitetnija, to će vas drugi češće preporučivati, te ćete na taj način privući veći broj posjetitelja i potencijalnih klijenata.

U sklopu Off page optimizacije, Kala Presence će se pobrinuti da vaša web stranica bude prepoznatljiva i cijenjena u vašem poslovnom području na Internetu, da vas drugi preporučuju i linkaju na vas, ali također i da se u tome ne pretjera kako vas tražilice ne bi prepoznale kao spam.

Glavni koraci SEO optimizacije u Kali Presence

Svaka web stranica treba sadržavati sve bitne elemente i korake koji utječu na rangiranje i vode ka boljoj poziciji na stranici Google rezultata. Naš tim pobrinut će se da vaša stranica bude optimizirana kroz sljedeće korake.

Analiza web-a i konkurencije

Prvi korak naše usluge SEO optimizacije podrazumijeva detaljnu analizu vašeg sajta kao i analizu web konkurencije, u što je uključena analiza konkurencije na temelju njihovih stranica, usluga, proizvoda i načina na koji ih predstavljaju, te analiza ključnih riječi.

Analiza ključnih riječi

Analiza ključnih riječi provodi se pomoću najmodernijih i najučinkovitijih strategija tehnika i taktika. Naš stručni SEO tim provodi detaljno istraživanje i analizu ključnih riječi vezanih za vaše proizvode i usluge koje se potom trebaju implementirati u sadržaj vaše web stranice.

Optimizacija sadržaja

Optimizacija sadržaja uključuje implementaciju upravo tih istraženih ključnih riječi u naslove na stranici te cijeli njen sadržaj. Uz to, u ovom koraku također se definiraju teme za razvoj i kreiranje sadržaja, te se radi na poboljšanju njegove kvalitete i razini informativnosti same web stranice.

Optimizacija meta sadržaja

Meta elementi stranice nisu vidljivi posjetiteljima, ali su vrlo važni za dobar SEO svake web stranice. Oni se odnose uglavnom na meta opis stranice, što je kratak opis od jedne ili dvije rečenice koji se pojavljuje u rezultatima pretrage ispod naslova stranice. On mora biti kratak, jasan, te motivirati posjetitelje da kliknu na vašu stranicu.

Osim meta opisa, ovdje također optimiziramo i meta elemente poput raznih prikaza i slika koje sadrže tekst, naglašavamo ključne riječi na najvidljivijim mjestima na stranici, te formatiramo ključne riječi kako bi ih tražilice što bolje prepoznale, te tako i rangirale.

Optimizacija strukture web-a

U sklopu optimizacije strukture web stranice, uklanjamo dinamičan sadržaj stranice ili ga pretvaramo u statičan jer su istraživanja pokazala da dinamičan sadržaj negativno utječe na posjećenost i korisničko iskustvo. Osim toga dodajemo sitemap, tj. mapu vaše web stranice, uklanjamo objekte i dijelove stranice koje negativno utječu na njeno pozicioniranje, te popravljamo ili uklanjamo loše linkove.

Usability (test preglednosti)

Nakon izrade web stranice te optimizacije cijelog sadržaja i njene strukture, nezaobilazan korak jest test preglednosti web stranice za korisnike. Cilj vaše stranice i svog našeg rada je odlično korisničko iskustvo, pa se stoga testira brzina web stranice, te koliko je stranica funkcionalna, pregledna, kako će se svidjeti krajnjim korisnicima i je li lako doći do potrebnih informacija.

Link building

Optimizacija internih linkova, odnosno linkova unutar vaše web stranice, na vašoj domeni, koji služe kao navigacija, vrlo je važan korak u našem procesu SEO optimizacije. Dodajemo ih ili optimiziramo kako bi bili što jasniji i kako bi se posjetitelji što lakše snalazili na stranici i došli do određenih informacija.

Osim toga, uz našu uspješnu strategiju izgradnje vanjskih linkova koji utječu na rangiranje na stranici Google tražilice (Off page optimizaciju), vaša stranica bit će povezana s pouzdanim i autoritativnim web stranicama relevantnim za vaše poslovanje.

Optimizacija učinkovitosti

Redovitim mjesečnim izvješćima posjećenosti stranice pratimo kvalitetu i uspješnost stranice, kao i stopu konverzije posjetitelja vaše web stranice u kupce, te je sukladno tome optimizirano i prilagođavamo.

Poslovni direktoriji i članci

Prijavljujemo vašu web stranicu na internetske tražilice i poslovne direktorije vezane za vaša područja poslovanja i lokacije na kojima nudite usluge, te pišemo članke za razne relevantne web stranice kako bi izgradili linkove i povećali vašu online prisutnost.

Optimizacija site-a za Google

Dobar i profesionalan pristup SEO optimizaciji bez sumnje će generirati veći promet na vašoj web stranici i pretvoriti veći broj posjetitelja stranice u kupce. SEO više nije nepoznanica niti samo jedan od načina marketinga i poboljšanja kvalitete stranice – on je postao najvažniji i najučinkovitiji način stvaranja web stranice koju će tražilice prepoznati kao kvalitetnu i visoko rangirati, te uz koji ćete ostvariti svoje poslovne ciljeve i ambicije.

Počnimo!

Zašto odabrati Kalu Presence?

 Učinkovito planiranje i implementacija

Za svakog klijenta Kala Presence razvija individualnu i prilagođenu strategiju SEO optimizacije kako bi se postigli željeni ciljevi. Naši SEO stručnjaci provode temeljito istraživanje tržišta i konkurencije, te identificiraju glavne prednosti, slabosti, prilike i rizike za projekt. Naš dobro razrađeni plan implementiramo s ciljem ublažavanja rizika, te maksimalnog iskorištavanja povoljnih prilika i prednosti tržišta.

 Povećana vidljivost i online prisutnost

Naše SEO usluge, te dobra strategija tehnika i taktika značajno povećavaju vidljivost vaše web stranice te vašu online prisutnost na lokalnim, kao i međunarodnim web izvorima, stranicama i društvenim mrežama.

 Veći povrat ulaganja (ROI)

Kala Presence vam uvijek jamči veći povrat ulaganja, a naše i usluge cijena SEO optimizacije nude najbolji omjer vrijednosti i ulaganja, te kao krajnji rezultat veću financijsku dobit.

 Dugotrajni rezultati

Za razliku od naše konkurencije, Kala Presence će za svakog klijenta osigurati dobru vidljivost te bolju poziciju na tražilicama na duže vrijeme, a ne samo kratkoročno, te tako osigurati stalnu prodaju i prihode.

 Najbolja cijena SEO usluga

Naša cijena SEO optimizacije, kao i cijena SEO usluga općenito, izrazito je prihvatljiva te nudimo najbolji omjer cijene i kvalitete.

benefiti

Kako SEO optimizacija konkretno pomaže vašem poslovanju?

Povećan promet

Što ste više rangirani na tražilici, više ćete prometa akumulirati jer korisnici uglavnom najviše posjećuju prvih 10 rezultata na tražilici

Bolja vidljivost

Što više ključnih riječi imate za koje se stranica rangira na tražilici, bit ćete vidljiviji i češće se pojavljivati u rezultatima pretrage upravo za te riječi

Kredibilitet/povjerenje

Visoko rangirane web stranice imaju veći kredibilitet kod korisnika, klijenti im više vjeruju, te će se brže i lakše odlučiti na kupnju usluge ili proizvoda

Stvaranje branda

Ako se vaša stranica konstantno pojavljuje pri vrhu rezultata pretrage, vaš brand će postati prepoznatljiv i cijenjen. Dobro pozicioniran brend vam donosi povjerenje kupaca

Isplativ oblik marketinga

Oblik marketinga koji vas neprestano promovira i povećava vidljivost, te generira više kupaca od svih drugih načina oglašavanja jer ste s ovim načinom stalno prisutni

Ulaganje u budućnost

SEO optimizacija je proces kojim se planira i ostvaruje dugoročno uspješno poslovanje, a ne trenutačan uspjeh. Dobro optimizirana stranica radit će za vas i generirati promet

Veći povrat ulaganja

Uz SEO se rezultati mogu jako brzo vidjeti (pogotovo na HR tržištu), a naposljetku to će vam povećati brzinu povrata uloženih sredstava

Bolji u uvid u klijente

SEO optimizacijom možete dobiti demografske i lokacijske podatke o klijentima, kao i podatke o njihovim interesima i načinima pretraživanja sadržaja

Vaša konkurencija to radi

Ako želite biti u korak s konkurencijom, ili čak korak ispred, optimizirajte svoju stranicu jer oni su to zasigurno već učinili i u prednosti su

Bolje korisničko iskustvo i preglednost

Optimizirana stranica pruža bolje iskustvo korisnicima jer je pregledna, informativna i lagana za snalaženje

Web stranica nikada nije na godišnjem odmoru

Web stranica uvijek je otvorena i dostupna, nema prodajnih agenata, radnog vremena niti godišnjih odmora

Detaljna i točna analiza

SEO se vrlo jednostavno i točno može izmjeriti. Google analiza detaljno prikazuje promet na vašoj stranici te što točno korisnici pretražuju

Online pretraga je postala glavni izvor informacija

Korisnici usluge, proizvode i informacije sada prvenstveno traže na Internetu, na stranici Google-a ili neke druge tražilice

Pozitivna online reputacija

Aktivnim radom na optimizaciji stranice možete kontrolirati i povećavati svoju online reputaciju i vjerodostojnost vašim potencijalnim klijentima

Od lokalne do globalne prisutnosti

SEO optimizacijom možete doći do bilo koje ciljane publike na jeftin i učinkovit način – od lokalne, regionalne do međunarodne

testimonials

Što Drugi Kažu o Nama

Matt worked on my roofing website at Klaus Roofing. He is extremely knowledgeable and really taught me a lot about SEO. I highly recommend Profit Systems for Roofing Companies. Thank you Matt!

Jeff Klaus

Klaus Roofing, Colorado, CO

Matt has been a BIG help with redoing my website for me!! If you are looking for some input on your website I would highly recommend you get in touch with Matt and let him look at your website!

Randy Patton

White Roofing Systems, Tremont, IL

Matt is incredibly knowledgeable and helpful in online SEO and website development. Truly incredible guy! My business is growing every day, so I recommend Matt and his team! Thanks again

Kyle Patrick

South Shore Roofing, Savannah, GA

He was very easy to work with and was very prompt in completing my website, not to mention he answered all of my questions right away. We are ranking for over 200 keywords and completely dominating. Thank you Matt!!

Charlay Goodwin

August Roofing, Simi Valley, CA

Koji elementi su bitni Google-u kako bi prepoznao kvalitetu i relevantnost vaših web stranica?

 

Google koristi razne algoritme za prepoznavanje ključnih riječi stranica i određivanje važnosti vaše web stranice, a koji utječu na rangiranje stranice na tražilici. Ovo su neki od najvažnijih kriterija za rangiranje na stranici Googla koje svaka web stranica treba sadržavati:

 Relevantnost

Stranica mora ima relevantan sadržaj koji će dati izravna pitanja na odgovore, odnosno sadržavati ključne riječi koje korisnici pretražuju.

 Kvaliteta sadržaja

Pišite kvalitetan sadržaj namijenjen posjetiteljima, informativan i zanimljiv, a ne samo pretrpan ključnim riječima, te redovito objavljujte nov, koristan i interaktivan sadržaj.

 Korisničko iskustvo

Najučinkovitija formula za postizanje boljeg korisničkog iskustva i za klijente koji se vraćaju jest jednostavna navigacija, lako pretraživanje stranice, te relevantni linkovi i dobar sadržaj.

 Brzina web stranice

Tražilice sve bolje prepoznaju stranice koje se brzo učitavaju i bolje ih pozicioniraju. Brzina web stranice utječe na veći broj posjeta i bolje rangira na stranici Google-a.

 Kompatibilnost s različitim uređajima

Dizajn i izrada web stranice trebaju uključivati responsive web dizajn. Stranica mora biti kompatibilna sa svim uređajima, od mobitela do računala, i s ekranima svih veličina.

 Interni linkovi

Umetanje kvalitetnih linkova na informativne i autoritativne stranice, npr. u sklopu članaka i blog postova na vašoj stranici, poboljšat će vašu poziciju na Google-u.

 Autoritativnost

Što više imate linkova na vašu stranicu na autoritativnim stranicama kojima korisnici i vaša industrija vjeruju, veća je mogućnost da će i vaša stranica postati autoritativna.

 Meta opisi i title tagovi

Meta opis je kratak opis koji se pojavljuje ispod URL-a vaše stranice, ili članka kojeg ste objavili, a služi kako bi privukao što veći broj posjetitelja i klikova na vašu stranicu. Title tagovi, odnosno naslovi, trebaju biti jasni, sažeti i sadržavati ključne riječi, kako bi ih tražilice prepoznale i označile u pretragama korisnika.

 Schema markup

Schema markup je kod koji se dodaje web stranici kako bi izgledala privlačnije i bolje u rezultatima pretrage. On stvara informativniji opis koji se može sastojati od slika, ocjena korisnika, i raznih drugih kratkih i korisnih informacija

 Pravilno označene slike (alt tagovi)

Važno je dodati alt tagove na svaku sliku, odnosno kratak i točan opis slike, jer Google prepoznaje tekst, a ne sliku.

 Bezvremenski (evergreen) sadržaj

Bezvremenski, odnosno promišljen, koristan i vrijedan sadržaj s praktičnim savjetima dugoročno je puno važniji i značajniji za povećanje prometa i vidljivosti.

 Nazivi domene

Naziv vaše domene treba biti jasan i jednostavan, bez previše ključnih riječi, kao i bez crtica između riječi. Također, ako vam je ime stranice bez prefiksa www, pobrinite se da korisnici budu preusmjereni na vašu stranicu i ako utipkaju taj prefiks.

 Naslovi i URL-ovi

Koristite kratke, čiste i precizne URL-ove za adresu stranice i probajte ubaciti koju ključnu riječ (najviše tri do četiri), a naslovi neka budu kratki, pamtljivi, opisni i do 55 znakova.

 Komentari

Ostavite otvoren sustav komentara kako bi se korisnici mogli upustiti u korisne rasprave i dijeliti svoja mišljenja, te tako povećati vrijednost samog teksta.

 Lokalni SEO

Google sve više nudi dobre rezultate na temelju lokacije korisnika, pa je važna stavka proširiti lokalnu prisutnost, a to se može postići prijavom na Google My Business i ažuriranjem kontakt podataka, radnog vremena, ocjena korisnika i slično.

 Društvene mreže

Društvene mreže podižu vidljivost i pomažu širenju poslovanja, stoga budite prisutni na svim važnijim društvenim mrežama (gdje god se vaši klijenti nalaze) i komunicirajte s korisnicima.

Koje metode treba izbjegavati kako ne bismo izazvali suprotni učinak?

 

U procesu SEO optimizacije postoje također krivi načini i pokušaji optimizacije, odnosno metode koje mogu izazvati upravo suprotan učinak, te smanjiti važnost i rang svake web stranice ili čak uzrokovati da je Google prepozna kao spam. Ovo su neke od njih, a preporučljivo ih je izbjegavati:

 Prekomjerna upotreba ključnih riječi

Previše ključnih riječi na stranici može smanjiti njenu kvalitetu te negativno utjecati na čitljivost i preglednost sadržaja.

Kupovanje linkova i pretjerano linkanje

Nemojte kupovati linkove i zatrpati stranicu njima. Najvrijedniji su oni koji dolaze s autoritativnih stranica iz vašeg područja.

Nametljivi oglasi

Previše nametljivih oglasa kvari užitak čitanja te usporava vašu web stranicu.

Interstitial oglasi (Full Page Takover)

Ova vrsta oglasa pojavljuje se uglavnom na mobilnim uređajima, te zapravo „preuzima“ stranicu (kada posjetitelj dođe na web stranicu, prikaže mu se oglas koji je veličine cijele stranice). Ako koristite takve oglase, Google vas više neće prepoznati kao mobile-friendly te će vam smanjiti važnost i poziciju.

Kopirani sadržaj

Ako imate kopiran sadržaj, Google vas neće indeksirati, odnosno smanjit će vam poziciju. Uvijek budite originalni i jedinstveni.

Skriveni tekst i linkovi

Google lako prepozna pokušaje manipulacije rangiranja, stoga nemojte skrivati tekst (bijeli tekst na bijeloj pozadini), stavljati ga van ekrana, postavljati veličinu fonta na nulu ili skrivati link u jednom znaku (točka ili zarez).

SEO stručnjaci Vama na usluzi

Kala Presence je Vaš partner u rastu poslovanja. Pomogli smo velikom broju malih, srednjih i velikih kompanija da ostvare prednost na lokalnoj i nacionalnoj razini drastično im povećavajući vidljivost na Internetu.

Počnimo!

BESPLATNE KONZULTACIJE

Kala Presence

 

Adresa

Borongajska cesta 80A,
Zagreb, 10000

Nazovite Nas

Radno Vrijeme

Ponedjeljak-Petak, 08:00-17:00

Način plaćanja

Sve glavne kreditne kartice te gotovina

 
 
Nazovite nas!
Pošaljite upit
Share This