+385958158171 info@kalapresence.hr

GOOGLE OGLAŠAVANJE

Privucite prave korisnike

Izjave klijenata

Case Studies

Kontaktirajte nas

Pitate se kako privući korisnike na svoju web stranicu? Želite biti vidljiviji na internetu, ostvariti veći promet i dovesti nove potencijalne klijente? Oglašavanje putem Google Adsa idealno je rješenje jer takvim načinom oglašavanja, pomoću precizno i ciljano kreiranih oglasa, privlačite upravo one korisnike zainteresirane za vaš proizvod ili uslugu.

Kala Presence osmislit će ciljanu Google Ads kampanju za vas na temelju detaljne analize tržišta, konkurencije i ključnih riječi koje korisnici pretražuju. Naš iskusan i stručni tim pomoći će vam snaći se u svijetu Google oglasa i otkriti vam izvanredne prednosti i pogodnosti koje on pruža.

Google Ads oglašavanje

Google Ads je naziv za online oglašavanje putem Google tražilice i stranica povezanih s njom. U ovakvom načinu oglašavanja vaš oglas se prikazuje besplatno, a ono što plaćate jesu klikovi na taj oglas koji će korisnika dovesti na vašu web stranicu. Google Ads funkcionira na principu ključnih riječi, odnosno kreira se na temelju riječi koje korisnici pretražuju u potrazi za vašim uslugama ili proizvodom.

Zvuči poprilično jednostavno, no Google Ads ima mnogo različitih značajki i prednosti koje se lako previde, a snalaženje na ovakvoj platformi često je teško bez stručne pomoći profesionalne agencije za digitalni marketing. Kala Presence je tu da vam olakša cijeli proces, vodeći vašu kampanju na temelju iskustva i znanja. Uz nas ne gubite niti vrijeme niti novac, a svaka prilika je maksimalno i ciljano iskorištena.

S Google Adsima uslugu plaćate kada korisnici kliknu na vaš oglas, a samo prikazivanje oglasa se ne naplaćuje. To je tzv. cost-per-click (CPC), odnosno cijena po kliku. CPC određujete sami na temelju budžeta kojim raspolažete, a možete odrediti dnevni ili mjesečni budžet za oglase. Na temelju konkurencije i analize tržišta dolazimo do idealne cijene po kliku za vaše poslovanje, a ovisno o broju klikova koji želite ili očekujete dnevno, postavljamo dnevni ili mjesečni limit.

R

Ovlašteni Google partneri

R

Naši klijenti dolaze uvijek prvi

R

Certificirani Google stručnjaci

R

Besplatne konzultacije

R

Licencirani Google stručnjaci

R

Besplatna analiza postojećeg stanja

R

Preko 5 godina iskustva

R

Iskustvo na tržištu SAD-a

Ocjenjeno 4.8/5 na temelju 74 recenzije klijenata Kala Presence Google Ads

Google Ads oglašavanje Zagreb

KAKO MI TO RADIMO?

  1. Planiranje i osmišljavanje oglasa

    Analizom tržišta, weba, konkurencije i ključnih riječi, osmišljavamo relevantne i optimizirane oglase koji će svojim sadržajem i dizajnom privući ciljanu publiku i biti visoko rangirani na Google tražilici

  2. Praćenje kampanja i rezultata

    Svakodnevno pratimo razvoj i napredak svake vaše kampanje, analiziramo njihovu uspješnost i rezultate, te optimiziramo u skladu s potražnjom i promjenama na tržištu

  3. Postavljanje kampanja online

    Postavljamo pomno osmišljenu Ads kampanju online i testiramo je u realnom vremenu analizirajući što i na koji način donosi najbolje rezultate i najviše prometa na vašoj stranici

  4. Izrada izvještaja

    Na temelju detaljne analize, šaljemo vam izvještaje o potrošnji i uspješnosti kampanje s ciljem potpune transparentnosti i detaljnog uvida u razvoj i napredak kampanje

Zašto su Google Adsi važni za vaše poslovanje?

Google Ads je jedan od najučinkovitijih modernih alata za privlačenje novih klijenata. Omogućuje kreiranje vrlo precizno definiranih kampanji koje se fokusiraju na korisnike koji pretražuju baš onaj proizvod ili uslugu koje vi nudite. Ovo je vrlo fleksibilan način oglašavanja, idealan za sve vrste poslovanja i vrlo transparentan. Pogodno je to što u svakom trenutku možete vidjeti napredak kampanje i upravljati svojim budžetom.

Google oglasi pojavljuju se na samom vrhu rezultata pretrage, što znači da će se vaša vidljivost i prisutnost na internetu znatno povećati. Kala Presence, digitalna agencija Zagreb, posjeduje provjerene strategije, a to je garancija da će vaši oglasi bit će relevantni, dobro pozicionirani i privući mnogo veći promet s puno većim postotkom konverzije korisnika i posjetitelja u kupce.

Osim toga, vaši oglasi mogu se nadograđivati i prilagođavati tako da se ciljano pojavljuju korisnicima koji su već posjećivali vašu stranicu, pokazali interes ili kupovali vaše usluge ili proizvode. Takva usluga zove se remarketing, a samo je jedna u nizu od sjajnih mogućnosti koje Google Ads nudi.

Kako funkcionira Google Ads?

Vaš Google oglas pojavljuje se kada korisnik na Google tražilici pretražuje one ključne riječi koje ste vi odabrali prilikom postavljanja Ads kampanje. Iz tog razloga, vrlo je važno napraviti kvalitetnu analizu ključnih riječi i uključiti samo relevantne. Analiza ključnih riječi temelji se na detaljnoj analizi tržišta, tj. ključnih riječi koje koristi vaša konkurencija i ključnih riječi vezanih za područje koje korisnici pretražuju u potrazi za uslugama i proizvodima koje nudite.

Nakon što korisnik upiše svoje ključne riječi u Google tražilicu, ako vaša kampanja i tekstualni dio oglasa sadrže upravo te riječi, korisniku će se oglas pojaviti u rezultatima pretrage na stranici Google-a i to odmah na vrhu iznad svih ostalih rezultata.

Nakon što je ugledao/registrirao i pročitao vaš oglas, a zasigurno jest budući da se nalazi na samom vrhu, korisnik će kliknuti na njega, što će ga odvesti na vašu web stranicu, a upravo to je cilj cijele Ads kampanje.

Važno je napomenuti i pojam negativnih ključnih riječi. Negativne ključne riječi su one koje nikako ne želite uključiti u svoju kampanju jer vam one ne donose promet niti zaradu, već upravo suprotno – trošite vaš budžet na „loše“ klikove korisnika koji nikad neće postati vaši kupci. Srećom, Google Ads nudi opciju da označite takve riječi kao negativne i da se vaši oglasi ne pojavljuju za te pojmove.

Postavljanje oglasa – glavni koraci

  1. Postavljanje budžeta

    Pri određivanju idealnog budžeta i maksimalnog CPC-a (cijena po kliku) važna su dva aspekta: vaš profit po prodaji i stopa konverzije(postotak korisnika koji postanu kupci). Detaljnom analizom dolazi se do tih brojeva, oni se pomnože i daju maksimalan CPC. Nakon toga, CPC pomnožite s brojem klikova koji želite po danu i dobit ćete svoj dnevni budžet.

  2. Odabir ključnih riječi

    Sljedeći korak je određivanje ključnih riječi pri čemu ujedno možete definirati i kategoriju proizvoda. Najbolji način za biranje ključnih riječi jest staviti se u kožu svojih potencijalnih klijenata i zamisliti koje riječi i izraze pretražuju kada traže vaše usluge. Osim toga, u ovoj etapi odabirete i vrstu podudaranja (match type) ključnih riječi. Postoje tri vrste: broad (široko), phrase (fraza) i exact (točno). Kod širokog podudaranja, vaš oglas pojavit će se u svim Google pretragama koje sadrže vašu ključnu riječ u bilo kojem redoslijedu. Nadalje, pri korištenju fraza, oglas će se pojaviti samo u pretragama koje sadržavaju točnu frazu te ponekad i neke dodatne riječi, dok će se kod točnog podudaranja oglas pojaviti samo kod točnog odabira strogo definiranih riječi. Ključ uspješne kampanje leži u idealnom balansu sve tri vrste podudaranja.

  3. Postavljanje kampanje

    Postavljamo pomno osmišljenu Ads kampanju online i testiramo je u realnom vremenu analizirajući što i na koji način donosi najbolje rezultate i najviše prometa na vašoj stranici

  4. Pisanje oglasa

    Posljednji korak postavljanja oglasa jest unos tekstualnog dijela tj. samog oglasa. Broj znakova je ograničen, stoga je važno biti precizan i sažet, te u jednoj rečenici kupcima predstaviti svoje najveće prednosti. Razmislite po čemu ste drugačiji, što imate za ponuditi, a vaša konkurencija nema, te budite jedinstveni i uvjerljivi.

Google AdWords oglašavanje

Dobro osmišljena Ads kampanja otvara vam mnoga vrata u svijetu online oglašavanja, brzo i učinkovito povećava promet na vašoj web stranici te vašu vidljivost na internetu. Uz pomoć precizno kreiranih oglasa i relevantnih ključnih riječi privući ćete nove klijente i proširiti poslovanje, a sve to uz potpunu kontrolu svoje potrošnje i samostalno upravljanje budžetom.

Prednosti Google Ads-a

Google Ads jedan je od najučinkovitijih načina oglašavanja, a ovo su neke od glavnih prednosti

kreiranje oglasa koji sadrži točno specifične riječi relevantne za vaše poslovanje

geolokacijsko oglašavanje – određivanje željene lokacije na kojoj će se oglas prikazivati

samostalno određivanje i kontrola budžeta

konkretno mjerenje rezultata u brojevima

remarketing – mogućnost slanja oglasa korisnicima koji su već posjećivali vašu stranicu

Zašto odabrati Kalu Presence za izradu Google Ads oglasa?

Koristimo najbolje strategije za implementaciju

Konstantno prilagođavamo i unapređujemo svoje strategije i metode poslovanja kako bi bili u korak s najnovijim trendovima i najučinkovitijim načinima implementacije vaše Ads kampanje.

Lojalan smo i vrijedan poslovni partner

U Kali Presence pronaći ćete vrijednog partnera kojemu je stalo do vašeg poslovanja i uspješnosti na tržištu. Suradnja s nama nikako ne prestaje postavljanjem oglasa online. Naš tim svakodnevno prati uspješnost i učinak kampanje, i na temelju rezultata, optimizira kampanju za postizanje boljih budućih rezultata.

Vodimo brigu o vašem budžetu

U dogovoru s vama postavljamo optimalan budžet potreban kako bi vaša kampanja bila uspješna, te kako bismo postigli najbolji omjer uloženog i dobivenog. Potpuno i učinkovito kontroliramo sve troškove s ciljem što većeg povrata ulaganja – ROI-a.

Klijenti o nama

|

Jeff Klaus

Lorem ipsum dolor sit amet, ad nec amet epicuri dolores, sit unum ignota efficiantur et. Has an recusabo disputando, eum in case honestatis.

|

Jeff Klaus

Lorem ipsum dolor sit amet, ad nec amet epicuri dolores, sit unum ignota efficiantur et. Has an recusabo disputando, eum in case honestatis.

|

Jeff Klaus

Lorem ipsum dolor sit amet, ad nec amet epicuri dolores, sit unum ignota efficiantur et. Has an recusabo disputando, eum in case honestatis.

|

Jeff Klaus

Lorem ipsum dolor sit amet, ad nec amet epicuri dolores, sit unum ignota efficiantur et. Has an recusabo disputando, eum in case honestatis.

Google Ads stručnjaci Zagreb

Vama na usluzi

  • Google oglašavanje

  • Google oglasi

  • AdWords oglašavanje

  • Google Ads

  • Google oglašavanje Zagreb

  • Google AdWords cijena

  • AdWords Zagreb

  • Google reklamiranje

  • Reklama na Google

  • Google partneri

  • Google reklame

  • Google oglašavanje cijena

  • Oglašavanje na Google

  • Reklamiranje na Google

  • Google AdWords Zagreb

  • Google Ads kampanje

  • AdWords kampanja

  • Google oglasi cijena

  • Google ciljano oglašavanje

  • AdWords Zagreb

  • Google Ads Hrvatska

Pin It on Pinterest