MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

  Instagram, Twitter

Izjave klijenata

Case Studies

Kontaktirajte nas

Važnost društvenih mreža u poslovnom svijetu danas je gotovo nemjerljiva. Njihovi korisnici nisu više samo mladi ljudi koji razmjenjuju statuse i fotografije – oni su sve većim dijelom i poslovni ljudi koji oglašavaju svoje tvrtke svojoj ciljanoj publici.

Kala Presence omogućava vam vrlo ciljani i strateški osmišljen marketing na društvenim mrežama, kao i uspješno vođenje društvenih mreža s ciljem stvaranja trenutačnih rezultata. Povezat ćemo vaše proizvode i usluge s tisućama ljudi koje su zainteresirane za njih, te vam pomoći da iskoristite sve prednosti jednog od najučinkovitijih i najisplativijih oblika oglašavanja danas.

O našoj usluzi

Naša agencija za marketing putem društvenih mreža pomoći će vam privući iznimno visok broj pratitelja, podići svijest o vašem brendu, izgraditi odnos s korisnicima, povećati vašu angažiranost na društvenim mrežama, te na kraju, povećati promet na vašoj stranici, a time i stopu konverzije, odnosno broj kupaca.

Za vaš marketing na društvenim mrežama, kao i za vođenje društvenih mreža, zaduženi su naši najbolji i najiskusniji social media stručnjaci koji će angažirati i potaknuti vaše korisnike na akciju kombinacijom jedinstvenog i ciljanog sadržaja, komunikacije s korisnicima, te plaćenih oglasa.   

Naše social media marketing usluge uključuju oglašavanje na Instagramu i Twitteru.

R

Stručnjaci za Social Media marketing

R

Najbolja SMM agencija u Zagrebu

R

Broj 1 specijalisti za društvene mreže

PREDNOSTI INSTAGRAM OGLAŠAVANJA

  1. Stvaranje male digitalne izložbe vaše ponude – vizualno atraktivan sadržaj
  2. Korisnici pozitivnije reagiraju na fotografije
  3. Predstavljanje korisnicima u ležernijem tonu
  4. Kvalitetne metrike za praćenje oglašavanja
  5. Mogućnost dodavanja kratkih video zapisa
  6. Jednostavno korištenje i uređivanje fotografija

PREDNOSTI TWITTER OGLAŠAVANJA

  1. Plaćanje po učinku – primjerice, u kampanji za prikupljanje pratitelja plaćate isključivo prema broju ljudi koji su postali vaši pratitelji
  2. Ciljanje ljudi prema korištenim ključnim riječima ili hashtagu koji koriste
  3. „Tweet engager“ opcija – prikazivanje oglasa ljudima koji su već nedavno pregledali vaš tweet ili reagirali na njega
  4. Jednostavno korištenje
  5. Pruža brze i najvažnije informacije

Social Media Marketing u Kali Presence

Stvaranje jedinstvenog sadržaja

Naši social media stručnjaci osmišljavaju jedinstven, kreativan, privlačan i ciljani sadržaj koji će se objavljivati na svim vašim društvenim mrežama, te koji će potaknuti korisnike na komunikaciju, akciju te na kraju, ono što i želimo ostvariti – kupnju

Praćenje društvenih mreža

Svakodnevno pratimo vaše Instagram i Twitter račune, kao i oglase koje smo postavili, te ih prilagođavamo i optimiziramo prema izvedbi i rezultatima koje donose. 

Kreiranje oglasa

Kreiramo ciljane oglase koji će privući najviše klikova i prometa s jedinstvenim i privlačnim sadržajem, te provodimo testiranja kako bi zaključili koji oglasi donose najviše rezultata

Analize i izvješća

Analiziramo rezultate svih kampanja, angažiranost korisnika na društvenim mrežama, promet (traffic) na stranici, te stopu konverzije i podnosimo vam personalizirana detaljna mjesečna izvješća

Zašto je oglašavanje na društvenim mrežama važno za vaše poslovanje

Društvene mreže i njihov utjecaj iznimno su snažni u današnje doba i utječu na gotovo svaki aspekt života. Kada govorimo o social media marketingu, društvene mreže podižu svijest o postojanju vaše usluge ili proizvoda među milijunima korisnika.

Ovakav način oglašavanja nije nametljiv, tj. ne nameće se korisnicima i potencijalnim klijentima u obliku nepoželjnih i dosadnih reklama. Ono potiče razmišljanje o vašoj usluzi ili proizvodu, te stvaranje pozitivnog mišljenja o istom, koje korisnici tada šire među svojim prijateljima.

Ako niste prisutni na društvenim mrežama, nećete znati koliko je odličan vaš posao, tj. kako kupci reagiraju na vaš proizvod/uslugu, što pričaju o vama, te nećete moći komunicirati sa svojom ciljanom publikom, što je postalo iznimno važno za bilo koje poslovanje.

PREDNOSTI usmena predaja (tzv. Word of Mouth Marketing) jer ljudi više vjeruju drugim ljudima i njihovim preporukama nego bilo kojem drugom mediju obraćanje ciljanoj publici – targetiranje po spolu, lokaciji, dobi uspješnije lansiranje novih proizvoda dvosmjerna komunikacija s publikom povećanje prometa na stranici osmišljavanje i testiranje ideja brze povratne informacije niski troškovi kampanje

Zašto odabrati Kalu Presence

Specijalisti za društvene mreže

Imamo dugogodišnje iskustvo u marketingu i oglašavanju na društvenim mrežama, te smo razvili najbolje i najučinkovitije strategije za vođenje kampanja i stranica na društvenim mrežama i to na tržištima Hrvatske i Sjedinjenih Američkih Džava

Stvarni rezultati

Našim klijentima donosimo stvarne up-to-date rezultate i stvaran rast poslovanja, te ne sakrivamo nikave podatke čime i opravdavamo njihovo dugogodišnje povjerenje

S nama nema iznenađenja

Sve što radimo, radimo u dogovoru s vama, s vašim odobrenjem. Sve strategije razvijamo u suradnji s vama, upućeni ste u cijeli proces, no na vrlo nenametljiv način tako da se možete usredotočiti na ostale važne aspekte svog poslovanja

  • Renata Cindrić

    5+ marketing društvenih mreža!!

  • Dejan Jerković

    Hvala na svemu a posebno za SMM oglašavanje!! pravi izbor za oglašavanje na društvenim mrežama!

  • Časlav Bačić

    Nisam ni znao da postoji Social Media marketing Zagreb!! Ova ekipa je vrhunska, sve pohvale i preporuke.

  • Stanka Đurić

    Društvene mreže su danas sve!! Hvala što ste mi otvorili oči i pokazali kolika je to istina!! Social Media marketing Zagreb

  • Mislava Marjanović

    Kala Presence sam uzela za oglašavanje na društvenim mrežama i nisam se pokajala!

  • Sandra Mikulić

    Marketing na društvenim mrežama za 10!

  • Ema Hrvatinić

    Ova ekipa ima sve!!!! Sve moguće usluge, a posebno marketing društvenih mreža

  • Milo Jerković

    Sve što treba je oglašavanje na društvenim mrežama! Hvala Kala Presence!

  • Matea Novak

    Najbolji marketing na društvenim mrežama bez rasprave!! Pohvale!

  • Sanjin Petrović

    Najbolje SMM oglašavanje u Zagrebu zasigurno! Vođenje mojih social media profila nikada nije išlo lakše.

Kontaktirajte nas

Za kvalitetno vođenje društvenih mreža i učinkovito oglašavanje na društvenim mrežama, kontaktirajte Kalu Presence već danas i otkrijte sve prednosti ovih velikih marketinških platforma.

Što su Instagram i Twitter oglašavanje?

Instagram je platforma u potpunosti bazirana na fotografijama i vizualnom sadržaju koji postao jedan od najpopularnijih vrsta sadržaja, i idealan mamac za dobivanje pozornosti korisnika. Broj korisnika eksponencijalno raste, stoga Instagram oglašavanje predstavlja jedan relativno nov i vrlo učinkovit način promocije brenda i proizvoda. Uključuje obradu, objavu i dijeljenje fotografija i kratkih video zapisa s korisnicima diljem svijeta, te stvaranje oglasa i marketinških kampanja.

Twitter je tzv. microblogging servis, odnosno društvena mreža gdje se objavljuju vrlo kratki tekstovi, tj. tweetovi, do maksimalno 140 znakova. Prema tome, Twitter oglašavanje je vrsta social media marketinga gdje se korisnicima pružaju brze i najvažnije informacije. Idealan je način za promociju brenda, proizvoda ili rezultata, a korištenjem hashtaga (#) možete promovirati svoje kampanje ili evente.

Što se sve može s vođenjem dobrog Social Media Marketinga?

Promocija putem društvenih mreža danas je najisplativiji oblik oglašavanja, a osim toga, jedna od najvažnijih prednosti jest iznimna mogućnosti targetiranja i dopiranja to točno ciljane publike. Marketing na društvenim mrežama dopušta targetiranje publike prema određenim demografskim podacima, prema njihovoj online aktivnosti, pa čak i prema ponašanju na društvenim mrežama, „lajkovima“ i područjima interesa.

Neki od najvažnijih načina uključuju ciljanje publike prema:

geografskoj lokaciji

korisnici koji se nalaze u određenom, željenom gradu, državi, području te žive tamo ili su trenutno tamo

spolu

ako je vaš proizvod namijenjen samo ženama, primjerice, stvarate kampanju koja će targetirati njih

dobi

ako većina vaših korisnika pripada nekoj dobnoj skupini, možete započeti kampanju ciljajući baš tu skupinu

interesima

na temelju informacija na profilima korisnika, sadržaja koji dijele i koji im se sviđa,što im se ne sviđa kreiramo kampanju

obrazovanju

možete targetirati osobe po razini obrazovanja, visoko obrazovani, studenti i slično te prema tome odrediti vrstu

statusu veze

ako tražite osobe koje su slobodne ili možda zaručeni koji planiraju vjenčanje, možda razvedeni i slično

  • Marketing na društvenim mrežama

  • Oglašavanje na društvenim mrežama

  • Vođenje društvenih mreža

  • Marketing društvenih mreža

  • Promocija putem društvenih mreža

  • Agencija za marketing putem društvenih mreža

  • Social media strucnjaci

  • Twitter oglašavanje

  • SMM oglašavanje

  • Specijalisti za društvene mreže

  • Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama

  • Social Media marketing Zagreb

  • Community management Zagreb

  • Instagram Marketing

  • Internet marketing na društvenim mrežama

  • Specijalisti za marketing na društvenim mrežama

  • Twitter Markeing

  • Oglašavanje u društvenim mrežama

  • Prednosti društvenih mreža za marketing

  • SMM Zagreb

  • Marketing društvenim mrežama

  • Instagram oglašavanje

Pin It on Pinterest