+385958158171 info@kalapresence.hr

FACEBOOK OGLAŠAVANJE

Targetiranje, testiranje i odlični rezultati

Izjave klijenata

Case Studies

Kontaktirajte nas

Jedna od vrhunskih usluga Kale Presence, vaše najbolje agencije za digitalni marketing, jest upravo Facebook oglašavanje. Pomoću naše precizno i ciljano osmišljene Facebook marketing strategije, te uz naše profesionalno vođenje Facebook stranice za vašu tvrtku, imat ćete kvalitetan i vrijedan sadržaj, privući ćete ciljanu publiku, te izgraditi odnos sa svojim korisnicima i potencijalnim klijentima.

O našoj usluzi Facebook oglašavanja

Naše usluge oglašavanja na Facebooku i vođenja stranice osmišljene su kako bi vam pomogle iskoristiti puni potencijal Facebook marketinga. A najbolji dio je što se možete potpuno opustiti i prepustiti našem stručnom timu jer se brinemo o svakom aspektu i detalju Facebook marketinga kako vi ne biste morali.

Kada imate profesionalnu agenciju za vođenje vašeg Facebooka, možete se potpuno usredotočiti na druge aspekte svog poslovanja koji trebaju vašu pozornost. Za to vrijeme, naši će stručnjaci raditi na poboljšanju vaše stranice, generirat će veći promet te ostvariti vaše ciljeve.

R

Facebook Ads Oglasi

Facebook je najveća društvena mreža na svijetu, s više od milijardu korisnika, što je čini jednom od najboljih platformi za oglašavanje različitih usluga i proizvoda.

R

Cijena Facebook oglasa

S obzirom na cijenu uloženog i dobijenog Facebook oglašavanje je jedan od najprofitabilnijih načina oglašavanja upravo zbog velikog broja potencijalnih korisnika.

R

Praćenje trendova u FB oglašavanju

Naše veliko iskustvo rada na najkonkurentnijem tržištu svijeta, onom Sjedinjenih Američkih Država su naša najveća prednost jer uspjeh na tom tržištu zahtjeva godine i godine testiranja kako bi se pronašla najbolja formula.

Glavni koraci Facebook oglašavanja u Kali Presence

Neupitno je da je visoka kvaliteta najvažniji faktor dobre i učinkovite web stranice. No, što točno podrazumijeva kvalitetna Internet stranica i što točno čini web stranicu dobrom? Kala Presence ima odgovor, a to je upravo ono što naša usluga podrazumijeva:

KAKO MI TO RADIMO?

  1. Razvoj strategije

    Facebook marketing kampanju započinjemo pregledom i upoznavanjem s vašim poslovanjem, te na temelju dobivenih informacija kao i vaših poslovnih ciljeva, razvijamo idealnu strategiju i plan za postizanje ciljeva. To uključuje vrstu sadržaja kojeg ćemo objavljivati, metode privlačenja pratitelja, te načine povećanja angažiranosti na Facebooku.

  2. Stvaranje sadržaja za Facebook

    Nakon što odobrite strategije, naši Facebook stručnjaci počinju osmišljavati sadržaj. Sav sadržaj koji stvaramo je jedinstven, kreativan i odraz je vašeg brenda, a prije objavljivanja šaljemo ga vama na odobrenje.

  3. Facebook oglasi i širenje stranice

    Radimo na širenju vaše stranice, povećanju broja pratitelja, a prema dogovoru, u ovoj fazi također počinjemo koristiti uslugu Facebook oglasi (Facebook Ads), tj. oglašavanje na Facebooku koje se plaća. Osmišljavamo ciljane Facebook Ads kampanje koje donose najbolje rezultate uz minimalni trošak.

  4. Praćenje stranice

    Svakodnevno pratimo vašu Facebook stranicu, te odgovaramo na sve ostavljene komentare, poruke i recenzije. Na sve odgovaramo uglavnom u istom danu ili kroz 24 sata.

  5. Analize i izvješća

    Detaljno analiziramo napredak stranice i sve ključne mjerne podatke, te vam šaljemo redovna i detaljna mjesečna izvješća o rezultatima.

Kontaktirajte nas

Ako i vi želite otkriti sve mogućnosti Facebook oglašavanja i odvesti svoje poslovanje na novu razinu, Kala Presence vam je na usluzi. Kontaktirajte nas emailom, nazovite nas ili pošaljite upit putem online obrasca

Kako funkcionira Google Ads?

Vaš Google oglas pojavljuje se kada korisnik na Google tražilici pretražuje one ključne riječi koje ste vi odabrali prilikom postavljanja Ads kampanje. Iz tog razloga, vrlo je važno napraviti kvalitetnu analizu ključnih riječi i uključiti samo relevantne. Analiza ključnih riječi temelji se na detaljnoj analizi tržišta, tj. ključnih riječi koje koristi vaša konkurencija i ključnih riječi vezanih za područje koje korisnici pretražuju u potrazi za uslugama i proizvodima koje nudite.

Nakon što korisnik upiše svoje ključne riječi u Google tražilicu, ako vaša kampanja i tekstualni dio oglasa sadrže upravo te riječi, korisniku će se oglas pojaviti u rezultatima pretrage na stranici Google-a i to odmah na vrhu iznad svih ostalih rezultata.

Nakon što je ugledao/registrirao i pročitao vaš oglas, a zasigurno jest budući da se nalazi na samom vrhu, korisnik će kliknuti na njega, što će ga odvesti na vašu web stranicu, a upravo to je cilj cijele Ads kampanje.

Važno je napomenuti i pojam negativnih ključnih riječi. Negativne ključne riječi su one koje nikako ne želite uključiti u svoju kampanju jer vam one ne donose promet niti zaradu, već upravo suprotno – trošite vaš budžet na „loše“ klikove korisnika koji nikad neće postati vaši kupci. Srećom, Google Ads nudi opciju da označite takve riječi kao negativne i da se vaši oglasi ne pojavljuju za te pojmove.

Postavljanje oglasa – glavni koraci

  1. Postavljanje budžeta

    Pri određivanju idealnog budžeta i maksimalnog CPC-a (cijena po kliku) važna su dva aspekta: vaš profit po prodaji i stopa konverzije(postotak korisnika koji postanu kupci). Detaljnom analizom dolazi se do tih brojeva, oni se pomnože i daju maksimalan CPC. Nakon toga, CPC pomnožite s brojem klikova koji želite po danu i dobit ćete svoj dnevni budžet.

  2. Odabir ključnih riječi

    Sljedeći korak je određivanje ključnih riječi pri čemu ujedno možete definirati i kategoriju proizvoda. Najbolji način za biranje ključnih riječi jest staviti se u kožu svojih potencijalnih klijenata i zamisliti koje riječi i izraze pretražuju kada traže vaše usluge. Osim toga, u ovoj etapi odabirete i vrstu podudaranja (match type) ključnih riječi. Postoje tri vrste: broad (široko), phrase (fraza) i exact (točno). Kod širokog podudaranja, vaš oglas pojavit će se u svim Google pretragama koje sadrže vašu ključnu riječ u bilo kojem redoslijedu. Nadalje, pri korištenju fraza, oglas će se pojaviti samo u pretragama koje sadržavaju točnu frazu te ponekad i neke dodatne riječi, dok će se kod točnog podudaranja oglas pojaviti samo kod točnog odabira strogo definiranih riječi. Ključ uspješne kampanje leži u idealnom balansu sve tri vrste podudaranja.

  3. Postavljanje kampanje

    Postavljamo pomno osmišljenu Ads kampanju online i testiramo je u realnom vremenu analizirajući što i na koji način donosi najbolje rezultate i najviše prometa na vašoj stranici

  4. Pisanje oglasa

    Posljednji korak postavljanja oglasa jest unos tekstualnog dijela tj. samog oglasa. Broj znakova je ograničen, stoga je važno biti precizan i sažet, te u jednoj rečenici kupcima predstaviti svoje najveće prednosti. Razmislite po čemu ste drugačiji, što imate za ponuditi, a vaša konkurencija nema, te budite jedinstveni i uvjerljivi.

Google Ads oglašavanje

Dobro osmišljena Ads kampanja otvara vam mnoga vrata u svijetu online oglašavanja, brzo i učinkovito povećava promet na vašoj web stranici te vašu vidljivost na internetu. Uz pomoć precizno kreiranih oglasa i relevantnih ključnih riječi privući ćete nove klijente i proširiti poslovanje, a sve to uz potpunu kontrolu svoje potrošnje i samostalno upravljanje budžetom.

Zašto je oglašavanje na Facebooku važno za vaše poslovanje?

Facebook je jedna od najpopularnijih društvenih mreža, s najvećim brojem korisnika, te ima izvanredan potencijal za generiranje prometa, klijenata i prodaja. Vaši postojeći i potencijalni klijenti se nalaze na Facebooku, traže vas, pregledavaju vaše usluge, izmjenjuju mišljenja s ostalim korisnicima, procjenjuju vas i ocjenjuju.

Mnogi vaši kupci idu upravo na Facebook u potrazi za savjetom, slikama i recenzijama na temelju kojih vas pronalaze, i na temelju kojih odlučuju hoće li kupiti vaš proizvod/uslugu. Ažurirane Facebook stranice stoga su neophodne kada kupci traže nove proizvode ili usluge koje će zadovoljiti njihove potrebe.

Na Facebooku postoji oko 50 milijuna poslovnih stranica, stoga je redovno i profesionalno vođenje Facebook stranice neophodno kako biste se istaknuli i privukli pratitelje. Ako vaša Facebook stranica ima privlačan sadržaj, pozitivne ocjene, te potiče korisnike na angažman i komunikaciju, korisnici će pomisliti na vas kada budu spremni na kupnju, a ne na vaše konkurente.

Zašto odabrati Kalu Presence?

Potpuna usluga

Mi smo agencija za koja pruža potpunu i sveobuhvatnu uslugu. Od prvog dana suradnje, svi naši klijenti dobivaju potpunu pozornost i potporu. Svakodnevno pratimo vašu Facebook stranicu, prilagođavamo tehnike prema potražnji pratitelja i klijenata i pazimo da vaš brend uvijek ostavlja samo pozitivne dojmove i iskustva

Jedinstven Facebook sadržaj

Naši klijenti vole i cijene naše vođenje Facebook stranice jer im stvaramo jedinstven i kreativan sadržaj. Ne „recikliramo“ stare članke i objave, nego imamo tim vrsnih Facebook znalaca koji stvaraju potpuno novi sadržaj, prilagođen vašem poslovanju i vašoj publici, a sve u cilju ostvarenja dobiti

Stvarni rezultati – stvaran rast

Naše usluge usmjerene su isključivo ka rezultatima, a naši (a uvjereni smo i vaši) glavni i najvažniji ciljevi jesu povećanje prometa, veći broj klijenata i visoki povrat ulaganja. Svakako se obratite nama i povjerite zašto smo broj 1

Prilagođene i individualizirane strategije

Za svakog pojedinog klijenta razvijamo individualnu strategiju za oglašavanje, prilagođenu njegovim specifičnim potrebama i poslovnim ciljevima, te uvijek znate što i kako radimo

Što je Facebook oglašavanje?

Facebook je najveća društvena mreža na svijetu, s više od milijardu korisnika, što je čini jednom od najboljih platformi za oglašavanje različitih usluga i proizvoda. U Hrvatskoj je aktivan oko 1,5 milijun korisnika do kojih možete doprijeti putem svojih Facebook stranica.

Oglašavanje na Facebooku ima mnogo različitih aspekata i tipova. Samo vođenje Facebook stranice, redovito objavljivanje sadržaja, komunikacija s korisnicima, tj. pratiteljima, angažiranje tih pratitelja te privlačenje novih, neki  su od vrlo važnih dijelova Facebook marketinga koji potiču promet na vašoj web stranici te podižu prodaju.

No u današnje vrijeme, samo vođenje i objavljivanje sadržaj nije dovoljno za značajan pomak u poslovanju i povećanu prodaju. A sam Facebook, poput mnogih drugih platformi, uvodi razne nove mogućnosti oglašavanja i promocije, od koji je trenutačno jedan od najboljih i najpopularnijih plaćeni Facebook oglas (Facebook Ads).

Plaćeni Facebook oglasi su oglasi koji se pojavljuju na Facebook stranicama, a funkcioniraju na pay-per-click principu, tj. plaćate svaki put kada netko klikne na vaš oglas. Njihova glavna prednost jest što se mogu vrlo dobro optimizirati i prilagoditi ciljanoj publici. Pomoću značajki koje vam omogućavaju vrlo usko i precizno ciljanje, možete doći do točno određene željene publike, i to na  temelju demografskih odrednica, lokacije, područja interesa, pa čak i ponašanja.

Facebook oglasi pomažu vam prenijeti poruku onim ljudima koji žele vaš proizvod ili uslugu, i za koje je najizglednije da će ih i kupiti, što je odlično za vaš budžet, stopu konverzije, te za povrat ulaganja.

Koje su sve mogućnosti Facebook oglašavanja?

Facebook oglasi otvaraju vam potpuno nove mogućnosti i načine oglašavanja, jer imaju iznimno snažne, te neusporedive opcije ciljanja publike.

Neki od načina uključuju ciljanje s obzirom na demografiju, lokaciju, obrazovanje, posao, interes, ponašanje, pa čak i životne događaje, kao što su dobivanje djeteta ili preseljenja, a kombinacijom svih ili nekoliko od tih parametara, može se vrlo jasno i usko  definirati publika, te upravo njima prikazivati oglase, što u konačnici daje najbolje rezultate.

MOGUĆNOSTI

  1. Lokacija

    Pomoću nje možete ciljati korisnike u točno određenoj državi, gradu, području, pa čak i po poštanskom broju

  2. Dob i spol

    Ciljanje prema dobi i spolu radi se uglavnom na temelju postojećih klijenata. Na primjer, ako su većina vaših korisnika žene u dobi od 25-44 godine, tada je najbolje započeti kampanju ciljajući samo njih. Ako se to pokaže profitabilnim, može se proširiti ciljana publika

  3. Interes

    Ciljanje prema interesu publike može biti vrlo moćna karakteristika Facebook oglasa. Odnosi se na informacije koje korisnici dodaju na svoj profil, kao što su stranice koje su „lajkali“, aplikacije koje koriste, te sve ostale informacije koje objavljuju na svojoj stranici

  4. Pisanje oglasa

    Posljednji korak postavljanja oglasa jest unos tekstualnog dijela tj. samog oglasa. Broj znakova je ograničen, stoga je važno biti precizan i sažet, te u jednoj rečenici kupcima predstaviti svoje najveće prednosti. Razmislite po čemu ste drugačiji, što imate za ponuditi, a vaša konkurencija nema, te budite jedinstveni i uvjerljivi.

  5. Ostali načini ciljanja publike uključuju:

    - Jezik
    - Razina obrazovanja
    - Osobne veze
    - Status veze (u vezi, single, oženjen/udana…)
    - Radno mjesto

Zaključak

Facebook oglašavanje jedan je od najboljih načina marketinga s iznimnim potencijalom za proširenje poslovanja, povećanje prometa na web stranici, broja klijenata, a time i profita. Uz redovno i profesionalno vođenje Facebook stranice, te dobro osmišljene Facebook oglase za ciljanu publiku izgradit ćete odnos sa svojom publikom, potaknuti ih na akciju i kupnju, te uvelike proširiti svoju vidljivost, kao i broj klijenata.

  • Facebook oglašavanje

  • Oglašavanje na Facebook

  • Facebook oglasi cijena

  • Facebook marketing

  • Facebook oglašavanje cijena

  • Facebook oglasi Zagreb

  • Facebook reklame

  • Facebook promocija

  • Facebook reklamiranje Zagreb

  • Facebook oglasi Hrvatska

  • Facebook Ads Zagreb

  • Oglašavanje preko Facebook

  • Facebook reklame Zagreb

  • Facebook marketing i oglašavanje

  • FB marketing

  • Plaćeni Facebook oglasi Zagreb

  • Reklame na Facebook Zagreb

  • Facebook Ads Zagreb

  • FB oglašavanje Zagreb

  • Facebook plaćeni oglasi

  • Facebook Ads agencija Zagreb

Plaćeni oglasi – Home | Facebook Plaćeni oglasi. 383 likes. Plaćeni oglas. Izdaje se stan na duži period.koji se nalazi u Sarajevu, opština Ilidža, naselje Stup, Tibra2.Dvosoban stan ukupne površine 44.5m2.Mo Kako kreirati plaćeni oglas na Facebooku – YouTube
Kako kreirati plaćeni oglas na Facebooku. Treba vam: 1. … FACEBOOK FAN STRANICA: https://ww… Skip navigation Sign in. Search. Loading… Close. This video is unavailable. Watch Queue Koliko košta Facebook oglašavanje? | Cijene oglašavanja na … Dio korisnika će kliknuti na vaš oglas, doći na vašu Facebook stranicu i neće postati fanovi iz više razloga. Primijetili smo da postotak ljudi koji će postati fanovi značajno ovisi o samoj Facebook stranici, odnosno o tome što stranica promovira. Fejsbuk plaćeni oglasi – | Postavite Vaš ciljani oglas u zavisnosti od toga šta rade korisnici na Facebook-u. – Napredno ciljanje – Ciljanje prema starosnom dobu, polu, položaju, interesu… – Integracija sadržaja – Budite primećeni, a ne preskočeni. Berlinski oglasnik – Mali oglasi – Berlinski … – facebook.com Traže se dvije studentice za plaćeni rad na sajmu u Berlinu za jednu hrvatsku tvrtku u vremenu od: 20-25.09.2016. … Mali oglasi – Berlinski magazin on Facebook … Facebook plaćeni oglasi – pitanje o ciljanju publike – Znatko Ne može ti facebook pronaći kupce, za to bi bilo potrebno malo više dubinskog skeniranja naših mozgova nego što im to u ovom trenu želimo i možemo dati. Ali ti može raditi selekciju koja je već više nego dovoljna, dakle da oglas ne prikazuje ljubiteljima traktora već samo onima koji su zainteresirani za ono što ti nudiš. Vodič kroz Facebook oglase – 1. dio – Akcija – digitalna …

 

Facebook oglasi Facebook oglasi su danas jedan od ključnih online marketinških alata. U prilog ovoj konstataciji zasigurno ide brojka od 800 milijuna Facebook korisnika, ali i prihodi od oglasa koji su u 2010. godini iznosili 1,86 mlrd.dolara. Facebook oglašavanje: Postavljanje oglasa, ciljna grupa i cijena Facebook oglašavanje podrazumeva, kao i svako drugo, koliko para – toliko muzike, s tim što je prednost oglašavanja na Internetu ta da uvek znate broj koliko ljudi je videlo vaš oglas, i još važnije: koliko njih je uradilo ono što ste hteli – kliknulo na link, “lajkovalo” stranicu, ostavilo email adresu i slično. Naslovna – Timočki Oglasi Kategorije / Svi Oglasi. … Continue with Facebook. or Continue with Google. or Username. … Plaćeni oglasi.
plaćeni oglasi | Neparno 10 agencija Blog, Drustvene mreze plaćeni oglasi, Facebook. Share on Facebook Twitter Google+ Linkedin Pinterest. Još jedna Google izmena SERP-a i kako ona utiče na SEO. plaćeni facebook oglasi – Creative Solutions Svebor Buljevac digitalni marketing, društvene mreže, facebook, facebook oglašavanje, social media marketing Oznake digitalni marketing društvene mreže facebook facebook oglašavanje facebook video Google izrada internet stranica optimizacija za tražilice plaćeni facebook oglasi search engine marketing search engine optimization SEM SEO … Naslovna – timockiogTimočki Oglasi Svi oglasi … Continue with Facebook. or … Remember Me. Prijava. Create an account; Forgot your username? Forgot your password? Plaćeni oglasi. BUTIGA Oglasi – oglasnik | OGLASNIK INFO | NoviList Plaćeni oglasi izgledaju poput pravih portala, a izmišljene priče vode na online kockanje. … Dodaje da Facebook služi kao sredstvo za širenje takvih stranica … Piroto glasi. Kompanija iz Južnoafričke Republike otvara ispostavu u Pirotu! Potrebni talentovani programeri, juniori i seniori … HITNO: Na prodaju Mercedes Benz E 220 …
Arhiva Plaćeni oglasi – Markething

Oglasi predani do ponedjeljka u 16 sati biti će objavljeni u srijedu. Evo još nekih podataka o Butiga oglasima kao i tome kako predati mali oglas i objaviti besplatno na ovom oglasniku.Facebook Oglašavanje – Kala Presence Facebook Ads Oglasi Facebook je najveća društvena mreža na svijetu, s više od milijardu korisnika, što je čini jednom od najboljih platformi za oglašavanje različitih usluga i proizvoda.
Polovni automobili – Auto oglasi, prodaja vozila, auto placevi Prijavi se sa Facebook nalogom … U kategoriji delovi i oprema korisnici u svaku potkategoriju mogu postaviti dva besplatna oglasa i jedan dodatni plaćeni oglas – MALI OGLASI
PLAĆENI OGLASI. Poštovani sportisti i vlasnici konja obaveštavamo Vas za 51. Komaranske košije da je upis konja od 22.04 do 27.04. … Facebook. 13.10. Na prodaju …
Berlinski oglasnik – Mali oglasi – hr-hr.facebook.com
Berlinski oglasnik – Mali oglasi – Berlinski magazin 6. srpnja 2016. Traže se dvije studentice za plaćeni rad na sajmu u Berlinu za jednu hrvatsku tvrtku u vremenu od: 20-25.09.2016.
HU Dobra Volja – m.facebook.com
HU Dobra Volja is on Facebook. To connect with HU Dobra Volja, join Facebook today. Join. or. Log In. … zato postoje plaćeni oglasi pa eto da vas ne gnjavim, tako …
Prednosti plaćenog oglašavanja na Facebooku u odnosu na … društvene mreže, društveni mediji, facebook oglašavanje, internet marketing, internet oglašavanje, internet prodaja, marketing, plaćeni marketing, poboljšanje internet prodaje O nama i ovom blogu
Prjava / Registracija >> –Continue with Facebook (optional) Continue with Google. User Registration * Required field Name * Username * … Plaćeni oglasi >>> Skoda Fabia 1.4 tdi karavan 2008 g. Prijevare na Facebooku: Lažni članci navlače na opasne igre …

 

Pin It on Pinterest