Prisutnost “na mreži” danas nije samo dodatak poslovanju već je temeljni dio dobre poslovne pa i digitalne strategije. Google oglašavanje poslovanjima nudi priliku da ciljano, mjerljivo i učinkovito dosegnu korisnike i to baš u trenutku kada oni sami traže informacije, proizvode ili usluge.
Bez obzira na veličinu, industriju ili budžet, Google Ads možete koristiti za ostvarivanje specifičnih ciljeva, od povećanja prodaje i prikupljanja leadova do podizanja svjesnosti o brendu i povećanju prisutnosti.
Usto, PPC oglašavanje (Pay-Per-Click) omogućit će vam dobru kontrolu nad troškovima jer ćete oglas platiti samo kada korisnik na njega klikne. Zbog jasnog praćenja povrata na ulaganje koji ovaj model osigurava, moći ćete stalno optimizirati kampanju i maksimirati njen učinak.
Razmišljate li o pokretanju svoje prve Google Ads kampanje, saznajte pet ključnih prednosti koje će vam ista donijeti.
Ciljajte svoju publiku
Google Ads donosi precizno ciljanje (targeting) publike jer je ključno doći do korisnika koji su zainteresirani za ono što im vi možete ponuditi.
Neke od opcija ciljanja su:
Ključne riječi
Korisnici u tražilicu upisuju ključne riječi kako bi pronašli uslugu koja im treba. Ako ste odabrali pravu ključnu riječ za svoju kampanju, vaš oglas će biti prikazan korisnicima koji pretražuju relevantne pojmove, čime se povećava šansa za klik i dolazak na vašu web stranicu.
Interesi i ponašanje
Google također analizira interese i ponašanje korisnika. To omogućava ciljanje onih koji nisu nužno pretraživali vaš proizvod, ali su pokazali interes za slične teme. Na primjer, korisnicima koji traže fitness, mogu se prikazivati oglasi za sportsku opremu.
Demografija
Demografski podaci kao što su dob, spol, roditeljski status i prihod kućanstva omogućuju vam da ciljate specifične skupine korisnika. Ako, primjerice, prodajete luksuzne satove, možete ciljati korisnike s višim prihodima.
Uređaj
Ciljanje prema uređaju (desktop, tablet, mobilni uređaj) omogućava optimizaciju kampanja za uređaj koji vaša publika najviše koristi. Na primjer, e-knjige bolje funkcioniraju na tabletima, dok softverska rješenja bolje ciljaju desktop korisnike.
Pratite rezultate i optimizirajte kampanju
Za svoje Google Ads kampanje možete prikupljati podatke te ih analizirati, a zahvaljujući tome možete bolje razumjeti ponašanje svojih korisnika.
Google Analytics alat je kojeg ćete pritom koristiti. Pomoću njega, moći ćete saznati kako korisnici uopće dolaze na vašu stranicu, što na istoj rade, koliko dugo vremena na njoj provode te kakve akcije poduzimaju.
Primjerice, ako vidite da vam neki oglas donosi visoku stopu konverzije, možete povećati budžet pa doprijeti do još više korisnika. Zaključno, analiza podataka će vam omogućiti optimizirane i uspješnije buduće kampanje.
Osim toga, ovdje će vam biti koristan i Google Business Profile koji je temelj uspješne online prisutnosti za svako lokalno poslovanje. Otvaranjem ovog profila dobit ćete i korisne informacije poput toga koje pojmove korisnici koriste, a doveli su ih do vašeg weba i koliko se često pojavljujete u rezulltatima pretrage i na kartama.
Ciljajte publiku koja je već zainteresirana
Remarketing je strategija kojom se ciljaju korisnici koji su već pokazali interes za vaš proizvod ili uslugu, ali se u tom trenutku nisu odlučili na kupnju ili drugu željenu akciju. To može biti pretplata na newsletter ili pak ispunjavanje online forme.
Kroz Google Ads kampanje, možete postaviti remarketing oglase i oni će se prikazivati korisnicima koji su već komunicirali s vašim webom.
Primjerice, ako je netko spremio proizvode u košaricu i nije završio kupnju, remarketing oglasi će ga na to podsjećati na drugim stranicama kako bi se vratio i dovršio konverziju. Ovaj pristup je vrlo učinkovit jer ciljate korisnike koji su već pokazali interes. Tako se smanjuje rizik od gubitka potencijalnih kupaca, a povećavaju se šanse za ostvarivanje konverzije.
Osim toga, ovakvim oglasima poručujete korisnicima da se njihov interes prepoznaje što uvelike pozitivno utječe na njihovu lojalnost i povjerenje u brend.
Koristite prednosti video oglasa
Kroz YouTube oglašavanje možete plasirati različite forme video oglasa koji će efikasno privući pažnju korisnika, prenijeti vašu poruku dinamično te stvoriti angažman i emocionalnu povezanost s brendom.
Video oglasi nude iznimnu fleksibilnost pa se mogu pozicionirati u raznim formatima, od bannera do video isječaka. Zbog ovoga se poruka brenda može prenijeti u mnogim kontekstima i situacijama te povećati šansu za engagement.
Oglasi na YouTube platformi mogu dati potpuni uvid u brend i njegove vrijednosti, a usto stvoriti snažniji učinak na korisnike od klasičnih tekstualnih oglasa. U tandemu s Google Ads kampanjama, možete precizno ciljati specifične skupine i ostvariti veću prepoznatljivost i visok ROI (Return On Investment) kroz bolje konverzije.
Google Ads, SEO ili oboje?
Google oglašavanje odlično je za brz pristup ciljanom tržištu kroz plaćene oglase koji se odmah pojavljuju na prvim pozicijama u Google pretraživaču. Ova strategija daje skoro pa trenutačne rezultate jer vaši oglasi počinju biti vidljivi čim pokrenete kampanju.
Ono je zato idealno za promociju vaših proizvoda ili usluga za koje želite brzi povrat ulaganja ili za specifične kampanje koje moraju postići rezultate u kratkom vremenu.
U izboru Google Ads vs. SEO morate znati odabrati pravi pristup s obzirom na vlastite potrebe, želje i resurse. Za razliku od Google Ads kampanja, SEO ostvaruje organske rezultate, ali na duge staze.
Važno je napomenuti da oni nisu međusobna konkurencija nego par koji se odlično nadopunjuje. Dok Google Ads donosi trenutne rezultate, SEO služi za dugoročnu održivost i stabilnost organskog prometa.
Prepustite posao profesionalcima
U ovom blogu upoznali smo vas sa samim osnovama Google Ads platforme koja je itekako potrebna svakom poslovanju koje se želi širiti i biti konkurentno u današnjem konvergentnom okruženju.
Saznali ste na koje načine bi vam platforma mogla koristiti, ali za samo postavljanje jedne kampanje te njezino praćenje, analizu podataka pa naposljetku optimiziranje, potrebno je puno edukacije. I ne samo to, već i učenja metodom pokušaja i pogreške koje si rijetko tko može priuštiti.
Ako želite napraviti nešto odlično za vlastiti posao, ali pritom ne želite riskirati i uz sve svoje obaveze jednostavno nemate mogućnosti educirati se, posao možete prepustiti marketinškoj agenciji kao što je Kala Presence.
Mi smo full-service marketinška agencija iz Zagreba i imamo dugogodišnje iskustvo u Google oglašavanju u Hrvatskoj te smo pravi izbor za sve koji sa svojim poslovanjem žele igrati na sigurno. Stoga, ako na Googleu želite viđati svoje oglase, a pritom znati da vam donose profit, mi smo agencija koja će vam to pomoći ostvariti!
O autorima
Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.