Studija slučaja
Google Ads kampanja za lokalnog krovopokrivača u Georgiji, SAD
Za koga smo radili Google Ads kampanju?
Naš klijent je lokalni krovopokrivač koji posluje u 5 gradova u američkoj državi Georgiji.
Na početku naše suradnje, klijent ima web stranicu, ali nema prethodnog iskustva s digitalnim marketingom.
Njegova je želja istražiti mogućnosti koje oglašavanje na internetu pruža i privući veći broj potencijalnih kupaca putem web stranice.
Koje smo ciljeve postavili?
Koje smo rezultate ostvarili?
- Cijenu po kliku snizili smo za 60% → s 20 USD na 12 USD
- Generirali smo smo 61 potencijalnog kupca s budžetom od 1900 USD → samo 31 USD po kupcu
- Ostvarili smo prosječnu stopu konverzije od 30% (ovisno o lokaciji, između 16% i 45%), što je 5x više od prosjeka industrije
Koja je naša formula za uspjeh?
Google Ads kampanje uvijek započinjemo s najmanje 3-5 različitih oglasa koji nam omogućuju da upoznamo nišu i saznamo na kakav tip oglasa krajnji korisnici najbolje reagiraju.
Koristimo sve dostupna proširenja (extensions) kako bismo korisnike potaknuli da kliknu na oglas. To uključuje proširenje za poziv, proširenje za lokaciju uz pomoć kojeg se oglas prikazuje na Google kartama i proširenje za web lokaciju (poveznica na besplatnu uslugu koju klijent može ponuditi, kao npr. besplatne konzultacije).
Također, za svaku kampanju izrađujemo jednu ili više odredišnih stranica na koje šaljemo korisnike. One sadrže fotografije uspješno završenih projekata, recenzije zadovoljnih klijenata i popratne profilne fotografije, bedževe koji komuniciraju povjerenje potencijalnim kupcima i jasan poziv na akciju (CTA).
Ono što odredišne stranice nikada ne sadržavaju jest glavna navigacija. Naime, prisustvo glavne navigacije bi korisnicima omogućilo da napuste odredišnu stranicu, bez definiranog fokusa krenu u razgledavanje ostatka kijentove web stranice i naposljetku je napuste bez da su napravili konverziju.