Studija slučaja

SEO optimizacija za hrvatski
obrt koji se bavi oslikavanjem stakla

Za koga smo radili Google Ads kampanju?

Naš klijent je hrvatski obrt za oslikavanje stakla sa sjedištem u Županji.

Na početku naše suradnje, klijent nema web stranicu i posluje isključivo u Županji.

Njegova je želja u kratkom vremenskom roku izgraditi online prisutnost te proširiti poslovanje na još dvije veće lokacije u Hrvatskoj – od kojih je jedna Zagreb.

Koje smo ciljeve postavili?

Optimizirati web stranicu i povećati online prisutnost
Pozicionirati web na vrhu rezultata Google tražilice za 3 ciljna grada
Udvostručiti prodaju
Stvoriti jak brand na lokalnom tržištu

Koje smo rezultate ostvarili?

Pitate se što je proizašlo iz naše SEO optimizacije? Odgovor je: vrhunski rezultati!

BROJ GRADOVA ZA KOJE SMO POZICIONIRALI WEB NA VRHU GOOGLE TRAŽILICE
0
VRIJEME OD POČETKA OPTIMIZACIJE DO ŽELJENIH REZULTATA (U MJESECIMA)
0
POVEĆANJE ONLINE PRISUTNOSTI U PRVOM CILJNOM GRADU
0 %
POVEĆANJE PRODAJE
0 %

Koji smo pristup odabrali?

Budući da klijent nije imao web stranicu, prvi korak naše kampanje bila je upravo njezina izrada. Osnovna djelatnost našeg klijenta je ukrašavanje stakla i staklenih površina pa je za privlačenje novih kupaca bilo iznimno važno da web stranica sadržava velik broj vrhunskih fotografija.

Na temelju istraživanja tržišta i konkurencije uočili smo da postoji veliki broj osoba koje se bave istim poslom kao i naš klijent, ali vrlo malen broj ih ima web stranicu. Upravo je tu ležala prilika za ostvarivanje konkurentske prednosti u rezultatima Google tražilice i pozicioniranje našeg klijenta na ciljnom tržištu.

U prvoj fazi projekta napravili smo optimizaciju web stranice za geografski najmanju, a samim time i najmanje konkurentnu lokaciju na kojoj klijent posluje – Županju – kako bismo klijentu u što kraćem roku omogućili povećanje prodaje.

Osim toga, U Županji se nalazi i samo sjedište obrta, što nam je olakšalo otvaranje Google My Business računa koji igra izrazito važnu ulogu u geografskoj optimizaciji za određenu lokaciju te pozicioniranju na Google kartama.

Uz geografsku optimizaciju za Županju, napravili smo smo i onpage optimizaciju za druge dvije lokacije – uključujući Zagreb – na koje je klijent htio proširiti poslovanje, ali u njima još nije imao registriranu fizičku adresu.

U sklopu onpage optimizacije obuhvatili smo optimizaciju sadržaja web stranice, optimizaciju meta podataka i headline tagova, te optimizaciju strukture web stranice.

I to je to!