Studija slučaja
SEO optimizacija za hrvatski
obrt koji se bavi oslikavanjem stakla
Za koga smo radili Google Ads kampanju?
Naš klijent je hrvatski obrt za oslikavanje stakla sa sjedištem u Županji.
Na početku naše suradnje, klijent nema web stranicu i posluje isključivo u Županji.
Njegova je želja u kratkom vremenskom roku izgraditi online prisutnost te proširiti poslovanje na još dvije veće lokacije u Hrvatskoj – od kojih je jedna Zagreb.
Koje smo ciljeve postavili?
Koje smo rezultate ostvarili?
Pitate se što je proizašlo iz naše SEO optimizacije? Odgovor je: vrhunski rezultati!
- Izradili smo novu, brandiranu web stranicu
- Povećali smo prodaju za 170%
- Povećali smo klijentovu online prisutnost u prvom ciljnom gradu za 100%
- Povećali smo klijentovu online prisutnost u drugom ciljnom gradu za 76% – unatoč nedostatku fizičke adrese
- Povećali smo klijentovu online prisutnost u Zagrebu za 61% – unatoč nedostatku fizičke adrese
Koji smo pristup odabrali?
Budući da klijent nije imao web stranicu, prvi korak naše kampanje bila je upravo njezina izrada. Osnovna djelatnost našeg klijenta je ukrašavanje stakla i staklenih površina pa je za privlačenje novih kupaca bilo iznimno važno da web stranica sadržava velik broj vrhunskih fotografija.
Na temelju istraživanja tržišta i konkurencije uočili smo da postoji veliki broj osoba koje se bave istim poslom kao i naš klijent, ali vrlo malen broj ih ima web stranicu. Upravo je tu ležala prilika za ostvarivanje konkurentske prednosti u rezultatima Google tražilice i pozicioniranje našeg klijenta na ciljnom tržištu.
U prvoj fazi projekta napravili smo optimizaciju web stranice za geografski najmanju, a samim time i najmanje konkurentnu lokaciju na kojoj klijent posluje – Županju – kako bismo klijentu u što kraćem roku omogućili povećanje prodaje.
Osim toga, U Županji se nalazi i samo sjedište obrta, što nam je olakšalo otvaranje Google My Business računa koji igra izrazito važnu ulogu u geografskoj optimizaciji za određenu lokaciju te pozicioniranju na Google kartama.
Uz geografsku optimizaciju za Županju, napravili smo smo i onpage optimizaciju za druge dvije lokacije – uključujući Zagreb – na koje je klijent htio proširiti poslovanje, ali u njima još nije imao registriranu fizičku adresu.
U sklopu onpage optimizacije obuhvatili smo optimizaciju sadržaja web stranice, optimizaciju meta podataka i headline tagova, te optimizaciju strukture web stranice.
I to je to!