+385958158171 info@kalapresence.hr
Vrijeme Čitanja: 4 min

Vjerojatno ste ovo čuli već stotinu puta!

Digitalne tehnologije su drastično promijenile način na koji rade poduzeća diljem svijeta. Danas se oglašavanje vodi na potpuno drugačiji način. Treba napomenuti da nisu samo ogromne korporacije te koje ulažu u web stranice i Internet marketing te koje profitiraju od toga. Naprotiv, mala i srednja poduzeća mogu uvelike profitirati od ovakvog načina marketinga jer i mala poduzeća trebaju ulagati u svoje ime, te povećavati prisutnost na tržištu.

Digitalni marketing ima ogroman utjecaj na odnose među ljudima, navike i životni stil. Pogledajmo kako:

 

  • Sa sve većim pristupom Internetu, broj ljudi koji je “online” se svakodnevno povećava (u 2018. godini oko 3,3 milijarde ljudi prisutno je na nekoj vrsti društvenih mreža)
  • Tražilice (Google, Bing, Yahoo) generiraju oko 93% prometa na Internetu
  • 82% ljudi koristi pametne telefone kako bi pretraživali Internet te donijeli odluku prije nego što se odluče na kupnju u trgovini
  • 50% potrošača će se odlučiti za nekog proizvođača ako se njegovo ime pojavi više od jednom tijekom njihove pretrage

 

Gore navedeni podaci ukazuju na to koliko je digitalni marketing prisutan u svakodnevnom ponašanju kupaca ili korisnika usluga.

 

No prije nego što krenemo dalje, potrebno je utvrditi što je to digitalni marketing u Hrvatskoj i svijetu.

Digitalni marketing predstavlja marketinške aktivnosti tvrtki koje se obavljaju putem elektroničkih uređaja, kako online, tako i offline, a postoje različite sfere digitalnog marketinga:

  • Search Engine Optimization (SEO)
  • Content Marketing
  • Pay-Per-Click (PPC)
  • Social Media Marketing (SMM)
  • Affiliate Marketing
  • Email Marketing
  • Inbound marketing
  • Search Engine Marketing (SEM)

 

Odlična vijest je to što je na vama da odaberete što najbolje odgovara vašem poslovanju, odnosno kako ćete najbolje povećati svoju prisutnost, privući potencijalne klijente i na kraju krajeva ostvariti veću dobit.

Sve vrste digitalnog marketinga potiču vašu kreativnost i omogućava vam održavanje koraka sa svjetskim trendovima.

Iako je u svijetu sve više malih i srednjih poduzeća koja su aktivna u digitalnom marketingu, tu je još uvijek ogroman broj tvrtki koje kaskaju za suvremenim trendovima i to iz različitih razloga – nedostatak vremena, nedostatak znanja ili ograničavanje na samo jedan tip marketinga. Uz to, neki još uvijek misle da su oni premali za ulaganje u ovakav oblik maketinga jer im je dovoljan manji broj klijenata kako bi preživjeli.

Jeste li i vi među onima koji još uvijek ne vjeruju u digitalni marketing? Ako jeste, provjerite što vam imamo za reći o digitalnom marketingu i uvjereni smo da ćete promijeniti svoje mišljenje.

 

Digitalni marketing je bitan, a ovo su glavni razlozi zašto:

 

  • Pruža jednaku priliku za sve tvrtke

Možete lako vidjeti kako vaša tvrtka raste upravo zato što digitalni marketing pruža jednaku priliku za svaku tvrtku. Ovo nije način ograničen samo na velike i međunarodne kompanije. Upravo putem digitalnog marketinga i male tvrtke mogu povećati svoju prisutnost na Internetu. Mogu održavati jednakost sa svojom konkurencijom te se lako pozicionirati ispred njih.

 

  • Odličan omjer uloženog i dobivenog

Digitalni marketing ne zahtjeva prevelika ulaganja. Mala poduzeća mogu pronaći kvalitetan kanal digitalnog oglašavanja koji njima najbolje odgovara, a uklapa se u njihov budžet.

 

  • Pomaže u pretvaranju potencijalnih u prave klijente

Pretvaranje potencijalnih klijenata u prave klijente može se pratiti svakodnevno i to samo uz površno razumijevanje načina na koji digitalni marketing funkcionira. Upravo zbog toga, mala poduzeća bi trebala usmjeriti svoje marketinške napore prema strategijama digitalnog marketinga kako bi pretvorili što više potencijalnih klijenata u prave.

 

  • Povećava prihode

Uspješna strategija digitalnog marketinga daje više klijenata. Upravo zbog toga, kao rezultat većeg broja klijenata, povećava se i prihod. Tvrtke koje koriste društvene mreže generiraju 78% više posla nego tvrtke koje ne koriste marketing društvenih mreža. Zamislite samo što nekoliko vrsta digitalnog marketinga spojenih zajedno mogu napraviti.

 

  • Targetiranje prave publike

Jedan od glavnih prednosti digitalnog marketinga, naspram običnog marketinga, je to što se može kvalitetno i točno ciljati skupina ljudi koju želimo, a upravo zbog toga ćete trošiti manje novca da bi došli do većeg broja potencijalnih klijenata. Zbog ovoga se zna reći da je digitalni marketing najosobniji tip marketinga.

 

  • Pomaže u mobilnom marketingu

Digitalni marketing uključuje i mobilni marketing. Nema sumnje da ljudi sve više i više koriste mobilne uređaje, a upravo zbog toga se digitalni marketing optimizira i za mobilne uređaje.

 

  • Povećava prepoznatljivost brenda

Cilj svake tvrtke je privući što veći broj klijenata. Upravo tako djeluje i digitalni marketing – cilj mu je privući što veći broj ljudi koji čitaju, pišu ili govore o vama. Što ste prisutniji na Internetu, to je veća mogućnost da će vas ljudi zapamtiti i htjeti poslovati s vama.

 

  • Utjecajni marketing

Društvene mreže kao što su YouTube, Twitter, Facebook ili Instagram izrazito su jake, te mogu utjecati na cjelokupnu javnost i javno mnijenje. S društvenim mrežama razvijaju se i tzv. “influenceri” čija mišljenja se sve više uzimaju u obzir u online svijetu, te vam se otvaraju mogućnosti da angažirate takve utjecajne osobe da promoviraju vaš proizvod ili uslugu.

 

  • Utječe na kupce

Digitalni marketing ima tu snagu da utječe na odluke kupaca. Ovim tipom marketinga mogu se kreirati snažne poruke koje će potaknuti vaše potencijalne klijente da odaberu upravo vašu tvtku naspram neke koja se ne spominje toliko često na Internetu.

 

  • Pruža mjerljive rezultate

S posebnim alatima, svakodnevno, u bilo koje doba dana možete pratiti mnogobrojne statističke podatke na različitim marketinškim platformama. Samim time možete ocjenjivati uspješnost vaših ciljeva, usklađivati ih, te donositi dugoročnije odluke.

 

Ako pogledamo cijelu listu nameće se zaključak da svaka tvrtka, koliko god ona bila mala, treba ulagati u digitalni marketing jer je to marketing sadašnjosti, a nadasve i budućnosti.

Standardni načini oglašavanja zasigurno mogu pomoći vašem poslovanju, no samo uz digitalni marketing možete biti sigurni da vas neće pregaziti vrijeme niti konkurencija.

Promovirajte svoje ime, dosegnite nezamisliv broj potencijalnih klijenata i sigurni smo da ćete biti sretniji i na kraju krajeva, zadovoljniji.

Pin It on Pinterest