Studija slučaja

Kako smo postigli maksimalni ROAS od +10x i ostvarili 240 konverzija u 6 mjeseci

E-commerce Google Ads kampanja
0 x
Prosječni ROAS iznad 4x
0
240 kontakt konverzija
0
nova proizvoda u prodaji

O KLIJENTU

Locum Trade

Locum Trade d.o.o. osnovan je 2015. godine i bavi se veleprodajom širokog asortimana medicinskih proizvoda. Na njihovom webshopu može se pronaći sve od potrošnog materijala poput rukavica do dijagnostičkih i terapijskih uređaja te namještaja za ordinacije. Djelatnici Locum Tradea su osobe s višegodišnjim iskustvom u prodaji medicinske opreme, a stečeno iskustvo i znanje koriste kako bi svojim kupcima pružili najbolju moguću uslugu.
Medicinska opera hr logo za Facebook oglase i content marketing.

Izazovi

Prvi i najveći izazov s kojim smo se suočili jest sâmo postavljanje Google Ads kampanja za klijenta. Naime, u Hrvatskoj još uvijek nisu dostupne tzv. Shopping kampanje koje predstavljaju najbolje rješenje za e-commerce klijente, odnosno klijente koji žele povećati prodaju svojih proizvoda putem webshopa.

Upravo Shopping kampanje koristimo za klijente iz SAD-a i ostatka svijeta jer one automatski povlače sve informacije o proizvodima sa samog webshopa. Oglase prikazuju u vizualnom formatu sa slikom proizvoda, naslovom, cijenom, nazivom trgovine/prodavača i sl., što kupcima uvelike olakšava odluku o kupnji i donosi veći broj kvalificiranih leadova.

Kako nam za ovog klijenta Shopping kampanje nisu bile dostupne, a ručno postavljanje zbog obujma proizvoda nije bilo praktično rješenje, glavni izazov bio je pronaći drugi način koji će nam omogućiti da što jednostavnije, brže i učinkovitije postavimo webshop kampanje za stotine proizvoda u klijentovoj ponudi.

Rješenje

DSA (Dynamic Search Ads) kampanje

Google adwords SEO adwords digitalni marketing agencija.

Idealno rješenje pronašli smo u Dynamic Search Ads (DSA) kampanjama koje također koriste informacije o proizvodima s postojećeg weba i usmjeravaju kupce na ciljne odredišne stranice, odnosno webshop u ovom slučaju.

Drugim riječima, nakon što kreiramo i postavimo oglase, Google Ads na temelju naslova i opisa odredi ciljnu odredišnu stranicu na webshopu i tako potencijalnog kupca odvede izravno do željenog proizvoda.

Korištenjem DSA kampanja cijeli proces smo učinili brzim i učinkovitim, a istovremeno smo si ostavili dovoljno prostora za kontrolu. Sve promjene se mogu brzo unijeti, kampanje su strukturirane prema kategorijama i postigli smo maksimalnu relevantnost.

Postavljanje naprednog sustava praćenja konverzija

Google AdWords prema HR.
Ključne riječi: Google oglasi
Kod ovog klijenta javila se i potreba za kreiranjem prilagođenog sustava praćenja konverzija, prvenstveno zato što je proces od spoznaje o proizvodu do same kupnje dugačak. To se posebice odnosi na skuplje i kompleksnije proizvode iz klijentove ponude, kao što su medicinski uređaji u vrijednosti od 20+ tisuća kuna. Kod takvih proizvoda, kupnja se rijetko događa odmah, u svega nekoliko klikova na webu. Kako bismo mogli što učinkovitije i preciznije pratiti sve konverzije – i to prave, ne mikro konverzije – morali smo kreirati napredni sustav za praćenje. Zahvaljujući tom sustavu, imamo uvid da kampanje isporučuju rezultate i u slučajevima kada nije ostvarena online prodaja jer našeg klijenta spajaju s kupcima.

Rezultati

U prva dva mjeseca suradnje s klijentom ostvarili smo dostatan broj kontakt konverzija, a ROAS se popeo na 2-3x. U trećem mjesecu kampanje dolazi do strelovitog rasta te kampanje u pojedinim mjesecima dostižu nevjerojatan ROAS od čak +10x, uz brojne kontakt konverzije.

Strateškim postavljanjem i kontinuiranim optimiziranjem DSA kampanja u šest mjeseci smo klijentu generirali čak 240 konverzija koje smo vrlo uspješno pratili kroz naš unaprijeđeni sustav.

A kako klijent ima velike mogućnosti za širenje poslovanja, sada nastavljamo povećavati broj kampanja kako bismo mu još više povećali doseg i prodaju.

Nadzorna ploča Google Analyticsa koja prikazuje zeleni i žuti grafikon za marketing sadržaja i analizu digitalnog marketinga, uključujući uvide iz Google Adsa.
Mladen Petrlić
Mladen Petrlić
direktor Locum Tradea
Read More
Izvrsna agencija, komunikativni su i brzo odgovaraju na sve naše zahtjeve. Značajno su poboljšali kvalitetu naše online vidljivosti.
Planirajte dugoročno, rastite kontinuirano i postanite sveprisutni na Google tražilici. Uz Kalu Presence to možete. Kontaktirajte nas i započnimo Vaše SEO putovanje ka vrhu!