Studija slučaja
Kako smo postigli maksimalni ROAS od +10x i ostvarili 240 konverzija u 6 mjeseci
O KLIJENTU
Locum Trade
Izazovi
Prvi i najveći izazov s kojim smo se suočili jest sâmo postavljanje Google Ads kampanja za klijenta. Naime, u Hrvatskoj još uvijek nisu dostupne tzv. Shopping kampanje koje predstavljaju najbolje rješenje za e-commerce klijente, odnosno klijente koji žele povećati prodaju svojih proizvoda putem webshopa.
Upravo Shopping kampanje koristimo za klijente iz SAD-a i ostatka svijeta jer one automatski povlače sve informacije o proizvodima sa samog webshopa. Oglase prikazuju u vizualnom formatu sa slikom proizvoda, naslovom, cijenom, nazivom trgovine/prodavača i sl., što kupcima uvelike olakšava odluku o kupnji i donosi veći broj kvalificiranih leadova.
Kako nam za ovog klijenta Shopping kampanje nisu bile dostupne, a ručno postavljanje zbog obujma proizvoda nije bilo praktično rješenje, glavni izazov bio je pronaći drugi način koji će nam omogućiti da što jednostavnije, brže i učinkovitije postavimo webshop kampanje za stotine proizvoda u klijentovoj ponudi.
Rješenje
DSA (Dynamic Search Ads) kampanje
Idealno rješenje pronašli smo u Dynamic Search Ads (DSA) kampanjama koje također koriste informacije o proizvodima s postojećeg weba i usmjeravaju kupce na ciljne odredišne stranice, odnosno webshop u ovom slučaju.
Drugim riječima, nakon što kreiramo i postavimo oglase, Google Ads na temelju naslova i opisa odredi ciljnu odredišnu stranicu na webshopu i tako potencijalnog kupca odvede izravno do željenog proizvoda.
Korištenjem DSA kampanja cijeli proces smo učinili brzim i učinkovitim, a istovremeno smo si ostavili dovoljno prostora za kontrolu. Sve promjene se mogu brzo unijeti, kampanje su strukturirane prema kategorijama i postigli smo maksimalnu relevantnost.
Postavljanje naprednog sustava praćenja konverzija
Rezultati
U prva dva mjeseca suradnje s klijentom ostvarili smo dostatan broj kontakt konverzija, a ROAS se popeo na 2-3x. U trećem mjesecu kampanje dolazi do strelovitog rasta te kampanje u pojedinim mjesecima dostižu nevjerojatan ROAS od čak +10x, uz brojne kontakt konverzije.
Strateškim postavljanjem i kontinuiranim optimiziranjem DSA kampanja u šest mjeseci smo klijentu generirali čak 240 konverzija koje smo vrlo uspješno pratili kroz naš unaprijeđeni sustav.
A kako klijent ima velike mogućnosti za širenje poslovanja, sada nastavljamo povećavati broj kampanja kako bismo mu još više povećali doseg i prodaju.
Kako nam dashboardi u ClickUp-u pomažu u agencijskim zadacima?
Studija slučaja Kako nam dashboardi u ClickUp-u pomažu u agencijskim zadacima? Interni procesi Rad u agenciji zahtjeva visok nivo otpornosti na stres, toleranciju na iznenađenja
Videntis: Promoviranje dječje stomatologije na društvenim mrežama
Studija slučaja Videntis: Promoviranje dječje stomatologije na društvenim mrežama Facebook kampanja O KLIJENTU Dentalni centar Videntis Dentalni centar Videntis je stomatološka ordinacija u centru Zagreba
Studija slučaja GMB SEO: Innpreccon Roofing O KLIJENTU Innpreccon Roofing Innprecon Roofing je obiteljska krovopokrivačka tvrtka iz Houstona, koja je u ovom businessu od 2016.