kalapresence.hr Monogram

SEO optimizacija web stranice – isplativa investicija ili uzaludno utrošen novac?

Vrijeme čitanja: 5 minuta
Opis: SEO optimizacija investirana na sprzeda, digitalna marketinška agencija.

Koliko se SEO optimizacija zapravo isplati? Vrijedi li ulagati novac „samo“ kako bi se vaša web stranica prikazala na Googleu? Dio odgovora leži upravo u ovoj riječi „samo“, jer SEO je puno više od „samo biti vidljiv na Googleu“.

Optimizacija za tražilice je zapravo jedna od najboljih dugoročnih marketinških strategija koja može donijeti neprocjenjive dugoročne rezultate za vaše poslovanje kada se dobro i kvalitetno implementira.

Isplati li se, stoga, ulagati u SEO optimizaciju? Odgovor donosimo odmah u nastavku, uz glavne načine kako i razloge zašto. Pročitajte!

SEO optimizacija nije trošak nego investicija

I to investicija s velikim povratom uloženog! Ovisno o industriji, taj povrat može biti i do 1400% unutar prve godine.

Glavna razlika između SEO optimizacije i drugih marketinških kanala, poput npr. pay-per-click oglašavanja, jest da SEO optimizacija ne donosi rezultate trenutačno, već joj je potrebno nekoliko mjeseci. No, ne kaže se uzalud „strpljen – spašen“.

Naime, kada optimizacija uhvati maha, a vaš web se počne pojavljivati na Googleu, i to na prvoj stranici, možete očekivati značajan priljev novih posjetitelja i potencijalnih klijenata – a naposljetku i pravih kupaca. I to ne samo trenutačno, nego na duge staze. Dokle god je vaša web stranica prisutna, vidljiva i na visokim pozicijama, generirat će vam promet i profit.

Dakle, kvalitetna SEO optimizacija podignut će vaš web na prvu stranicu Googlea gdje se ostvaruje većina klikova. Promet vaše web stranice tako će se povećavati, s njime i broj kupaca i klijenata, a vaša početna investicija u SEO optimizaciju višestruko će se isplatiti.

SEO vam pomaže iskoristiti pun potencijal web stranice

Vaša web stranica jedno je od vaših najvažnijih online sredstava poslovanja – ako ne i najvažnije. Ona korisnicima služi kao prvi i glavni izvor informacija te je mjesto na kojem korisnici upoznaju vas, vaše proizvode i usluge. Web stranica odražava vaš brand i kredibilnost, uspostavlja mjesto vaše tvrtke na tržištu te gradi povjerenje između vas i posjetitelja.

Upravo putem SEO procesa vaša se web stranica može optimizirati tako da se korisnicima prikaže onda kada je najviše trebaju. SEO optimizacija svu pažnju skreće upravo na web stranicu i pomaže joj kontinuirano generirati organski promet za vašu tvrtku. Jednom kada korisnik pronađe vašu web stranicu te na njoj brzo i jednostavno pronađe ono što mu je potrebno, povećat će se stopa konverzije i u konačnici profit.

SEO optimizacija povećava konkurentnost

Biti na prvoj stranici rezultata pretraživanja znači da ste pobijedili većinu konkurencije. Ipak, da biste bili najbolji i ostvarili još veći promet, potrebno je biti i na vrhu te prve stranice jer istraživanja su pokazala da čak 75% svih klikova odlazi na prva tri rezultata.

Dobra je vijest da među najboljim rezultatima možete biti bez obzira na veličinu vaše tvrtke. U SEO optimizaciji, odnosno u Googleovom procesu pozicioniranja najrelevantnijih rezultata, veličina tvrtke ne igra ulogu pa tako manje tvrtke mogu prestići i veće konkurente u utrci za organski promet.

Kvalitetna, prilagođena i kontinuirana SEO optimizacija web stranice ono je što će vas dovesti na vrh tražilice, a ne veličina tvrtke. Kada to znate, lakše je stvoriti SEO strategiju koja će vam donijeti željene rezultate.

SEO ostavlja digitalni trag i povećava vidljivost

Vjerujemo da niste potrošili ni približnu količinu financijskih sredstava na svoje posjetnice kakvu ste potrošili na web stranicu. Ali vjerojatno ste vrlo pažljivo pročitali što piše na posjetnici i provjerili predstavlja li vašu tvrtku upravo onako kako ste željeli. I naravno, kasnije ste te posjetnice i dijelili. A što je s vašom web stranicom?

Dijelite li i nju sa svojim korisnicima i potencijalnim kupcima? Ili je ona skrivena negdje u bespućima Googlea? Jer u današnje vrijeme, web stranica je zapravo vaša posjetnica – online posjetnica – a SEO je način na koji je možete (i trebate) dijeliti sa svojom publikom. On vam omogućuje da svoju online posjetnicu stavite u prave ruke, tj. da vašu web stranicu vidi vaš najbitniji korisnik, kao i šira publika.

SEO je, dakle, vrlo moćan alat digitalnog marketinga koji vam omogućuje da vas korisnici lakše pronađu u trenutku kada su im vaši proizvodi i usluge potrebni. Jer ako korisnici ne vide ono što nudite, neće to moći niti koristiti ili kupiti.

SEO optimizacijom ostvarujete dugoročne rezultate

SEO optimizacija nije marketinški proces koji se odradi jednom i donese trenutačne rezultate. To je kontinuiran proces koji donosi dugoročne rezultate – i u pravo u tome je njegova najveća prednost.

A kada govorimo o dugoročnim rezultatima, konkretno mislimo na znatno veću online vidljivost, povećan promet tj. povećanu posjećenost web stranice, a s time i povećan broj novih klijenata. Pa iako je po svojoj tehničkoj prirodi cjelokupna SEO optimizacija nešto sporiji proces, isplati se uložiti u nju jer je povrat uloženog dugoročan i višestruk. SEO vam u konačnici osigurava stabilan i kontinuiran rast.

Konačna presuda: isplati li se ulagati u SEO optimizaciju?

Apsolutno da ako su rast, profit i stabilnost ono što želite za svoje poslovanje i svoju tvrtku.

Uz kvalitetan SEO postat ćete konkurentni i profitabilni te prestići konkurenciju bez obzira na svoju ili njihovu veličinu – jer SEO ne diskriminira i veličina nije bitna. Bitno je samo imati iskusne SEO stručnjake pored sebe koji će odraditi kvalitetan posao i legitimnim taktikama vas dovesti na vrh.

U Kali Presence pronaći ćete upravo takve stručnjake, stoga nam se obratite za SEO optimizaciju web stranice i dominirajmo zajedno!

O autorima

Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.

Naši radovi.  Istražite kolekciju projekata u kojima smo pomogli našim klijentima da postignu željene rezultate.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.