kalapresence.hr Monogram

I dalje nemate web stranicu? Evo kako time štetite vlastitom poslovanju

Vrijeme čitanja: 6 minuta
Opadate li promet na vašoj web stranici? Tražite li digitalnu marketinšku agenciju koja vam može pomoći poboljšati rezultat

Ako čitate ovaj članak, vjerojatno ste se barem jednom već zapitali treba li vam stvarno web stranica i koliko se zapravo ona isplati? Propuštate li išta ako je nemate? Odgovor je – da, propuštate nebrojeno mnogo poslovnih prilika i mogućnosti za rast. U digitalnoj eri u kojoj živimo sve se odvija na internetu pa je od velike važnosti za vašu tvrtku da postoji i u stvarnom i u virtualnom svijetu.

Tvrtke koje se nisu prilagodile online načinu poslovanja, izradile kvalitetne web stranice i razvile strategije digitalnog marketinga propuštaju mnoge poslovne prilike koje njihovi konkurenti vjerojatno već odavno iskorištavaju.

A ako ste i među takvim tvrtkama onda ste došli na pravo mjesto. Upravo ovdje saznat ćete što sve propuštate, odnosno na koji način čak i štetite vlastitom poslovanju ako i dalje nemate web stranicu.

1. Ne ispunjavate očekivanja svojih kupaca

Samo ovaj razlog trebao bi vam biti dovoljan za izradu web stranice jer korisnici u gotovo sto posto slučajeva guglaju tvrtku prije nego što stupe u kontakt s njom. Na taj način brzo i jednostavno dolaze do informacija o vama, onome što nudite, kao i recenzija drugih korisnika.

Korisnici očekuju da će vas lako pronaći jednim brzim internetskim pretraživanjem. Očekuju pronaći sve potrebne informacija o željenim – vašim – proizvodima i uslugama. A sve to očekuju vidjeti na vašem webu. Prema tome, ako ga nemate, okrenut će se konkurenciji i pronaći sve što ih zanima na njihovoj web stranici.

Još do prije nekoliko godina mislili smo da se na ovaj način informiraju i tako razmišljaju samo mladi koji su odrasli s internetom, no navike kupaca promijenile su se pa sada sve generacije otvaraju Google kako bi pronašle ono što ih zanima.

Ipak, nije dovoljno samo izraditi web stranicu, već je potrebno i ažurirati sadržaj na njoj jer korisnici u svakog trenutku očekuju svježu i relevantnu informaciju.

2. Prepuštate kupce konkurenciji

Kao što smo već spomenuli – ako vas nema online, konkurencija je ta koja će preuzeti vaše potencijalne kupce. Osobito ako im je web još i optimiziran za tražilice. Jer uz kvalitetno izrađenu web stranica, SEO optimizacija dodatno vam povećava vidljivost, omogućava da se pozicionirate visoko na Googleu i tako privučete nove posjetitelje, ali i posjetitelje vaše konkurencije.

Većina vaših konkurenata, ako ne i svi, već ima svoje web stranice na kojima online korisnicima nude potrebne informacije, proizvode i usluge koje oni traže. Ako nemate web stranicu, sve te korisnike automatski prepuštate svojoj konkurenciji i ne dajete si šansu za širenje svog poslovanja.

3. Ograničavate svoj doseg i promet

Ako, primjerice, imate tradicionalnu trgovinu u fizičkom obliku, vaš je doseg ograničen određenim geografskim i demografskim čimbenicima. Ovisno gdje se nalazite, za vas će uglavnom znati samo obližnje susjedstvo. I tu nema nikakvih problema ako ne želite rasti i proširiti svoje poslovanje.

Online tržište je pak toliko veliko i dolazi s toliko poslovnih mogućnosti da svoje proizvode i usluge možete ponuditi ne samo cijelom gradu ili državi u kojoj se nalazite nego i cijelom svijetu. A za to prvo morate imati web stranicu.

Osim toga, korisnici pretražuju i lokalne proizvode i usluge putem interneta više nego ikad prije tako što u Google dodaju fraze poput „blizu mene“ ili „u blizini“, što znači da poslovne prilike samo čekaju da ih uhvatite!

4. Nemate potpunu kontrolu nad sadržajem koji se piše o vama

Danas se svatko može sakriti iza lažnog profila i, primjerice, ostaviti negativnu recenziju o vama – recenziju koja će na internetu ostati zauvijek. Vlastita web stranica daje vam kontrolu nad sadržajem koji se veže za vašu tvrtku, proizvode i usluge jer dajete svoju stranu priče.

Web stranica je mjesto gdje možete predstaviti svoje poslovanje i svoj brand na najbolji mogući način, naglasiti ono što želite da korisnici znaju o vama, te iznijeti sve prednosti koje im možete ponuditi. Tako stvarate vlastiti kredibilitet, ali i razvijate povjerenje korisnika, jer istraživanja su nebrojeno puta pokazala da će korisnici postati vaši kupci prvenstveno ako imaju povjerenja u vaš brand.

5. Ne nudite adekvatnu korisničku podršku

Koliko ste puta klijentima odgovorili na jedno te isto pitanje? Zasigurno mnogo. Web vam stranica, pak, omogućuje da na jednom mjestu date odgovor na sve najčešća pitanja (FAQ) koja korisnici imaju, kao i rješenja za probleme s kojima se suočavaju. Na taj način eliminirate veliku količinu istih upita koje biste dobivali telefonom, mailom ili uživo, a koji vam oduzimaju vrijeme za efektivnu prodaju.

Također, ovisno o tipu tvrtke koju vodite, možete uvesti i online korisničku podršku u stvarnom vremenu ili usmjeriti kupce da nađu potrebnu informaciju određenim pozivima na akciju (call to action), čime ponovno štedite svoje vrijeme i gradite kvalitetan odnos između sebe i svojih korisnika.

6. Korisnici teško pronalaze vaš kontakt i lokaciju

Posjetnice u papirnatom obliku imaju sve manju praktičnu funkciju jer je korisnicima lakše dobiti potpunu informaciju na jednom mjestu – web stranici. Ako vas odluče kontaktirati telefonom, mailom ili uživo, u Google će ukucati ime vaše tvrtke + kontakt i na vašem webu dobiti sve potrebne informacije.

A ako nemate web stranicu, korisnicima će biti teško ili nemoguće pronaći i kontaktirati vas, te će vrlo brzo i odustati od potrage, a vi ćete izgubiti potencijalnog kupca. Web stranica je najbrži i najlakši put do kontaktnih informacija o vašoj tvrtki, kao i o vašoj fizičkoj lokaciji ako vas korisnici žele i posjetiti. Naime, na web stranici svoju lokaciju možete prikazati i putem Google Karte te olakšati korisnicima pronalazak puta do vas.

7. Gubite na vjerodostojnosti

Nepostojanje poslovne web stranice, bez sumnje će u mislima korisnika i vaših potencijalnih kupaca potegnuti pomalo neugodna pitanja poput:

  • Zašto nemaju web stranicu?
  • Jesu li propali?
  • Jesu li tehnološki nepismeni?

To su pitanja koja ne želite da si vaši korisnici postavljaju dok razmišljaju i odlučuju hoće li poslovati s vama. Izradom web stranice odmah u startu izbjegavate potencijalna negativna razmišljanja o svom brandu te gradite povjerenje i kredibilitet.

Nadoknadite propušteno uz Kalu Presence!

Vjerujemo da ste sada svjesni koliko je zapravo bitno imati web stranicu, a sve što ste do sad propustili, možete nadoknaditi izradom web stranice. Dobra je vijest što je izraditi web stranicu za tvrtku danas već uhodan zadatak za web dizajnere – jednostavno je, intuitivno i cjenovno prihvatljivo.

Stoga, ako ste spremni napraviti jednu stvar koja će odmah početi lučiti rezultate te tako osigurati rast prometa vaše tvrtke, stavite izradu web stranice na vrh vaših prioriteta. Kala Presence nudi uslugu izrade web stranice i bit će vaš partner tijekom procesa, ali i nakon što vaša web stranica zaživi. Javite nam se i dominirajmo zajedno!

O autorima

Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.

Naši radovi.  Istražite kolekciju projekata u kojima smo pomogli našim klijentima da postignu željene rezultate.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.