kalapresence.hr Monogram

​​10 najčešćih grešaka u SEO-u i kako ih izbjeći

Vrijeme čitanja: 4 minute
Krupni plan osobe koja tipka na prijenosnom računalu s funkcijom Auto Draft i naslovom bloga na hrvatskom jeziku: "10 najčešćih grešaka u SEO-u i kako ih izbjeći" (10 najčešćih grešaka u SEO-u i kako ih izbjeći) .

Vaša web-stranica loše kotira na tražilicama. Negdje griješite. Potrebna vam je dobra SEO agencija. Kako pronaći pravu i koja je cijena SEO optimizacije? Ako ste, recimo, iz Zagreba i guglate „marketing agencija Zagreb“, znajte da će vam relevantnije rezultate za vašu namjeru dati pretrage „seo agencija Zagreb“ i „seo optimizacija web stranice Zagreb“, zato što će se na SERP-u pojaviti zagrebačke agencije specijalizirane baš za SEO optimizaciju.

Pretrage „seo optimizacija cijena“ i „seo cijena“ daju konkretne rezultate o upitu jer su ponuđene web-stranice indeksirane za te ključne riječi.

Koristite li premalo ili previše ključnih riječi? Možda je to vaša SEO pogreška.

Otkrivamo 10 najčešćih SEO grešaka na web-stranicama

1. Ne koristite ili koristite premalo/previše ključnih riječi

Premalo i previše ključnih riječi nije dobro za SEO. Keyword staffing ili zatrpavanje ključnim riječima Google tretira kao manipulaciju, što kažnjava slabijim rejtingom, a ponekad i izbacivanjem iz svoje baze. Preporučujemo jednu ključnu riječ na stotinu drugih riječi. Koristite relevantne ključne riječi. Ne indeksirajte dva teksta na web-stranici za istu ključnu riječ!

2. Nedovoljno dugačak tekst

Tekst treba imati minimalno 300 riječi. Google bolje plasira duže tekstove, a dokaz za to su najbolje rangirani tekstovi na Googleu, koji prosječno imaju 1447 riječi.

3. Kopiranje tuđih i dupliciranje vlastitih tekstova

Google nagrađuje originalan, a penalizira kopirani sadržaj. Ima alate za pretragu kopiranog sadržaja i utvrđivanje starosti dokumenta. Ne kažnjava za vlastiti duplicirani sadržaj, ali to može posredno utjecati na SEO. Danas ima mnogo alata, primjerice Copyleaks i Originality, koji vam mogu pomoći u tome.

4. Neresponzivna web-stranica

Google preferira web-stranice prilagođene pametnim telefonima jer 63 % prometa dolazi s njih. Testirajte na mobitelu naslovnicu i svaki landing page, CTA gumbe i poveznice.

5. Metapodaci bez ključnih riječi

Meta opis i meta naslov prvi se pojavljuju na SERP-u. Nemojte da ih Google sam generira, a dok ih pišete, koristite obavezno ključnu riječ. Meta oznaka za ključne riječi nije relevantna za sve tražilice. Yandex je i dalje respektira, ali Google više ne.

6. Sporo učitavanje web-stranice

Preveliki formati i previše vizuala, loš dizajn, css, java skripte i pluginovi s javaskriptom glavni su krivci za sporo učitavanje. Veličina fotografija ne bi trebala prelaziti 100 KB po jednoj fotografiji na blogu. Naslovna fotografija ne bi trebala biti veća od 1 MB. Danas postoje mnogi alati za kompresiranje fotografija. Odaberite jedan i riješite brzo problem prevelikih formata.

7. Nepravilna hijerarhija (pod)naslova

U tekstu može biti samo jedan H1 naslov. Podnaslovi od H2 do H6 formiraju se prema važnosti sadržaja i može ih biti više.

8. Bez poveznica, previše poveznica, neispravne poveznice

Nekorištenje ili zatrpavanje linkovima nije dobro za SEO. Radite interni crosslinkingpoveznice na druge landing pageove na istoj web-stranici. Poželjno je imati dolazne poveznice s relevantnih stranica koje tražilice respektiraju. Loše je da link vodi na vanjsku web-stranicu koja se indeksira za istu ključnu riječ kao i vaša stranica.

„Klikni ovdje” i „saznaj više” su out za Google. Umjesto toga, bolje je napisati npr. „SEO optimizacija web stranice Zagreb” kao anchor text.
Provjerite sve linkove na web-stranici pomoću alata SEMrush/Ubersuggest radi micanja nefunkcionalnih linkova, koji su loši za SEO.

9. Nemate sitemap

Sitemap ima informacije o svakoj lokaciji na web-stranici i njihovim međusobnim vezama, što crawlerima olakšava razumijevanje sadržaja. To utječe na plasman na tražilicama.

10. Ne opisujete fotografije riječima

Vaša se web-stranica neće pojaviti u rezultatima slikovne pretrage ako niste fotografije tekstualno opisali koristeći ključni pojam. Naime, Alt-oznaka ili Alt-tekst u HTML kodu objašnjava robotima pretraživačima što se nalazi na fotografiji.

SEO optimizacija web-stranice Zagreb

Ako vam je sve ovo previše komplicirano, zvuči kao kineski ili već znate da bi vam rad na SEO optimizaciji stranice oduzimao previše vremena ‒Kala Presence je tu za vas. Radi SEO audit i nudi usluge SEO optimizacije. Posvetite se core businessu, a mi ćemo odraditi SEO optimizaciju i lansirati vas visoko na tražilicama.

O autorima

Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.

Naši radovi.  Istražite kolekciju projekata u kojima smo pomogli našim klijentima da postignu željene rezultate.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.