kalapresence.hr Monogram

5 tajni za nevjerojatno učinkovite Google Ads kampanje

Vrijeme čitanja: 4 minute
Osoba u jednoj ruci drži pametni telefon, a u drugoj koristi prijenosno računalo. Tekst na slici glasi "BLOG: 5 tajni za nevjerojatno učinkovite Google Ads kampanje.

PCC oglašavanja (Pay per click) jedan je od najisplativijih načina oglašavanja jer oglašivač plaća samo po broju ostvarenih klikova. Zašto onda vama Google oglasi ne donose rezultate? Saznajte kako vam Google Ads može pomoći u poslovanju. Otkrivamo vam 5 tajni oglašavanja uz koje možete računati na profitabilnost svoje reklamne kampanje.

1. Analiza konkurencije ključni je korak strategije oglašavanja.

Analizirajte web-stranice i oglašavanje svojih konkurenata ‒ kome se i kako obraćaju. Ne plagirajte, već re-kreirajte! Istaknite ono što su propustili jer to je dodatna vrijednost vaše
kampanje.

2. Google oglasi trebaju precizno pogađati ciljanu skupinu relevantnim copyjem i vizualima.

Copyjem i vizualima oslikajte stil života, potrebe i želje potencijalnih korisnika kako biste bili što uvjerljiviji. Neka se vaši Google oglasi vrte na portalima koje oni posjećuju da ne biste novac bacili u vjetar.

3. Google oglasi trebaju imati konkretan cilj.

Dobro promislite što želite postići svojom kampanjom. Google Ads nudi vam više ciljeva:

  • promet na web-lokaciji: usmjerava čitatelje oglasa na web-stranicu brenda
  • prodaja: potiče na prodaju online, putem aplikacije, telefona ili u samoj trgovini
  • potencijalni kupci: potiče na željenu radnju kako bi se ostvarilo što više konverzija
  • odabir određenog proizvoda i robne marke: potiče na istraživanje usluga ili
    proizvoda
  • svijest o robnoj marki i doseg: awareness kampanje namijenjene široj publici
  • promocija aplikacije: potiče na instaliranje aplikacije i interakciju s njom.

Ako oglasima usmjeravate na web-stranicu, neka to ne bude početna stranica, već relevantna landing stranica za proizvode/usluge koje reklamirate u oglasima.

4. Isprobajte različite vrste oglasa radi većeg dosega i jačeg brendiranja!

Kroz Google Ads sustav mogu se izrađivati oglasi u različitim formatima.

  • Pretraživački oglasi (search) su tekstualni oglasi u rezultatima pretraživanja prema
    ključnim riječima i licitaciji za ključnu riječ.
  • Prikazivački oglasi (display) prikazuju se na raznim portalima kao kombinacija vizuala
    i teksta.
  • Videooglasi za YouTube.
  • Oglasi za aplikacije na pretraživačkoj mreži, Playu, YouTubeu, Discoveru i na više od
    3 milijuna web-lokacija i aplikacija.
  • Discovery oglasi prikazuju se na Google Discover feedu, na vrhu YouTubea i Gmaila u
    standardnom formatu s jednom fotografijom ili kao carousel oglasi uz
    automatiziranu strategiju licenciranja.
  • Pametna kampanja podrazumijeva potpuno automatiziranu optimizaciju oglasa.
  • Shopping oglasi automatski povlače sve podatke o proizvodima s webshopa,
    pojavljuju se u rezultatima pretraživanja i na kartici Google Shopping kao
    kombinacija fotografije, proizvoda, naslova, cijene, naziva trgovine ili brenda.

Za Google shopping oglase potrebno je otvoriti Google Merchant Center account. U Hrvatskoj za sada još nije moguće raditi ovu vrstu oglasa.

5. AB testiranje dovodi do optimizacije oglasa.

Uvijek testirajte svoje oglase! Ako ne funkcioniraju kako ste zamislili, promijenite ih. Preporučujemo AB testiranje. Možete napraviti oglase s različitim tekstom i istom fotografijom
ili zamijeniti fotografije, a ostaviti isti tekst, da biste na osnovi analitike uvidjeli koji je od oglasa polučio najbolje rezultate. Testirajte i različite ciljeve. Oglase koji ne ostvaruju željeni cilj ugasite da uzalud ne rasipate budžet. Fokusirajte se na uspješne oglase i na njih preusmjerite budžet kako biste ostvarili što više konverzija.

Vaši Google oglasi ne postižu dobre rezultate?

Analizirajte što ne valja. Google Analytics daje uvid u izvedbu kampanje. Ako je CTR (Click-through rate) nizak, povećajte ga novim copyjem, redizajnom ili novim pozivom na akciju koji
odgovara cilju kampanje. Potaknite neodlučne posjetitelje web-stranice na završni korak koristeći remarketing.

Prilagodba oglasa radi se kako bi se postigla optimizacija stope konverzije. CPC (Cost per Click) oglašavanjem možete pametno trošiti budžet jer plaćate samo po kliku na oglas. Pogledajte primjer uspješne Google Ads kampanje!

Digitalni marketing može relativno brzo povratiti uložena sredstva i omogućiti vam dobru zaradu (ROI). Obratite nam se s povjerenjem. Naša agencija za digitalni marketing svoju stručnost potkrjepljuje djelima i izvrsnim rezultatima.

O autorima

Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.

Naši radovi.  Istražite kolekciju projekata u kojima smo pomogli našim klijentima da postignu željene rezultate.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.