Google je najveća tražilica na svijetu, koja obrađuje milijarde upita svaki dan. A Google Ads godinama je jedan od najučinkovitijih načina oglašavanja za rast prepoznatljivosti i svijesti o brendu. O tome dovoljno govori činjenica kako 96% brendova u određenoj mjeri koristi Google Ads.
Što se samih oglasa tiče glavna je podjela na search i display oglase (u koje spada i YouTube oglašavanje).
Svrha search oglasa je da kada korisnik nešto traži na Googleu, da mu se vaš web prikaže među prvim rezultatima. Isto se, s vremenom, može postići i kvalitetnom SEO strategijom, ali to zahtijeva određeno vrijeme i strpljenje.
Display oglasi su vizualni oglasi poput bannera koje ćete susresti na stranicama, forumima, portalima i slično. U tu skupinu spadaju i video oglasi na YouTubeu.
Ako već niste ulagali u Google oglašavanje, 2024. godina pravo je vrijeme da dio svog marketinškog budžeta preusmjerite i na Google Ads oglašavanje.
Što sve možete postići uz oglašavanje na Googleu
Recimo da ste tek krenuli s poslovanjem i otvorili ste privatnu polikliniku u Zagrebu. Konkurencija je velika i kada korisnik traži privatnog dermatologa u Zagrebu najprije će ga dočekati nekoliko Google oglasa.
Čak i pod pretpostavkom da vam je SEO na stranici vrhunski odrađen i da ste među top 5 organskih rezultata, iznad vaše web stranice nalazi se gotovo isto toliko oglasa. Pitanje je koliko će korisnik scrollati po organskim rezultatima ili će odmah kliknuti na prvi ili drugi oglas koji mu se prikaže.
Google Ads pomoći će vam izgraditi svijest o vašem brendu i povećati prepoznatljivost. Da bi vas netko tražio na Googleu mora prvo znati da postojite. Različitim Google Ads kampanjama lako ćete, brzo i povoljno doći do vaše ciljanje publike. Odlična je vijest kako kod Google oglašavanja, ako se odlučite za takvu strategiju bidanja, plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas stoga nema bacanja novca u prazno. Sami možete odrediti budžet, trajanje, ciljeve i publiku oglasa. Ako vam se određeni parametri više ne sviđaju, lako ih promijenite i optimizirate jer u pravom vremenu vidite rezultate svih svojih kampanja.
Osim toga Google Ads nudi vam odlične opcije remarketinga. Remarketing je obraćanje korisnicima koji su u prošlosti već pokazali interes za vašim brendom, proizvodom ili uslugom. To znači da možete direktno ciljati korisnike koji su već posjetili vašu web stranicu, pogledali vaš YouTube video, koji su prijavljeni na vaš newsletter…
Zašto trebate agenciju za Google oglašavanje?
Google oglašavanje, kao i sve ostalo, zahtijeva trud, vrijeme i znanje. Imate opciju interno se baviti oglašavanjem ili taj dio marketinga prepustiti iskusnoj agenciji. Evo nekih razloga zašto biste Google oglašavanje trebali prepustiti google ads stručnjaku.
Agencije imaju potrebno znanje i iskustvo
Marketinške agencije posjeduju potrebno znanje i iskustvo za uspješno vođenju Google Ads kampanja. Zaposlenici su većinom certificirani i kontinuirano se educiraju o najnovijim trendovima te su u tijeku promjena algoritma, što može značajno poboljšati učinkovitost samih kampanja.
Uštedjet ćete vrijeme i resurse
Google Ads zahtijeva konstantno praćenje i prilagodbu. Ako radite sve interno, zapitajte se koliko vremena možete posvetiti oglašavanju bez da neki drugi aspekti vašeg poslovanja ispaštaju. Suradnjom s agencijom imat ćete više vremena i resursa fokusirat se na osnovnu djelatnost vašeg poslovanja.
Imat ćete pristup naprednim alatima i Google podršci
Agencije često imaju pristup naprednim alatima i softverima za praćenje, analizu i optimizaciju kampanja koje vama interno možda neće biti dostupne. Ovisno o veličini agencije dio ih ima i direktnog Google posrednika pa je lakše doći do odgovora i pomoći u određenim situacijama.
Dobit ćete svježe i stručne perspektive
Agencije mogu unijeti kreativne ideje i svježe perspektive u vaše kampanje. Rad s brojnim klijentima i industrijama agencijama donosi širu sliku te (kreativna) rješenja kojih se vi možda ne biste sjetili.
U konačnici, odluka između internog upravljanja Google Ads kampanjama i angažiranja marketinške agencije ovisi o vašim potrebama, resursima i ciljevima.
Ako i sami tražite marketinšku agenciju u Zagrebu, tu smo za vas! Kala Presence je full-service digitalna agencija koja uz PPC oglašavanje pokriva i SEO optimizaciju, izradu web stranica, content marketing te dizajn.
Javite nam se i krenimo zajedno ka dominaciji na tržištu!
O autorima
Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.