Studija slučaja

GMB SEO:
Innpreccon Roofing

O KLIJENTU

Innpreccon Roofing

Innprecon Roofing je obiteljska krovopokrivačka tvrtka iz Houstona, koja je u ovom businessu od 2016. godine.

Radi se o tvrtki koja iza sebe ima više od 4.000 završenih krovopokrivačkih projekata na širem području Houstona i koja u svom radu koristi samo najkvalitetnije i najbolje krovopokrivačke materijale.

Innpreccon Roofing je jedan od naših klijenata koji ima MADMAT status te je jedan od ciljeva bio rangirati ga na top tri rezultata u Google Maps, tzv. Snack Pack.

Logotip za imprecon roofing llc, agenciju za digitalni marketing specijaliziranu za Google oglase.

Izazovi

Roofing industrija je tradicionalno jedna od najtežih industrija za lokalno Google rangiranje zato što u njoj osim lokalnih djeluju i mnoge nacionalne krovopokrivačke tvrtke s nepresušnim budžetima i SEO timovima koji znaju što rade. Zato je ovo područje jedno od najkompetitivnijih, te nam je ovo bio jedan od izazovnijih, ali i zabavnijih projekata.

Cilj kampanje je bio pozicionirati klijentov GMB među top tri rezultata u Google mapi za pretrage koje se odnose na krovopokrivačke usluge. Biti u top tri rezultata u mapi je jedna od najvrednijih pozicija za ovu i većinu drugih industrija kojima je bitna lokalna prisutnost i zastupljenost u rezultatima Google pretrage.

Naime, zbog svoje upečatljivosti, Snack Pack dominira ekranom. Također, treba spomenuti i dodatne elemente Snack Pack-a, kao što su zvjezdice s ocjenama koje su signal kvalitete i osobi koja pretražuje neposredno govore o kakvoj se tvrtki radi te ju potiče da ostvari kontakt.

Ovo su i razlozi zašto se u lokalnim pretragama najveći broj klikova, poziva i posjeta web stranici događaju upravo kroz Snack Pack, te je iznimno važno biti pozicioniran među top tri rezultata.

Rješenje

Houston metropolitan area je ogromno područje na kojem živi preko 7 milijuna ljudi. Toj činjenici morali smo prilagoditi i našu lokalnu SEO strategiju.

Digitalna marketinška agencija koja pruža usluge oglašavanja na Facebooku prikazuje Google kartu s lokacijom Houstona u Teksasu.

Znali smo da neće biti dovoljno optimizirati cijelu web stranicu samo za Houston i nadati se da ćemo se rangirati u Houstonu i svim okolnim gradovima koji spadaju pod Houston metropolitan area. Zato smo se odlučili za granularnu strategiju.

Granularna strategija kao rješenje za GMB SEO

Primjerice, Sugar Land je grad u kojem živi 118,563 stanovnika koji geografski prirodno gravitira Houstonu, međutim ljudi koji iz Sugar Landa pretražuju Google u potrazi za roofing uslugama rade to tako da upisuju npr. “roofing” + “sugar land”, a puno rjeđe “roofing” + “houston”. Stoga, ako se želimo dobro pozicionirati u Sugar Landu (i ostalim većim lokacijama uz Houston) moramo našu web stranicu optimizirati i za Sugar Land.

Digitalno prodana karta koja prikazuje lokaciju parka u Houstonu.

U našem granularnom pristupu, odlučili smo krenuti od Zip code nivoa, te postepeno dodavati nove zip kodove odnosno osvajati područja pod tim zip kodovima. Pošto je fizička adresa našeg klijenta Innprecon Roofing u zip code-u 77073, s te lokacije smo krenuli u optimizaciju i pozicioniranje.

Kako funkcionira GMB?

Fizička lokacija pri kojoj je verificiran klijentov Google my business (GMB) koji želimo rangirati ima veliki utjecaj na poziciju u mapi. Ako zamislimo da je klijentov GMB antena, tada ta antena ima određenu jačinu signala. Što se više udaljavamo od antene, to jačina njezinog signala slabija. Na isti način funkcioniraju i google pozicije – što je osoba koja pretražuje određenu uslugu bliža GMB-u (anteni), to će taj GMB biti više pozicioniran u Snack Pack-u (naravno, pod uvjetom da su svi ostali SEO elementi dobro implementirani). Isto tako, što je ta osoba dalje od GMB-a, to će se klijentov GMB rjeđe (ako uopće) pojavljivati u Snack Pack-u.

Ovom problemu može se doskočiti stvaranjem lokalne relevantnosti za poziciju u kojoj se događa pretraga, a to je upravo ono što smo mi napravili.

Ipak, i ova metoda ima svoje limite, jer je gotovo nemoguće rangirati GMB listing u Snack Pack-u na dijametralno suprotnoj strani Houstona zato što je ta udaljenost jednostavno prevelika i snaga našeg GMB-a (antene) je preslaba da bi pokrila takvo ogromno područje.

Tom problemu se vrlo lako može doskočiti otvaranjem novog GMB-a na drugoj strani grada, no o tome ćemo pisati u nekom drugom tekstu.

Rezultat

Dakle, osim što smo implementirali sve SEO best practices kao što su izrada lokalnih relevantnih citationa, odradili preciznu On-page optimizaciju, i ostale standardne SEO metode, također smo krenuli stvarati lokalnu relevantnost i za konkretne zip kodove.

Ovu relevantnost smo postigli tako što smo kreirali specifičan sadržaj za svaki zip kod te stvarali određene linkove koji su proizlazili iz svakog zip koda, tj. iz sadržaja. Ono što je izuzetno važno u ovom procesu jest da je sadržaj zanimljiv i koristan. U ovom procesu izradili smo veliki broj lokalno relevantnih stranica u koje smo integrirali mape s ključnim riječima.

Te stranice signaliziraju Google-u da su naša web stranica i GMB najrelevantniji rezultat za tu konkretnu lokaciju iz koje se događa pretraga što Google nagrađuje visokim pozicijama u rezultatima pretrage.

Istina, ovakav pristup zahtjeva određeno vrijeme, no zbog dobivenih rezultata, isplati se uložiti u ovu strategiju.

Rezultati koje smo ostvarili su uistinu zavidni.

Neprekidan i eksplozivan rast pozicija u Google Mapi (GMB Snack Pack-u) u svim zip kodovima za koje smo radili optimizaciju.

Grafikon koji prikazuje broj posjeta web stranici pod utjecajem digitalnih marketinških napora, uključujući SEO i Facebook oglase.

Kao i simultan rast u organskim pozicijama Google pretrage za vrlo vrijedne ključne riječi.

Snimka zaslona Amazonove stranice s rezultatima pretraživanja koja prikazuje Facebook oglase.

I, naravno, Snack Pack No. 1 mjesto.

Google karta koja prikazuje lokaciju građevinske tvrtke za učinkovit marketing sadržaja i SEO strategije.

Uz dobro pripremljenu strategiju i znanje, uspjeh je zagarantiran.

Hvala našem klijentu što nam je ukazao povjerenje, a mi nastavljamo dalje u osvajanje ostalih zip kodova i potpunu dominaciju Snack Pack-a za sve najvrednije ključne riječi.

Mladen Petrlić
Mladen Petrlić
direktor Locum Tradea
Read More
Izvrsna agencija, komunikativni su i brzo odgovaraju na sve naše zahtjeve. Značajno su poboljšali kvalitetu naše online vidljivosti.
Planirajte dugoročno, rastite kontinuirano i postanite sveprisutni na Google tražilici. Uz Kalu Presence to možete. Kontaktirajte nas i započnimo Vaše SEO putovanje ka vrhu!