Studija slučaja

Facebook Ads studija slučaja: Revived Exteriors

O KLIJENTU

Revived Exteriors

Revived Exteriors je obiteljska tvrtka koja od 2011. godine pruža rezidencijalne i komercijalne krovopokrivačke usluge u Arlington Heights-u i okolnim predgrađima Chicaga.

Uz standardne krovopokrivačke usluge kao što su popravci i izmjena krova, Revived Exteriors svojim klijentima stoji na raspolaganju i u slučaju hitne obnove krova zbog oluje ili tuče.

Tvrtka je također specijalizirana i za izgradnju eksterijera, pa tako nudi mogućnost ugradnje solarnih panela, prozora te izgradnju pregrada i obloga.

Odnedavno je nositeljica priznanja kao jedna od Inc. 5000 najbrže rastućih tvrtki u SAD-u.

Plava pozadina sa slikom zgrade za digitalnu marketing agenciju.

Izazovi

Kroz kontinuirano ulaganje u marketing i Facebook oglašavanje pokušati smanjiti samu cijenu oglašavanja i povećati broj potencijalnih kupaca te tako klijentu pomoći u pronalaženju novih korisnika za njegove krovopokrivačke usluge.

Ovdje bismo naglasili da je ovaj zadani cilj postavljen u jeku pandemije korona virusa, koja je u potpunosti poremetila ne samo krovopokrivačku nišu u SAD-u, već cijeli svijet.

Poslovati u koroni i pod epidemiološkim mjerama i raznim lockdownovima, kao što sad svi znamo, donijelo je jedno novo vrijeme poslovanja, otvorilo vrata radu od kuće, ali i univerzalnoj izoliranosti. Međutim, krovopokrivači nisu mogli raditi remote (zar ne, ne možemo ni zamisliti takav scenarij) te su bili prinuđeni prilagoditi se raznim epidemiološkim mjerama i zahtjevima što je bio dodatni izazov, za ionako visoko konkurentnu nišu kao što je krovopokrivačka.

Fun fact: Kako bi doskočio epidemiološkim mjerama, naš snalažljivi krovopokrivač organizirao je svoj posao kroz semi-remote model rada. Naime, inicijalne dogovore i pregovore s klijentima je obavljao preko Zoom aplikacije, sve do dana kada je bilo vrijeme za radove na krovu. Tijekom krovnih radova, klijent koji bi ga unajmio ne bi ni izlazio iz doma, a naš krovopokrivač bi u jednom danu riješio problem koji je klijent imao. Problem s krovom mogao je biti neki sitni popravak, ali i potpuna rekonstrukcija krova, svejedno, ovaj semi-remote model pomogao mu je da održi svoje poslovanje tijekom pandemije korona virusa.

Također, još jedan izazov koji smo postavili jest i savjetodavno pomoći klijentu u procesu izgradnje branda i prepoznatljivosti, a u svrhu stvaranja povjerenja kod budućih klijenata.

Rješenje

Kako se radi o klijentu s kojim od početka imamo vrlo otvorenu i iskrenu suradnju, vrlo lako smo dogovorili tijek suradnje te je klijent poslušao sve naše savjete vezane za izgradnju svog krovopokrivačkog branda. Na svojim kanalima društvenih mreža krenuo je objavljivati razne recenzije zadovoljnih klijenata, zatim edukacijske video uratke u kojima je zajednici dijelio korisne savjete vezane za krovopokrivačke usluge, potom video uratke koje je snimao tijekom inspekcijskih krovnih pregleda kao i razne informativne i edukacijske postove. Zahvaljujući intenzivnoj aktivnosti na društvenim mrežama, klijent je stvorio prepoznatljiv brand te je učvrstio povjerenje kod svih svojih bivših kao i potencijalnih klijenata.

Što se tiče izazova vezanog za Facebook oglašavanje i smanjivanje cijene po leadu, kao i povećanja broja leadova, odabrali smo inovativan pristup koji nam je donio višestruke koristi.

Naime, u suradnji s klijentom, dogovorili smo da ćemo za Facebook oglašavanje odabrati jednu posebnu ponudu koja se sastojala od inspekcije krova s određenim prepravkama, možemo reći, kao neko fino podešavanje krova. Ova ponuda je već bila predmet klijentovog oglašavanja, ali je cijena privlačenja novog kupca bila izrazito visoka te smo zbog toga i željeli poraditi na njoj.

Kreirali smo odličan copy koji je, više manje, ostao neizmijenjen cijelo vrijeme oglašavanja, kao i zanimljive vizuale, a i ponuda je bila više nego primamljiva. Zatim smo kroz razne opcije targetiranja, A/B testiranja i kontinuitet oglašavanja uspjeli ne samo smanjiti cijenu po potencijalnom kupcu već smo i povećali broj mogućih kupaca, iako smo povisili samu cijenu ponude za Tune-Up krova, tj. za poboljšanje krova. Moramo reći da nam je pomogao i timing, budući da je roofing nišu puno isplativije promovirati tijekom proljeća i ljeta, dok je jesen, a pogotovo zima, vrijeme hiberniranja za roofere. No, isto tako, kao što smo već istaknuli u dijelu u kojem smo spominjali izazove, ne možemo a da ne naglasimo još jednom da se cijeli proces oglašavanja događao u punom jeku korona virusa te je zbog toga naš uspjeh još veći.

Dakle, unatoč svim izazovima i poteškoćama s kojima smo se susretali, uspjeli smo klijentu pomoći da izgradi i učvrsti svoj krovopokrivački brand te omogućili da kroz Facebook oglašavanje uprihodi višestruke prihode.

Kako kampanja donosi rezultate i sada, još uvijek je aktivna.

Zaključak

Kroz ovu studiju slučaja htjeli smo pokazati koliko je važno ne samo imati kontinuitet u Facebook oglašavanju već i konstantno ulagati u svoje društvene mreže, bez obzira na okolnosti i izazove s kojima će se vaše poslovanje zasigurno susresti.

Društvene mreže su vaši besplatni kanali promocije i stvaranja pozitivnog PR-a.

Naš klijent je to na vrijeme prepoznao, krenuo je snimati video uratke u kojima je predstavljao svoje krovopokrivačke usluge, video uratke tijekom inspekcijskog nadzora krova, zatim video recenzije zadovoljnih klijenata te se kroz svoje kanale društvenih mreža povezivao sa zajednicom koja ga je pratila.

Društvene mreže je iskoristio i za predstavljanje nekih posebnih ponuda koje su nam pomogle da se probijemo na tržište i koje su nas istaknule od konkurencije, i to ne samo konkurencije iz krovopokrivačke niše već i od općenite konkurencije oglašivača na Facebooku.

Zahvaljujući specijaliziranim ponudama kao i redovnom objavljivanju na društvenim mrežama, naša kampanja i dalje traje i donosi plodonosne rezultate, na klijentovo kao i na naše zadovoljstvo.

Planirajte dugoročno, rastite kontinuirano i postanite sveprisutni na Google tražilici. Uz Kalu Presence to možete. Kontaktirajte nas i započnimo Vaše SEO putovanje ka vrhu!