Studija slučaja

Važnost recenzija za SEO na Google Profilu tvrtke

Važnost pregleda za SEO na Google profilu tvrtke
Samo puko postavljanje Google Profila tvrtke (GBP – Google Business Profile) bez daljnjeg rada na njemu više nije dovoljno za uspješnu SEO strategiju. Da bi neka tvrtka doista napredovala na ovoj platformi, potreban joj je i NAP (naziv, adresa i telefonski broj), ali i značajna količina pozitivnih recenzija. Kaže se “dijela, a ne riječi”, ali u ovom slučaju dobivate oboje. Ako vas zanima kako smo u digitalnoj i SEO agenciji Kali Presence implementirali GBP recenzije za našeg klijenta na dvije lokacije, očekuje vas uzbudljiv sadržaj. Konteksta radi, riječ je o našem američkom klijentu koji nudi krovopokrivačke usluge. Zbog čestih i razornih vremenskih nepogoda, krovopokrivačka industrija u južnim dijelovima SAD-a (Florida, Texas, Arizona) je iznimno konkurentna. U američkim gradovima veličine naše Rijeke postoji čak po 70-ak krovopokrivačkih tvrtki (u Rijeci i širem području ima ih oko 30).

O Google Profilu tvrtke

Što je točno Google Profil tvrtke ili GBP? To je verificirani profil koji se postavlja putem Googlea, a koji se donedavno zvao Google My Business. Ovaj profil neki biznis, u doslovnom smislu, postavlja na kartu. Kada je riječ o SEO-u, taj alat je neprocjenjiv. Potencijalni klijenti tvrtke mogu pronaći jednostavnim pregledom kroz Google pretragu, zajedno s njihovim nazivom tvrtke, adresom i telefonskim brojem (poznatim kao NAP). Ako neka tvrtka ima fizički ured, zato je nužno da se on što prije postavi na Google Profil tvrtke!

Izazov

Naš klijent je istaknuta tvrtka u zajednici krovopokrivača na Floridi. Unatoč tome, njihov Google Profil tvrtke borio se s rangiranjem čak i u TOP 3 poziciji u gradovima Sarasota i St. Petersburg. Iako su briljirali u svim ostalim aspektima optimizacije za tražilice, trebali su dodatni poticaj u vidu SEO usluga kako bi dobili konkurentsku prednost nad drugim krovopokrivačima.

Rješenje

Iskrene i autentične recenzije, iako su osmišljene da budu korisne potrošačima, u potpunosti su u duhu SEO-a jer su optimizirane za tražilice.

U GBP našeg klijenta u Sarasoti uključili smo više od tri recenzije tjedno, a sve su ih napisali zadovoljni kupci. Klijentova vidljivost tako je skočila za 12 % na svim tražilicama i impresivnih 27 % samo na GBP vidljivosti.

graf koji pokazuje rast u rangiranju jedne lokacije klijenta

Za njihovu lokaciju u St. Petersburgu zabilježena su slična poboljšanja: 9 % povećanja vidljivosti na svim tražilicama, organska pretraga porasla je za 8 %, a GBP vidljivost se povećala za 11 %.

Jesmo li spomenuli da se ovaj skok u rangiranju dogodio u razdoblju od samo mjesec dana?

graf koji pokazuje rast u rangiranju jedne od lokacija klijenta

Na ovaj način, naš klijent ušao je u TOP 3 rangiranja za GBP. Tako možemo zaključiti da snažna baza autentičnih recenzija uvelike poboljšava vidljivost profila u rezultatima pretraživanja.

Uostalom, recenzije igraju ključnu ulogu u uspostavljanju kredibiliteta i privlačenju potencijalnih kupaca. Osim toga, s klijentom smo imali postavljen budžet kojeg nismo htjeli probiti, a dodavanje recenzija uspjeli smo napraviti bez prevelikog utjecaja na ukupnu SEO cijenu.

Prihvatite autentičnost

Ne smijemo zanemariti rizike povezane s lažnim recenzijama. Pisanje ili kupovina lažnih recenzija može dovesti do suspenzije računa. Stoga, prilikom promocije optimizacije za tražilice, tvrtke bi trebale aktivno poticati zadovoljne kupce da ostave iskrene recenzije. Ovo je posebno bitno na konkurentnom tržištu gdje nije nimalo lako unaprijediti reputaciju i vidljivost tvrtke.

Zaključak

Da sumiramo, iskrene recenzije ključne su za poboljšanje vidljivosti i kredibiliteta na GBP-u. Do dobrih recenzija ne može se doći prečacem – prvo je potrebno imati zadovoljne kupce i korisnike usluga. Nakon toga, neophodno je aktivno ih poticati da na Googleu ostave svoju autentičnu recenziju.

Zanima vas SEO optimizacija ili SEO optimizacija web stranice, a ovaj sadržaj bio vam je zanimljiv? Na našem webu možete pronaći još sličnih blogova i studija slučaja u kojima dijelimo naša stvarna iskustva s klijentima. Sigurni smo da će vam isti poslužiti u edukaciji bez obzira na to jeste li SEO stručnjak ili ćete isti tek postati. Usto, ovako možete iz prve ruke saznati kako je raditi u Kali Presence i to za strane klijente!

Planirajte dugoročno, rastite kontinuirano i postanite sveprisutni na Google tražilici. Uz Kalu Presence to možete. Kontaktirajte nas i započnimo Vaše SEO putovanje ka vrhu!