Studija slučaja

Videntis: Promoviranje dječje stomatologije na društvenim mrežama

Facebook kampanja

O KLIJENTU

Dentalni centar Videntis

Dentalni centar Videntis je stomatološka ordinacija u centru Zagreba specijalizirana za estetsku dentalnu medicinu, implantologiju, kompleksnu stomatološku kirurgiju, parodontologiju, zubnu protetiku, dječju stomatologiju te dentalnu hipnozu kao dio medicinske hipnoze koja se primjenjuje kod pacijenata koji su razvili dentalnu fobiju.

Ovaj suvremeni dentalni centar je otvoren 365 dana u godini te hrvatskim i inozemnim pacijentima pruža stomatološke usluge po najvišim stomatološkim standardima.

Također, dentalni centar Videntis poznat je po visokim standardima odnosa prema pacijentima te je predvodnik i inovator u istima. Primjerice, jedna od usluga koju dentalni centar Videntis pruža svojim pacijentima jest i mogućnost besplatnog angažiranja dadilje dok pacijenti imaju zakazan stomatološki termin, a nema im tko pričuvati dijete/djecu.

S ovim klijentom surađujemo već duže vremena, a u zadnjih godinu dana smo detektirali uslugu koju bi bilo dobro oglašavati, a radi se o dječjoj stomatologiji.

Logo stomatološkog centra Videntis uključuje elemente digitalnog marketinga i SEO-a.

Izazovi

Tijekom ovog projekta, susreli smo se s nekoliko izazova.

Onaj najdelikatniji je, naravno, sama dječja stomatologija. Djeca su, najblaže rečeno, zahtjevni pacijenti koji ne žele (ili ne znaju) pratiti stomatološke upute i savjete. U radu s djecom potrebno je mnogo strpljenja i volje, kao i iskustva. Kada još tome pridodamo roditeljski strah i nepovjerenje, ovaj izazov se multiplicira do neslućenih razmjera.

Drugi izazov s kojim smo se susreli jest taj da se usluge dječje stomatologije veoma rijetko oglašavaju na društvenim mrežama. Ovom izazovu smo mogli kvalitetno odgovoriti budući da je naš klijent specijaliziran za rad s djecom te smo tu činjenicu vidjeli kao našu konkurentnu prednost oko koje ćemo moći graditi kampanju.

Još jedan izazov koji je pred nas bio postavljen jest pandemija korone koja je bila u jeku. Kao što se svi sjećamo, u to vrijeme aktualna su bila ograničenja kretanja, razni lockdownovi kao i osjećaji nesigurnosti i straha te su ljudi odgađali sve što su mogli samo kako bi se što manje kretali, pogotovo u zdravstvenim ustanovama.

Ne smijemo zaboraviti spomenuti i konkurenciju, jer bez obzira na to što konkurenti nisu promovirali usluge dječje stomatologije na društvenim mrežama, radi se o velikim i poznatim stomatološkim ordinacijama koje su veoma dobro opremljene te su im lokacije prihvatljive za dolazak s automobilom (naš klijent posluje u centru Zagreba gdje je veoma teško pronaći parking). S druge pak strane, centar grada je dostupan kroz razne oblike javnog prijevoza te sadrži mnoštvo taksi stajališta tako da smo imali rješenje kako odgovoriti izazovu nedostatka parkinga.

Rješenje

Prije nego krenemo razlagati korake koje smo poduzeli tijekom promoviranja dječje stomatologije na društvenim mrežama, moramo naglasiti da je naš klijent bio idealna stranka za promoviranje ove dentalne usluge.

Naime, jedna od specijalnosti dentalnog centra Videntis jest upravo dječja stomatologija kod koje malim pacijentima pristupaju individualno i s mnogo strpljenja koje proistječe iz dugogodišnjeg stomatološkog iskustva.

Za djecu koja su već razvila dentalnu fobiju te iza sebe imaju traumatično stomatološko iskustvo, stručnjaci iz Videntisa primjenjuju suptilne i nenametljive dentalne hipnotičke tehnike kao, primjerice, maštanje o omiljenom crtiću ili neke druge tehnike, ovisno o interesu i dobi djeteta, a specijalizirani su i za rad s djecom s poteškoćama gdje primjenjuju tehniku svjesne sedacije.

Naša ciljna skupina su bili roditelji te smo iskoristili upravo taj interes prilikom postavljanja reklamne kampanje na društvenim mrežama. Iako su klijenti mala djeca, roditelji su ti koji čitaju oglase, tako da su oglasi bili usmjereni k njima i adresiranju njihovih strahova vezanih za odvođenje djece na stomatološki pregled ili tretman (u djelu o rezultatima kampanje osvrnut ćemo se i na razjašnjavanje tko su, zapravo, bili klijenti budući da je kampanja donijela neke poprilično zanimljive rezultate).

Kampanja je trajala oko godinu dana, koristili smo atraktivne vizuale i informativan sadržaj koji je objašnjavao postupke dječje stomatologije i razbijao roditeljske strahove, dok je intenzitet ovisio o vremenskom razdoblju (tipa, ljeto – jesen, zima-proljeće) tako da je bilo mjeseci kada je kampanja bila izuzetno aktivna, dok je u nekim vremenskim periodima kampanja bila pauzirana.

Tijekom intenzivnog razdoblja kampanje, ljeto-jesen, mijenjali smo i pristupe oglašavanju pa smo tako za ljetno razdoblje koristili narativ, primjerice, bliži se ljeto i odmor od škola i vrtića – provjerite zube svojoj djeci i odite bezbrižno na more; dok smo tijekom jeseni i povratka u školu/vrtiće/posao oglase koncipirali na drugačiji način, primjerice, sad kad je odmor završio vratite se obavezama, rezervirajte pregled za svoje dijete. Itd.

Ovisno o razdoblju u godini, prilagođavali bismo način komunikacije kako bi što više zainteresirali roditelje ali i adresirali njihove emocije/probleme koje naš klijent može vrlo lako i brzo riješiti.

Rezultat

Što se tiče samog rezultata kampanje, brojke govore za sebe. U razdoblju od godinu dana i s razdobljima pauziranja, kampanja je ostvarila sljedeće rezultate:

E, da, nismo zaboravili. Dužni smo objašnjenje vezano za klijente.

Istina, u fokusu ove kampanje bili su mali pacijenti no dogodilo se nešto zapanjujuće. Naime, roditelji bi dovodili djecu na preglede i zahvate iz dječje stomatologije, a onda su, oduševljeni pristupom, ljubaznošću, profesionalnošću i kvalitetom usluge, i sami postajali pacijenti dentalnog centra Videntis.

Zahvaljujući gore navedenim kvalitetama i našoj kampanji te pristupu koji gradimo već određeno vremensko razdoblje, Videntis je za jednu konverziju, dakle, za jednog malog klijenta, u većini slučajeva, pridobivao cijele obitelji koje su postajale novi klijenti / pacijenti. Također, obujam posla se povećao i zbog usmenih preporuka koje su dolazile od zadovoljnih obitelji tako da je, sve skupa, kampanja donijela, ne 200 konverzija, već nekoliko puta više.

S dentalnim centrom Videntis nastavljamo graditi priču oko dječje stomatologije te vjerujemo kako će mnogobrojni mali pacijenti s osmijehom i bez straha dolaziti na stomatološke preglede te zajedno sa svojim roditeljima nastaviti posjećivati dentalni centar Videntis.

Planirajte dugoročno, rastite kontinuirano i postanite sveprisutni na Google tražilici. Uz Kalu Presence to možete. Kontaktirajte nas i započnimo Vaše SEO putovanje ka vrhu!