kalapresence.hr Monogram

Sve što trebate uzeti u obzir za redizajn vaše web stranice u 2020.

Vrijeme čitanja: 5 minuta
Grupa ljudi sjedi za stolom i raspravlja o strategijama digitalnog marketinga.

Jeste li u potpunosti zadovoljni svojom web stranicom? Izgleda li baš onako kako želite? Donosi li željene rezultate u vidu velike posjećenosti, klikova i kupnji proizvoda?
Ako je vaš odgovor na bilo koje od ovih pitanja NE, tada je krajnje vrijeme za redizajn weba. Ipak je vaša web stranica prva interakcija koju korisnici imaju s vašom tvrtkom.
No, kako se web dizajn i korisnička iskustva kontinuirano mijenjaju, znati gdje započeti može biti izazov. Jer osim atraktivnog izgleda, također je poželjno da vaš web privlači potencijalne kupce i povećava prihode.
Kako bi vas inspirirali za što uspješniji redizajn vaše web stranice, u nastavku s vama dijelimo odlične savjete, te najnovije trendove u web dizajnu.

Tko će dizajnirati vašu web stranicu?

Imate dvije mogućnosti: unajmiti profesionalnog web dizajnera ili se sami odlučiti na ovaj pothvat. Ipak upravo vi znate vaš brand najbolje, a neke je ideje vrlo teško iskomunicirati. S druge strane, ovo je ipak veliki projekt koji bi se mogao pokazati previše za vaš tim.
Upravo zbog toga, zapošljavanje profesionalne agencije ima mnoge prednosti koje DIY ili “uradi sam” pristup ne nudi. Iskusna agencija vješta je u izradi web stranice prilagođene upravo vašem brandu, a koja pritom izgleda sjajno i potiče rast vašeg poslovanja. Agencija će osigurati besprijekorno iskustvo, te se pobrinuti da je vaša web stranica funkcionalna i u korak s trendovima.

Koje elemente bi web stranica trebala imati?

Postoje mnoge osnovne komponente web dizajna koje se ne mijenjaju se s vremenom. Primjerice, održavanje dobrog korisničkog iskustva (UX) je iznimno važno i to se bez sumnje nije promijenilo niti u 2020.
To znači da je responzivan web dizajn uvijek u prvom planu, tako da je vaša web stranica u skladu sa svim uređajima koje vaši posjetitelji koriste. Neke tvrtke imaju web stranice koje nude izvrsnu desktop verziju, ali su usporene na mobitelu, i obrnuto. Vaša web stranica trebala bi biti jednostavna za korištenje i preko računala i preko mobitela.
Na cijelu stranicu strateški postavite jednostavne kontakt forme koje su u skladu s porukom koju želite prenijeti. Također biste trebali paziti da stil i sintaksa vašeg teksta uvijek budu dosljedni dok korisnici pregledavaju vaš web.

Koji su najnoviji ovogodišnji trendovi u web dizajnu?

Možda i najzabavniji aspekt redizajna web stranice je upravo preuređivanje samog dizajna. Broj novih trendova koji se pojave tijekom godine je impresivan, a iako nije nužno baš svaki primijeniti na vašu web stranicu, evo neki od najpopularnijih u 2020.

Tamni način rada

Ovaj način rada omogućava korisnicima da odaberu tamnu temu i na taj način odmore oči od konstantne izloženosti (pre)svijetloj temi. S obzirom na to da studije pokazuju da pred ekranima provodimo do čak 11 sati dnevno, veoma je važno da nam se oči što manje umaraju.

Animacije

Već postoje različiti oblici animacija na web stranicama širom svijeta, te nema nikakvih naznaka da će ovaj trend imalo usporiti. Od mikro-animacija do onih preko cijelog zaslona, ovaj interaktivan aspekt ima sposobnost vrlo brzo ugrabiti pažnju korisnika. Samo pazite da ne pretjerate prilikom korištenja animacije jer nagli pokreti mogu biti prava distrakcija ako ih ne koristite pravilno.

Minimalistički dizajn

Ponekad, korištenje jednostavnih boja, oblika i sadržaja zna biti pun pogodak. Primjerice, strateški korišten bijeli prostor dopušta vam da pojednostavite vaše sučelje i pritom suptilno istaknete upravo ono što smatrate najvažnijom komponentom vašeg branda.

Kontekstualni marketing

Korištenje kontekstualnog marketinga, strategije koja sadržaj vaše web stranice čini relevantnijim za pojedine korisnike, stvara personaliziranije iskustvo. Svakako razmislite o svim mogućnostima koje nudi ova vrsta marketinga jer vam ono pruža veće mogućnosti interesa publike za vaše usluge.

Jedinstvena tipografija

Neke su tvrtke već počele koristiti različite pristupe tipografiji na svojim web stranicama kako bi jasnije prenijeli određene poruke, a izgleda da će se trend i nastaviti. Većina dizajna danas koristi kombinaciju horizontalnih i vertikalnih tekstova, različite veličine teksta, veći i smjeliji dizajn, te neusklađene fontove. A osim toga, koriste više boja, umjesto standardno jedne ili dvije.

Razdijelite web stranicu u blokove s različitim bojama

Za vizualno upečatljiv izgled, pokušajte upotrijebiti ovaj zanimljivi trend prilikom redizajna vašeg weba. Ako razdijelite web stranicu i sadržaj u blokove s različitim bojama, vaš web će biti pregledniji i zanimljiviji korisnicima. Samo pripazite da sav dizajn uredno uskladite tako da se vizuali međusobno nadopunjuju.

Glasovne naredbe

Mnogi stručnjaci za web stranice slažu se da će upotreba glasovne tehnologije preko web sučelja, dizajna i aplikacija biti još rasprostranjenija u narednoj godini. Kako se sve više ljudi okreće glasovnoj tehnologiji u svom svakodnevnom životu, nimalo ne čudi da se ovom trendu predviđa velik značaj u budućnosti.

Zaključak

Web tehnologija se konstantno mijenja, a radi toga vaša web stranica brzo postaje zastarjela, opada joj posjećenost i nije u korak s najnovijim trendovima. Ali potpuno novi dizajn može donijeti vašem poslovanju mnoštvo novih prilika i mogućnosti!
Pošto je vaš web ogledalo vaše tvrtke u online svijetu, želite da vas predstavlja u najboljem mogućem svijetu, zar ne? Tu vam najbolja marketinška agencija u Hrvatskoj, Kala Presence može pomoći! Obratite se našim stručnjacima i jamčimo vam modernu i responzivnu web stranicu koja će vam pomoći bolje komunicirati s vašim kupcima i povećati prodaju.

O autorima

Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.

Naši radovi.  Istražite kolekciju projekata u kojima smo pomogli našim klijentima da postignu željene rezultate.

Pretplatite se na Newsletter.

Budite u toku s novostima.