Imate vlastiti posao i željeli biste svojim postojećim klijentima ponuditi još bolju uslugu, a novim potencijalnim klijentima predstaviti se na najbolji mogući način? Kvalitetna poslovna web stranica učinit će to za vas!
Znamo da voditi vlastiti posao nije nimalo lak zadatak, a obveze gotovo nikad ne staju. Ipak, u svijetu koji se digitalno transformira velikom brzinom, nipošto ne biste trebali zanemariti važnost svoje online prisutnosti.
Navike kupaca drastično su se promijenile u posljednjih nekoliko godina. Tome je pridonijela i globalna zdravstvena situacija (pandemija koronavirusa) zbog koje se u Hrvatskoj dogodila velika promjena u načinu pristupa informacijama te obavljanju posla i kupovine. Sve više ljudi koristi internet za svakodnevne potrebe koje su donedavno realizirali u opipljivom svijetu.
Web stranica je jedinstveni digitalni prostor koji će vašem poslovanju dati kredibilitet. Svoje ćete korisnike na najbrži način obavještavati o svim novostima i promjenama vezanima za vaše usluge, kao i privući nove korisnike i potencijalne kupce.
Prema tome, ako želite pružiti svojim klijentima ono što im je potrebno te kontinuirano jačati i širiti svoje poslovanje, pročitajte koja su to tri ključna razloga zašto vam je kao poduzetniku potrebna web stranica.
1. Budite ondje gdje su vaši kupci – online
U današnjem digitalnom dobu, većina korisnika će prije kupovine „proguglati“ usluge ili proizvode koji ih zanimaju te se osloniti na internetske stranice za najvažnije informacije, a naposljetku i za kupnju.
A kada kliknu na vašu web stranicu, stvorit će mišljenje o vama i vašim uslugama u manje od jedne sekunde. To prvenstveno znači da ako nemate web stranicu, mišljenje o vama neće moći niti stvoriti. Drugim riječima, u njihovim očima vaše poslovanje ne postoji, čime efektivno prepuštate sav posao svojim konkurentima koji imaju web stranicu. A tom problemu možete doskočiti vrlo lako – izradite vlastitu web stranicu i pomozite sebi, a ne konkurentima!
Dakako, imati web stranicu ne znači da ste odmah pridobili korisnika. Ona mora biti ugodna oku, intuitivna i sadržavati tekstualne i vizualne prikaze (fotografije i videa) vaših usluga i proizvoda te vaše kontaktne podatke. Oko 90 % korisnika neće se vratiti na web stranicu koja nije atraktivna i funkcionalna, neće je preporučiti drugima, a napustit će je i ako ne mogu pronaći vaš kontakt.
Nadalje, web stranica se mora brzo učitati – u manje od dvije sekunde – i biti optimizirana za mobilne uređaje jer je broj internetskih korisnika koji usluge traže u pokretu sve veći. Mobilni uređaji premašili su udio računala u svijetu, a pokazalo se da je u 2020. godini čak 81 % online prometa u svijetu ostvareno na mobilnim uređajima.
Mnogi će korisnici napustiti stranicu ako moraju dugo čekati da se ona učita, a odlučit će se za konkurentni restoran, trgovinu, ured ili bilo koju drugu uslugu ako teško navigiraju mobilnom inačicom web stranice. Osim toga, kako prosječni korisnik dnevno provede četiri sata na mobitelu, izuzetno je bitno optimizirati web stranicu za mobilno korištenje.
2. Prilagodite se modernom načinu kupovanja proizvoda i usluga
Sve veća digitalizacija gotovo svih aspekata naših života, pa tako i poslovanja, promijenila je navike kupaca svih dobnih skupina te šetnja ulicama i trgovima više nije glavni i jedini način kako ljudi odabiru proizvode i usluge. Web stranica s internetskom trgovinom idealno je rješenje za predstaviti svoje poslovanje korisnicima u Hrvatskoj, regiji ili diljem svijeta.
Proizvodi će na vašoj web stranici biti intuitivno i kategorički raspoređeni, a kupci će moći izvršiti plaćanje u samo nekoliko jednostavnih koraka. Ako nudite usluge poput kozmetičkih tretmana, administrativnih postupaka ili kućnih popravaka, web stranica vam omogućuje da i njih ponudite kupcima te tako povisite razinu organizacije i planiranja svog poslovanja.
No nije nužno da svaka web stranica ima mogućnost internetske trgovine. Ona će u svakom slučaju korisnicima biti glavno mjesto za informiranje o proizvodima i uslugama koje nudite.
Ipak, bitno je znati da razvijene zemlje imaju visok postotak korisnika koji svoju kupovinu obavljaju putem računala i mobitela. U posljednjih godinu dana, Hrvatska također bilježi velik rast kupnje preko interneta, i u broju korisnika i u novčanim iznosima, upravo zato što su se poduzeća svih veličina okrenula digitalnoj transformaciji te otvorila internetske trgovine (webshop).
Uz internetsku trgovinu, cjelokupan proces kupnje je olakšan, ubrzan i prilagođen korisnicima, a potencijal za rast poslovanja značajno povećan.
3. Kampanjama stvorite novu bazu korisnika
Web stranica vam također otvara mogućnost pozicioniranja na internetskim tražilicama (Google, Bing, Yahoo), povezivanja s društvenim mrežama, plaćenog oglašavanja te email marketinga koji vam omogućuju dugoročno generiranje kapitala.
Dobrom SEO optimizacijom web stranice možete dospjeti na sam vrh rezultata pretrage na tražilicama, te tako uvijek biti pred očima svojih postojećih i potencijalnih kupaca kada pretražuju usluge ili proizvode koje nudite. To je jedna od najboljih i najisplativijih strategija za dugoročno generiranje klijenata i profita.
S druge strane, uz plaćeno oglašavanje možete trenutačno doprijeti do svoje ciljne publike te ih putem oglasa usmjeravati na svoju web stranicu, povećavajući si tako promet, kao i broj potencijalnih kupaca.
Vaša profesionalno izrađena i optimizirana web stranica tako može postati centralno mjesto svih vaših kampanja kojima ćete promovirati svoje poslovanje i dodatno privući ciljnu publiku.
Iskoristite mogućnosti web-stranice već danas!
Ovo su samo neke od najvažnijih prednosti poslovne web stranice uz koje možete širiti svoje poslovanje i povećavati broj potencijalnih kupaca.
Prednosti ima još mnogo, a ako ih želite otkriti te postati profitabilniji i vidljiviji u online svijetu, obratite nam se za profesionalnu i kvalitetnu izradu web stranice. Kala Presence je marketinška agencija u Zagrebu s više od 100 zadovoljnih klijenata – a i vi možete biti jedan od njih!
O autorima
Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.