Jeste li znali da gotovo polovica malih tvrtki nema web stranicu?
Gotovo je nemoguće preuveličati značaj kvalitetne web stranice za tvrtke, bilo velike ili male. Internet čak i najmanjim startup tvrtkama pruža izvrsnu priliku da se povežu s milijunima potencijalnih kupaca. A dobro dizajnirana web stranica jedno je od najboljih sredstava za postizanje trajnog dojma na ciljanu publiku.
Iznimno je bitno razumjeti vrijednost funkcionalne web stranice za uspješno poslovanje, a u nastavku dijelimo zašto je baš ona ključni element marketinga vaše tvrtke.
Web stranica je ključna za vidljivost vašeg poslovanja
Lokacija je sve. Otvaranje trgovine na mjestu koje će biti vidljivo potencijalnim kupcima može uvelike doprinijeti uspjehu vašeg poslovanja jer vam povećava promet i izloženost.
Na isti način, otvaranje, odnosno izrada online lokacije koja će biti vidljiva i dostupna vašim online kupcima iznimno je važno za vašu vidljivost i izloženost u online svijetu. A to ćete postići izradom kvalitetne web stranice ili web trgovine.
Internet vam nudi jedinstvenu mogućnost dosezanja milijuna potencijalnih kupaca, no teško ćete doprijeti do tih kupaca ako oni ne znaju da vi postojite.
Studije pokazuju da čak 70 do 80 posto potrošača istražuje tvrtke putem interneta kada odlučuju hoće li kupiti proizvod ili ne. Ako traže vašu tvrtku, prema tome, a vi nemate web stranicu, to je kao da i ne postojite.
Vaši najveći konkurenti su online
Ako se pokušavate istaknuti u industriji, bez obzira o čemu se radi, uvijek trebate pretpostaviti da vaši najveći konkurenti već imaju snažnu online prisutnost. Na trenutak razmislite o nekim od najvećih imena u bilo kojoj industriji. Velika je šansa da imaju web stranicu, baš kao i njihovi konkurenti.
Svakako je pametno istražiti konkurente online. Što oni rade, a da biste vi mogli bolje u vidu web dizajna, vremena učitavanja stranice i optimizacije weba za tražilice? Koje marketinške metode oni NE koriste? Koliko atraktivnijom možete učiniti svoju web stranicu u usporedbi s njihovom kako bi se učinkovitost vaše web stranice povećala?
Međutim, samo postojanje web stranice nije nužno jedino što je potrebno da biste bili konkurentni. Morate ju kontinuirano ažurirati kako biste nudili bolji sadržaj i uvjerili kupce da su vaše usluge neusporedivo bolje od onoga što nude vaši konkurenti.
Korištenje isključivo društvenih mreža nije preporučljivo
Jedan od razloga što se neke tvrtke ne odluče na izradu web stranice je pretpostavka da to nije potrebno jer već koriste društvene mreže kao kanale komunikacije. Sam Facebook se nedavno hvalio da se na njegovoj platformi nalazi čak 40 milijuna stranica malih tvrtki.
Nema sumnje da mnogi od tih vlasnika Facebook stranica naporno rade na njihovom održavanju i razvijanju odnosa s korisnicima. No bez vlastite poslovne web stranice, zapravo ste uvijek prepušteni na milosti ili nemilosti Facebook-a. Zašto? Jer se pravila mogu promijeniti bez vašeg znanja.
Društvene mreže mogu biti izvrsne za tvrtke, ali ih je bolje koristiti u kombinaciji s vlastitom web stranicom. Podijelite svoj sadržaj i dopustite mu da potakne stalan protok prometa u prostor koji vaša tvrtka posjeduje i kontrolira.
Privucite vrhunski talent u svoju tvrtku
Imati dobru web stranicu nije važno samo zbog privlačenja potencijalnih kupaca. Ako želite zaposliti najbolje moguće zaposlenike, oni će vjerojatno htjeti provjeriti vašu web stranicu kako bi iz prve ruke vidjeli što imate za ponuditi.
Mnogim potencijalnim zaposlenicima stalo je do toga za kakvu tvrtku bi potencijalno mogli raditi. Web stranica koja koristi staru grafiku, učitava se vrlo sporo i nije ažurirana više od godinu dana ne ulijeva osjećaj povjerenja.
Veliki talenti obično žele raditi s tvrtkama koje imaju modernu viziju, a uz to neprestano poboljšavaju svoje marketinške mogućnosti. Ovo se najbolje može postići impresivnom web stranicom koja primjenjuje samo one web elemente koji je čine informativnom, modernom i korisnom.
Content marketing postaje mnogo lakši
Content marketing je vrlo česta i neupadljiva metoda kojom se gradi povjerenje između kupca i branda. Kao što smo ranije spomenuli, to je moguće postići i putem društvenih mreža, ali puno je lakše upoznavati korisnike sa širim spektrom svojih usluga putem web stranice.
Uz to, izglednije je da će korisnici smatrati vaš sadržaj sigurnim za preuzimanje ako ga dobiju izravno s vaše web stranice. Također, pomoću blogova na stranici možete stvoriti osobniji odnos s vašim kupcima ili stvoriti prostor za dijeljenje najnovijih vijesti iz industrije.
Postoje razne forme sadržaja koje možete koristiti na vašoj web stranici, te na taj način utvrditi na što vaši kupci najbolje reagiraju. A nakon toga, dobit ćete jasnu sliku koje proizvode najviše pretražuju i usredotočiti se upravo na njih.
Neka vaši kupci oglašavaju umjesto vas
Tvrtke ponekad podcjenjuju pozitivne prednosti prepuštanja kupcima da vlastitim riječima promoviraju vaše poslovanje, usluge ili proizvode. Usmena predaja, odnosno pisana riječ korisnika u online svijetu, može biti posebno korisna malim tvrtkama jer dodatno jača i promovira vaš brand.
Na web stranici možete kreirati prostor koji će biti isključivo za online recenzije vaših proizvoda. A pritom je najpametnije koristiti stvarne preporuke vaših kupaca jer kada drugi korisnici ugledaju autentične reakcije, vjerojatnije je da će i oni odlučiti dati šansu vašem proizvodu.
Iskoristite affiliate marketing
Baš kao što kupci mogu biti sjajan saveznik u promoviranju vašeg branda, tako može biti i affiliate marketing ako ga iskoristite kako treba. Neke tvrtke, poput Amazona i Hiltona, nude partnerski program putem kojeg pojedinci, obično blogeri, mogu zaraditi proviziju usmjeravanjem prometa na njihove web stranice.
A nerijetko se dogodi da potom ti pojedinci ili blogeri zarade i dodatan bonus ako se neki od posjetitelja koje su poslali na partnersku web stranicu odluče na kupnju.
Affiliate marketing, odnosno vaši partneri blogeri ili “influenceri” su prema tome iznimno korisni marketinški saveznici jer mogu dosegnuti mnogo različitih grupa korisnika, čak i neke do kojih biste samostalno mogli teško doprijeti.
Dijelite sadržaj koji brzo izgrađuje autoritet
Kako biste zaradili povjerenje i vjernost vaših kupaca, važno je znati kako izgraditi autoritet putem vaše web stranice. Upravo zato mnoštvo brandova koristi raznorazne marketinške alate kako bi se pozicionirali kao vrhunski stručnjaci u svom polju.
Međutim, bez web stranice to je neizvedivo jer vaši kupci nemaju odakle preuzeti te materijale i kupiti vaš proizvod. Ali nudeći materijale za izgradnju autoriteta putem vaše web stranice, pružate dodatne načine lakšeg pronalaženja vašeg poslovanja online.
Pozovite stručnjake da objavljuju sadržaj na vašoj web stranici
Još jedna vrlo jednostavna strategija za izgradnju autoriteta je privući stručnjake koji su vezani za vaše područje poslovanja da povremeno objavljuju sadržaj na vašoj web stranici. Ovaj pristup olakšava predstavljanje vaše tvrtke kao lidera u vašem polju jer vaš web tada postaje platforma za razmjenu važnih činjenica i informacija od strane relevantnih stručnjaka.
Ciljajte na već ustanovljene, dokazane gostujuće blogere, umjesto na anonimne individualce koji dijele generički sadržaj. Pokušajte organizirati sve tako da imate nekoliko gostujućih objava mjesečno, ali nikako se nemojte oslanjati isključivo na to.
Zapamtite, glavni cilj je ojačati autoritet vaše tvrtke unutar polja kojim se bavite, stoga uz gostujuće objave, i sami pišite relevantne i zanimljive blog članke kako biste u razgovor dodali i svoj glas.
Zaključak
Postoji pregršt načina na koje web stranica može biti idealan marketinški alat za promoviranje vaše tvrtke. Upravo zato se ne biste trebali oslanjati isključivo na društvene mreže. Na taj način, vaš identitet i sadržaj su u tuđim rukama koje jednom mogu nestati i povući sav vaš trud i rad sa sobom.
Koristite društvene mreže, ali kreirajte i web stranicu s koje možete oglašavati svoju prisutnost cijelom svijetu. Kala Presence zna kako kvalitetno izraditi web stranice i učiniti ih dojmljivima, informativnima i u korak sa svjetskim trendovima. Obratite se našim stručnjacima s povjerenjem i stvorimo vrhunsku web stranicu po vašem ukusu i mjeri.
O autorima
Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.