Storytelling za društvene mreže treba pričati originalne priče s kojima se korisnici mogu poistovjetiti, a koje na indirektan način promoviraju vrijednosti, misiju i viziju brenda. Istu priču možete pričati na različite načine koristeći se novim kreativnim alatima, tako da se pratitelji ne zasite brzo vašeg sadržaja. Saznajte u nastavku koje su top strategije za user engagement na društvenim mrežama!
Očito je da ovih dana community manageri imaju pune ruke posla na TikToku te da će im oglašavanje i vođenje društvenih mreža u Hrvatskoj ubuduće biti još veći kreativni izazovi nego do sada. A evo i zašto!
TikTok je lansirao reklamiranje u Hrvatskoj!
Velika novost ‒ od 1. kolovoza TikTok dopušta reklamiranje u Hrvatskoj. Više od milijun aktivnih mjesečnih korisnika te znatno veći angažman i reakcije pratitelja u odnosu na druge društvene mreže jasni su pokazatelji da tinejdžeri nisu više jedini korisnici TikToka. I dalje su najproduktivniji kreatori sadržaja jer generacija Z u digitalnoj tehnologiji pliva kao riba u vodi, što se ne može reći za starije generacije.
Pripadnici generacije X na Vi su s naprednom tehnologijom, pa zbog toga i znatno manje objavljuju na društvenim mrežama. Na TikToku su, za sada, starije generacije najvećim dijelom pasivni konzumenti sadržaja ‒ promatrači i pretraživači. Algoritam TikToka prepoznaje njihove preferencije i nudi im relevantan sadržaj. Zato, ako do sada još niste, aktivirajte se na TikToku jer i tamo možete pronaći svoju ciljanu skupinu!
Video-marketing je temelj marketinške strategije
Videozapisi ostvaruju 82% prometa na internetu. Kratki video na TikToku i Instagram reelsu polučuje najveći doseg, broj pregleda, lajkova i komentara. Zbog automatizma objavljivanja na Instagramu i Facebooku u 2023. video je imao i do 500 % jači doseg od fotografije, zbog čega je Instagram odlučio vratiti doseg fotografijama. Video brže privlači i duže zadržava pažnju korisnika.
Google među prve rezultate pretraga gura YouTube videa. Najpopularniji su how-to tutorijali jer mnogo jednostavnije i jasnije objašnjavaju od teksta, osobito komplicirani sadržaj. Poželjno je koristiti titlove i transkripciju radi većeg dosega i boljeg korisničkog iskustva jer mnogi pregledavaju video bez zvuka. Osim toga, tako se mogu zadobiti pažnja i naklonost osoba koje imaju problema sa sluhom, a istovremeno pripadaju ciljnoj skupini.
Podcast marketing je eksplodirao u 2024.
Podcast avantura svakako je nešto u što se možete upustiti kako biste došli do nove publike te još više razvili svoj brend i diferencirali se od konkurencije. Kreirajte koncept, budite opušteni, ali istovremeno stručni i autentični i tako ćete okupiti pratitelje koje zanima tematika kojom se bavite.
S ovom formom sadržaja, u kojoj razgovarate o gorućim problemima i aktualnim temama u svojoj branši, stvorit ćete brand identitet. Osim audiozapisa, preporučujemo vam podcast i u videoformi jer ima velik učinak na ranking na Googleu. Postavite ga na svoju web-stranicu, YouTube i popularne platforme za podcast.
Koristite influencer marketing za društvene mreže
Influencer marketing ekonomski je prihvatljiv i isplativ, osobito za manje brendove koji si ne mogu priuštiti oglašavanje na billboardima, televiziji ili radiju. Makroinfluenceri i niche-influenceri reklamiraju proizvode na autentičan način gledajući ih iz nove perspektive. Generiraju dobar angažman i imaju veliki autoritet u svojoj zajednici. Njihova promocija proizvoda i usluga vrlo je učinkovita.
Da biste pratili uspješnost influencera, postavite prodajni kod koji će on promovirati na svojim profilima, a korisnici iskoristiti u trgovini, webshopu ili aplikaciji. Označavanjem vašeg profila influencer pomaže da steknete nove pratitelje. Veliki brendovi često i rado koriste usluge poznatih influencera.
Otvorite grupu na Facebooku
Vodite se logikom influensanja i izgradite zajednicu putem zasebne interesne grupe na Facebooku. Budite urednik/administrator grupe u kojoj ćete objavljivati postove o problemima koje muče korisnike koji vas prate. Stručnim savjetima steći ćete autoritet, ali istovremeno i kupce svojih proizvoda/usluga, kao i besplatne ambasadore brenda.
Ne zanemarujte moć grupa na društvenim mrežama jer one još uspješnije privlače i okupljaju relevantne pratitelje. Uključite se u već postojeće grupe kao pratitelj i u komentarima pomažite ljudima da riješe svoj problem. Ne zaboravite ostaviti link na svoju web-stranicu i pozvati korisnike da zaprate vaš profil na Facebooku, Instagramu, YouTubeu, LinkedInu, X-u ili Threadsu. Budite sami sebi najbolji promotori brenda!
Stvarajte interaktivni sadržaj za društvene mreže
Stvarajte sadržaj koji ostvaruje konverziju (like, share, komentar, upit u inbox, poziv). Preporučujemo kvizove, ankete, nagradne igre/natječaje. Instagram je najavio da će uskoro omogućiti veći doseg autentičnim kreatorima sadržaja s malim brojem pratitelja. Kvalitetan sadržaj korisnika (UGC) ostvaruje emocionalnu vezu s brendom. I zato, kada vas korisnici preporučuju, podijelite objavu i ne zaboravite tagirati osobu čiju ste objavu podijelili.
Kreirajte i komunicirajte u realnom vremenu! Želite li nešto važno objaviti, koristite live streaming. Ljudi će se rado uključiti u gledanje i komentiranje.
Olakšajte si vođenje društvene mreže uz AI chatbot za korisničku podršku. S pripremljenim odgovorima i pozdravnom porukom korisnici će odmah dobiti odgovor i bit će zadovoljni brzinom vaše reakcije, a vi ćete se moći za to vrijeme baviti nečim drugim. Odgovarajući korisnicima na njihove upite umjesto vas, AI chatbot štedi vaše dragocjeno vrijeme.
SEO optimizacija sadržaja za društvene mreže
Optimizirajte business profil prema ključnim riječima za svoju nišu. Primjerice, ako netko pretražuje vođenje Facebook stranice cijena, dodajte identične riječi u objavu i kao hashtag za tražilicu na Facebooku, što će vam povećati vidljivost na toj platformi. Koristite hashtagove (#) na gotovo svim društvenim mrežama jer su hashtagovi postali kvalitetan način pretrage na tražilicama društvenih mreža.
I Instagram i Linkedin nude prostor za SEO optimizaciju sadržaja. Ispunite li opis profila relevantnim ključnim riječima koje članovi vaše ciljne skupine pretražuju, vaš će se profil prikazivati tim ljudima.
Isto tako, prilagodite sadržaj za ključne riječi koje se koriste u glasovnim pretragama jer ljudi sve više glasovno pretražuju. Otkrili su lakši način da dođu do informacija, a da ne moraju prebirati slova po sitnoj tipkovnici smartphonea. Ljudi koji imaju problema s vidom postavljaju glasovne upite.
Poboljšajte marketing na društvenim mrežama u 2024. godini!
Nemate dovoljno vremena za vođenje društvenih mreža uz svoj standardni posao? Pretražujete ključni pojam marketinška agencija Zagreb jer želite dugoročno surađivati s kvalitetnom agencijom iz Zagreba? Search no more! Pronašli ste što ste tražili – digitalnu marketinšku agenciju Kala Presence.
U našem community management timu učinkovito surađuju pripadnici generacije Z, ali i stariji entuzijasti koji su svoj suživot s društvenim mrežama započeli na MSN-u. U prijevodu, Kala Presence društvene mreže može voditi stručno i obrazovati vašu ciljanu publiku, ali istovremeno zna pratiti trendove te dozirati zabavan i engaging narativ.
Svi znamo da se društvene mreže formiraju na stranoj sceni. S obzirom na to da Kala Presence djeluje i na konkurentnom američkom tržištu, prvi doznajemo za sve promjene, novitete i zbivanja koja mogu uvelike utjecati na uspješnost strategije.
Dok se neki hvale kako prate promjene u industriji, mi želimo biti oni koji mijenjaju status quo. Zato stalno testiramo nove ideje i koncepte te pomičemo granice kreative. Istovremeno smo transparentni pa ćemo vam odmah reći – ne uspijemo baš uvijek u tome, samo skoro uvijek.
I zato, ako želite saznati što za jedan biznis znači kad vas zavole algoritmi svih društvenih mreža, javite nam se, s emojijem ili bez njega.
O autorima
Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.