Google Ads je danas veoma važan alat za tvrtke koje žele doprijeti do ciljane publike i povećati svoju vidljivost na mreži. Naime, sa svojim snažnim opcijama ciljanja i fleksibilnim formatima oglašavanja, Google Ads omogućuje tvrtkama da se povežu s potencijalnim klijentima i generiraju potencijalne klijente na isplativ način.
Radi se o platformi za internetsko oglašavanje koju je razvio Google, a koja tvrtkama omogućuje stvaranje i prikazivanje oglasa korisnicima na raznim Googleovim proizvodima, uključujući Google pretraživanje, YouTube i Google prikazivačku mrežu. Zahvaljujući Google Ads platformi, tvrtke mogu ciljati korisnike na temelju ključnih riječi, lokacije, uređaja i drugih demografskih podataka kako bi povećale svoju online vidljivost i privukle promet na svoje web stranice.
Razlog zašto je Google Ads postao tako moćan alat krije se u benefitima koje ova internetska platforma pruža svojim korisnicima, a koji daleko nadilaze tradicionalna marketinška oglašavanja.
Naime, u usporedbi s old school marketingom, Google Ads nudi nekoliko ključnih prednosti. Prvo, Google Ads omogućuje tvrtkama da dosegnu visoko ciljanu publiku na temelju specifičnih upita za pretraživanje ili demografskih podataka. To znači da tvrtke mogu osigurati da se njihovi oglasi prikazuju korisnicima koji će najvjerojatnije biti zainteresirani za njihov proizvod ili uslugu.
Osim toga, Google Ads radi na modelu plaćanja po kliku, što znači da tvrtke plaćaju samo kada korisnik klikne na njihov oglas. To ga čini isplativijom opcijom u usporedbi s tradicionalnim marketinškim metodama kao što su televizijski ili tiskani oglasi, koji često zahtijevaju velika ulaganja unaprijed. Isto tako, jedan od modela plaćanja na Google Ads platformi jest i CPM model, tj. Plaćanje za tisuću prikazivanja (Cost Per Mille).
Još jedna prednost korištenja Google Ads platforme naspram tradicionalnog marketinga jest ta što Google Ads tvrtkama pruža detaljne podatke o izvedbi i analitiku, omogućujući im praćenje uspjeha oglašavanja i donošenje odluka na temelju podataka za optimizaciju kampanja.
Za kraj, još jedna veoma bitna prednost Google Ads-a naspram tradicionalnog marketinga su konverzije koje ova internetska platforma može za vas ostvariti.
Budući da je Google Ads na vrhuncu popularnosti, pojavile su se i mnoge Google Ads agencije koje pružaju svoje marketinške usluge. Kako biste bili sigurni da ste svoj novac i marketinške odluke prepustili najboljima, u nastavku ovog bloga donosimo popis tri upozoravajuća znaka da Google Ads agencija s kojom ste dogovorili suradnju nema dobre namjere te se možete smatrati prevarenima.
Tri načina kako vas vara vaša Google Ads agencija
Znakovi da vas vaša Google Ads agencija drži u obmani su:
- Napumpavanje broja konverzija,
- Hvaljenje lažnim ili mikrokonverzijama, te
- Odbijaju vam pokazati vaš Google Ads ili Google Analytics račun.
Idemo razjasniti svaku od ovih stavki.
Napumpavanje broja konverzija
Konverzije su najčešće glavna brojka svakog Google Ads računa, a kao što smo i napisali, radi se o jednoj od glavnih prednosti digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalni oblik oglašavanja. Zato ih toliko volimo (ili mrzimo).
O čemu se radi i kako agencije napuhavaju broj konverzija?
Dakle, agencija s kojom ste dogovorili suradnju je zadužena za postavljanje konverzija u dogovoru s vama. Ispravno bi bilo da su konverzije pravilno postavljene, primjerice, ako se radi o web shopu, glavna konverzija je kupovina (kod uslužnih djelatnosti je to ispunjenje forme ili poziv).
Međutim, ako agencija krivo postavi konverzije (bilo zbog neiskustva ili zbog napumpavanja broja), dolazi do toga da se, primjerice, jedna kupovina broji po nekoliko puta. Kako? Pa tako što su pogrešno postavljene konverzije te povlače podatke iz Google Analyticsa, koji zbog neispravno postavljenog triggera broji konverziju svaki put kada isti korisnik (user) posjeti određenu stranicu i tako poduplava konverziju. Dakle, iako je taj korisnik ustvari samo prilikom kupovine jednog artikla gledao detalje o proizvodu prije nego li je završio kupovinu, konverzija se dupla. Ako smo vas zbunili s ovim objašnjenjem, evo jednostavnijeg, koje je i te kako razumljivo budući da se spominje novac. Dakle, iako u izvještaju stoji da je ostvarena prodaja od 1000 kuna, istina je da se zapravo radi o, samo, 250 kuna.
Još jedan primjer malverzacije s konverzijama jest kada se nekoliko kodova postavlja kako bi pratili istu konverziju, primjerice posjećivanje Thank You pagea. Dakle, dva koda prate istu stvar, jedan kao Google Ads Conversion unutar Google Tag Managera, drugi kao event u Google Analyticsu koji šalje podatke u Google Ads kao importana konverzija.
Svjesno ili ne, agencija koja vam konverzije predstavlja na ovaj način zapravo lažira informacije i predstavlja vam odlične rezultate, dok je stvarni uspjeh kampanje potpuno drugačiji.
Hvaljenje lažnim ili mikrokonverzijama
Još jedan način prevare klijenata jest predstavljanje lažnih konverzija. O čemu se radi? Naime, agencije znaju spam pozive brojati kao prave konverzije. Pa se, primjerice, hvale kako su ostvarile 10 poziva po cijeni od $10 po pozivu, a ustvari su klijentu dovele 10 spam poziva.
Ili pod konverzije svrstavaju mikrokonverzije i predstavljaju ih kao uspjeh, objašnjavajući klijentu kako ostvaruju odlične rezultate. Primjer toga je recimo da se pod konverzijama broji “Time on site >60s”. Dakle ako je osoba provela više od 60 sekundi na web stranici, Google Ads broji to pod konverzijom.
Naravno, vrijeme provedeno na web stranici nije nešto loše samo po sebi, no potrebno je klijentu razjasniti razliku između ovih mikrokonverzija i pravih, nazovimo ih, makrokonverzijama. Zašto? Pa ako skupimo 100 mikrokonverzija i 0 makrokonverzija u mjesec dana, a nemamo jasnu strategiju zašto, hoće li klijent biti uistinu zadovoljan?
Odbijaju vam pokazati vaš Google Ads ili Google Analytics račun
Ako agencija s kojom ste dogovorili suradnju za Google Ads oglašavanje ne želi s vama podijeliti pristup vašem Google Ads računu, vrijeme je da se zabrinete i zapitate kome ste zapravo prepustili svoj novac za marketing. Naime, postoje agencije koje tvrde da sve mora ostati kod njih in-house i ne žele sa svojim klijentima podijeliti pristup nijednom računu, objašnjavajući da bi time naštetili privatnosti drugih klijenata, te su vam spremni tek poslati nekakav poseban izvještaj u kojem vam predstavljaju svoje rezultate s vašim Google Ads računom i vašim novcem.
Međutim, objašnjenje o povredi privatnosti drugih klijenata jednostavno ne stoji, jer, ako se sve dobro posloži, svima će privatnost biti zaštićena i nema razloga da se išta skriva.
Svaki klijent bi trebao imati pristup svojem Google Ads računu, kao i svom Google Analytics računu. On plaća oglase i podatke koje dobiva zahvaljujući tim oglasima te i njih treba smatrati klijentovim vlasništvom.
Google Ads by Kala Presence
Kala Presence je full-service digitalna agencija specijalizirana za strateško i efikasno vođenje Google Ads kampanja, s timom certificiranih Google stručnjaka koji se kontinuirano usavršavaju u Google Ads praksama i metodama kako bi klijentima osigurali najbolju moguću uslugu.
Nudimo stručno vođenje Google Ads kampanja, optimizaciju oglasa i ključnih riječi te generiranje novih potencijalnih klijenata ili povećanje prodaje proizvoda, uz kontrolu potrošnje i financijsku isplativost.
Uz klasično oglašavanje na Google pretraživačkoj mreži, nudimo i mogućnost oglašavanja na Google display mreži koja broji više od dva milijuna Google-ovih partnerskih web stranica, a tu smo i za sve vaše Google Ads remarketing kampanje kao i za YouTube oglašavanje uz pomoć kojih našim klijentima pomažemo ostvariti još veći doseg, kao i stopu konverzije.
Uz naše iskustvo i provjerene strategije možemo garantirati da ćemo vas dovesti korak ispred vaše konkurencije, stoga, ako želite postići maksimalni uspjeh na Google-u, kontaktirajte nas te se upoznajte sa svim prednostima koje donosi suradnja s nama.
O autorima
Mi smo digitalna agencija koju pokreće tim mladih, ali iskusnih stručnjaka. Zajedno smo rasli, širili se, gradili i nadograđivali svoje usluge, usavršavali se i, za svoje klijente – dominirali. Dominacija je riječ koja se provlači kroz cijelo naše poslovanje i kroz rad kojeg obavljamo za klijente, a na kraju krajeva, dominacija je ono što obećavamo i sebi i njima. Ali za nas to nije samo obična riječ, nešto što govorimo da zvučimo opasno. U Kali Presence je to poput lajtmotiva koji nam je u isto vrijeme pokretač i motivator, ali i krajnji cilj svakog projekta.